Waarom hebben er Nederlanders in het verzet gezeten in de WO2? Zijn ze zo maar kanonnenvoer geworden voor de Duitsers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Noodzaak voor wie precies? Niet voor de mensen die gedwongen worden om als kanonnenvoer te dienen.
Die 2.0 is omdat ie nog aardig weet te verbergen... Maar zaken zoals mensen die zomaar ineens uit ramen pleuren was ook een Stalin dingetje.. Naja mss niet het uit ramen pleuren maar wel het zomaar sterven van tegenstanders..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb heel wat op te merken over Poetin, en wat er niet deugt bij hem, maar ik vind hem niet te vergelijken met een Stalin 2.0
Wil je nog even mijn vraag beantwoorden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit is dat Europa niet dezelfde veiligheidsgaranties kan bieden als de VS, waar het uiteindelijk (ook al stond dit nu nog niet op papier) allemaal om te doen is.
Dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zelensky met z'n grote mond (in het witte huis) terwijl hij compleet afhankelijk is van de VS.
Ik schaam mij als Europeaan dat we hier allemaal van die makke schapen hebben die nog diplomatiek met Trump om proberen te gaan. Bang wachten tot het moment dat de invoertarieven komen terwijl hij de EU afbrand en Oekraïne een dolk in de rug steekt. Dit is het moment om zelf het initiatief te nemen. Schoof kan zich vanavond onsterfelijk maken door een filmpje op te nemen dat we vierkant achter Oekraïne blijven staan, de Amerikaanse militairen uit Nederland moeten en dat hij de EU gaat vragen zsm zelf de tarieven in te voeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ondertussen de boel bij elkaar liegen terwijl je een land in oorlog probeert af te persen.
Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden meer nodig.
Die kan en wil de VS overduidelijk ook niet bieden. Maar ook niet aan ons, want dat wil Trump niet. Dus dan is Europa een betere keuze voor Zelenskyy.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit is dat Europa niet dezelfde veiligheidsgaranties kan bieden als de VS, waar het uiteindelijk (ook al stond dit nu nog niet op papier) allemaal om te doen is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volgens bronnen binnen het Witte Huis zou Zelensky na afloop door hebben willen gaan met de onderhandelingen, Trump heeft geweigerd en hem eruit gegooid. bron: CNN
Zelensky likt in elk geval niet als een bange chihuahua de voeten van Trump, zoals Trump wel de voetjes van Poetin aflebbert.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zelensky met z'n grote mond (in het witte huis) terwijl hij compleet afhankelijk is van de VS.
Ja na een miljoen doden zijn ze vast heel gemotiveerd om door te vechten. Hier op fok zijn ze meer gemotiveerd dan aan de frontliniesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom hebben er Nederlanders in het verzet gezeten in de WO2? Zijn ze zo maar kanonnenvoer geworden voor de Duitsers.
Als je niet snapt waarom Oekraïners vechten ben je echt te verneukt in je kop.
Die is een post geschreven vanuit emotie. Jij kan echt beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb niet voor jan lul een verhaal getikt. Daarom maar effe een crosspost:
[..]
Het aanzien van Zelensky is alleen maar gegroeid in het niet-Trumpiaanse deel van de wereld.
En Trump is niet sterk. Hij durft zich stoer op te stellen richting Zelensky, de president van een land dat al drie jaar slachtoffer is van een verwoestende veroveringsoorlog.
Als Trump straks met Poetin om tafel zit, dan kruipt hij weer ineen, is hij weer een zwakke slijmjurk. Want zo'n man is Trump: een pestkop die alleen kleintjes durft te intimideren.
Hou op hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Poetin heeft werkelijk NIETS weg van Stalin. Stalin was een integere man die voor de arbeider opkwam. Poetin is er voor imperialisme, oorlogshitserij en het grootkapitaal.
Twee centimeter verder naar rechts had ik een stuk betere entertainment gevonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:22 schreef BlaZ het volgende:
Maar laten we even eerlijk zijn, Trump geeft wel entertainment en dat nog wel live.
De USSR was een DOTP. Rusland is simpelweg een dictatuur.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker wel.
Het is een dictator die al vanaf 2000 aan de macht is, hij laat z'n politieke tegenstanders verdwijnen, laat z'n bevolking in armoede leven en drijft honderdduizenden de dood in.
Trump heeft Poetin nog nooit bekritiseerd. Terwijl hij Zelensky een dictator noemt en suggereert dat Oekraïne de oorlog is begonnen, uit hij geen kwaad woord over Poetin en Rusland. Na een telefonisch overleg met Poetin begon Trump plots de oorlog volledig in de schoenen van Oekraïne te schuiven. Zo'n zwakke persoonlijkheid is de huidige POTUS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit slaat natuurlijk ook weer helemaal nergens op. Trump kruipt natuurlijk niet ineen voor de 1.65m grote Poetin. Poetin is maar een zwak mannetje die zonder zijn enorme arsenaal aan kernwapens, weinig zou zijn.
Oftewel, zijn kalmte verloren. Trump is een geopolitieke catastrofe voor de VS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Volgens bronnen binnen het Witte Huis zou Zelensky na afloop door hebben willen gaan met de onderhandelingen, Trump heeft geweigerd en hem eruit gegooid. bron: CNN
ik heb liever stabiliteit dan dit entertainmentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:22 schreef BlaZ het volgende:
Maar laten we even eerlijk zijn, Trump geeft wel entertainment en dat nog wel live.
Ik heb mijn politiek liever saai, grijs en degelijk eigenlijk. Aan narcistische assclowns die alles onderschijten heb je niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:22 schreef BlaZ het volgende:
Het topic gaat snel, ik had deze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn vraag beantwoorden?
Dat is omdat de VS eerst op papier moet hebben dat men een concreet belang heeft in Oekraïne. Anders is er ook weinig reden voor hen om dit land te verdedigen. Dit laatste gaf ik eerder ook al aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus als de VS dat volgens jou sowieso al van plan was, waarom is het dan te veel gevraagd om die veiligheidsgaranties zwart op wit te hebben?
Een gebrek aan emotie maakt van niemand een mooi mens. Niet alles in de wereld is emotieloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is een post geschreven vanuit emotie. Jij kan echt beter.
Laat je opnemen idioot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
Stalin was een integere man die voor de arbeider opkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |