Be careful what you wish voor. Ik zou Vance ook niet de sleutels van het kasteel toevertrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump en Epstein waren dikke maatjes, het zou me eerder verbazen als er géén smeerlapperij was.
Maar hopelijk komt dat allemaal boven water. En dan niet alleen van Trump maar van iedereen die er bij betrokken was.
Het erge is dat ik dit nog meteen geloofde ook. Een nieuw dieptepunt voor iemand die eigenlijk al niet meer dieper in zinken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bronnen in het witte huis. Zouden die een bepaald belang hebben?
Klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dat besef moet nog ff doordringen en heeft tijd nodig.
Nou echt. Als je Stalin integer noemt heb je niet goed opgelet op school. Godskolere.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een lieve man die onder meer zich zodanig bekommerde om de privacy van zijn medewerkers dat hij ze soms zelfs van foto's liet verwijderen.
quote:Russia ready for dialogue with all countries, including U.S.: Kremlin
MOSCOW, Feb. 28 (Xinhua) -- Russia is open to dialogue with all countries including the United States, given that it is based on mutual respect, Kremlin Spokesperson Dmitry Peskov said on Friday.
"We want to build dialogue not only with America, but with all countries, based on mutual respect and mutual benefit," Peskov said.
He said Moscow will follow the meeting between U.S. President Donald Trump and Ukrainian President Volodymyr Zelensky expected to take place in Washington on Friday, including the outcomes of the talks and the related statements to be made.
Trump said Wednesday that the Ukrainian leader would go to Washington on Friday to sign a minerals partnership agreement.
quote:Thank you America, thank you for your support, thank you for this visit. Thank you Trump, Congress, and the American people.
Ukraine needs just and lasting peace, and we are working exactly for that.
Je zou bijna gaan denken dat dit de bedoeling was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Schandalig gewoon, en how low can you go.
De maskers vallen nu echt wel af.
Als hij maar niet zwart rijdtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef Strani het volgende:
Zal je zien dat de paus ook net vanavond de bus naar boven pakt. Daar is nu echt even geen tijd voor hoor.
Ik ook niet, vooral nu niet, maar het werd me altijd verweten. En dan is het ironisch dat het nu opeens wel rechtvaardig is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben nergens bang voor.
Dat hoop ik maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vragen zich massaal af waar ze voor gestemd hebben
Europa is niks vergeleken met de VS. Helaas maar waar. Daarom kunnen zij vanalles afdwingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Maar er heerst hier het beeld dat de Belgen en wij Amerika substitueren ofzo.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De EU gaat imploderen, de grote Europese steden worden Islamitische ghetto's en wij maken ons druk om de Russen. Man man man, wat een armoede
Kan ja, maar Oekraïne deelt binnen deze bilaterale relatie de lakens niet uit. De VS wél. Oekraïne heeft iets nodig van de VS, niet andersom. En dat is verder niets ten nadelen van Oekraïne, maar wel de bittere realiteit. Het liefst had ik ook gezien dat Europa dit aan Oekraïne kon bieden, maar de realiteit is dat wij dat op dit moment niet kunnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat deze deal tweedelig kan zijn? Dus allebei of niets? Ze kunnen op papier krijgen dat ze een concreet belang krijgen en in datzelfde document veiligheidsgaranties geven.
Grappig dat 'wij' tussen haakjes staatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
Maar goed. de EU zal nog veel botter en onbeschofter zijn tegen Oek als het erop aankomt.
Wij gaan Oek niet helpen zonder USA, wij hebben onvoldoende combattanten troepen om een invasie van de Russen te doorstaan.
Trump is onbeschoft, maar "wij" nog veel onbeschofter omdat wij Oek aanmoedigen om door te gaan wetende dat ze helemaal daaraan kapot gaan. Het is een gotspe.
Nee, ik ben juist van mening dat er helemaal geen plan was om een deal te tekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oftewel, zijn kalmte verloren. Trump is een geopolitieke catastrofe voor de VS.
Harris?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Deden ze in 2016 en 2024 ook al, maar dat mocht niet baten.
Er is hier alleen werkelijk nog niemand geweest met deze gedachtegangquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Wel schokkend hoe naïef sommige mensen zijn. Ach geef Oekraïne maar in putin ons gebeurt niks.
Schijtmedia daar. Laat het zien of hou na al die jaren miljardairs beschermen je bek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Newyork Post en CNN komen nu (toevallig) met “breaking news” dat Trump tot zijn oksel in de Epstein smeerlapperij zat. En er zijn beelden (zeggen ze)
Misschien leidt dat nog tot iets.
Veel van dezelfde mensen die zeiden dat Rusland nooit Oekraine zou binnen vallen, zitten nu te opperen dat Oekraine maar elk mogelijke deal moet ondertekenen zo snel mogelijk en zich nederig moet gedragen tegen mensen als Trump .quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Wel schokkend hoe naïef sommige mensen zijn. Ach geef Oekraïne maar in putin ons gebeurt niks.
Vast dezelfde typtjes die ook hitler geloofde dat die verder niks ging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |