Ik heb er erg veel zin in om hem uit het wiel gekletst te zien worden. Enige kans dat hij nog eens een koers verliest, lekker toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pogacar gaat gewoon alle 5 de monumenten winnen dit jaar heh? Ongekende aids.
Pogacar die WOUT en Mathieu lachend uit het wiel rijdt op de kasseien lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb er erg veel zin in om hem uit het wiel gekletst te zien worden. Enige kans dat hij nog eens een koers verliest, lekker toch?
Al ligt er inmiddels ook zoveel druk op Milaan-San Remo dat UAE de boel daar ook maximaal gaat verkloten. Die twee koersen kunnen we kijken, voor de rest hoeft de tv niet aan.
Als Pogacar Parijs-Roubaix wint kijk ik nooit meer naar wielrennen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pogacar die WOUT en Mathieu lachend uit het wiel rijdt op de kasseien lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Dat gaat me een aantal ongekende meltdowns opleveren.
Idd. VDP was de afgelopen twee jaar beter op de Poggio.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar gaat echt geen Parijs-Roubaix winnen. Milaan - San Remo is ook een probleem zolang Mathieu op punt staat.
Parcours voor 2025 staat online.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
99% van het parcours zal waarschijnlijk weer hetzelfde zijn schat ik
26 seconden op Ayuso en McLulty met nog een klim te gaan valt wel mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fortunato met een flinke voorsprong. Een nieuwe Astana show?
Ardeche en Drome zijn de laatste jaren altijd wel sterk bezet. Hebben een gunstige plaats op de kalender.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer doen er zoveel kleppers mee aan deze Franse koersen trouwens? Ik kan me herinneren dat dit altijd de speeltuin van Groupama was.
Is hij Schot geworden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:25 schreef Columbiafan het volgende:
Had wel lachen geweest als Marc O’Brenner dit nog had gewonnen na de volledige laatste 5 k voor zijn rekening genomen te hebben.
Leuk voor hem en voor Burgos!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
20 kilometer in het wiel was net voldoende.
Ze zijn ook collectief flink ziek blijkbaar.. Kooij werd ziek voor de UAE Tour en is nog steeds niet 100% hersteld, maar wel fit genoeg om morgen te starten. Laporte is al een tijdje ziek, kan nog niet trainen en ze weten ook nog niet wanneer dat wel kan.. en met Nordhagen iemand die sowieso wel vaak ziek is geweest de afgelopen 1,5 jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Blobloblo heeft er weer een succesvolle dag opzitten in Frankrijk, maar niet heus. Nordhagen was daar miraculeus ook van de startlijst verdwenen, ergo dus nog niet volledig hersteld van ziekte. Het is daar momenteel pijnlijk op alle vlakken.
Grote namen erbij?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het halve peloton onderuit in de Drome.
Die gaan de 100 wel halen dit seizoen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef franklop het volgende:
Wordt dus overwinning 13 al voor UAE. Vorig jaar kwam overwinning 13 op 5 maart, maar toen hadden we Strade Bianchi al gehad (ook 2 maart) en reden we al in de TA en PN
Samen met Vagner Love gespot in Toscanequote:Op zondag 2 maart 2025 18:17 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Sporza gaat er een gerucht rond dat Matje mogelijk toch de strade gaat rijden
Dan zal hij de Tirreno wel schrappen, anders veel te veel koersdagen !quote:Op zondag 2 maart 2025 18:17 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Sporza gaat er een gerucht rond dat Matje mogelijk toch de strade gaat rijden
Heeft natuurlijk ook al drie crossjes gereden tegen voornamelijk zichzelf, je moet dat toch niet onderschatten. Als hij straks van Strade Bianche tot Sanremo plots 9 koersdagen op de teller heeft in twee weken tijd is hij weer toe aan een week vakantie.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zal hij de Tirreno wel schrappen, anders veel te veel koersdagen !
Gouden Remco is bijna terug tot ons.quote:Bij Soudal Quick-Step hebben ze er alle vertrouwen in dat hij heel binnenkort weer zal aanknopen met zijn allerbeste niveau. Bedoeling is om de dubbele olympische kampioen eind maart, begin april mee te laten aansluiten op de hoogtestage van de Giro-kern (Landa, Paret-Peintre) op de Sierra Nevada.
De hoogteprikkel zou Evenepoel 100% op punt moeten stellen voor zijn voorziene competitiedebuut op vrijdag 18 april in de Brabantse Pijl. Van een vroegere rentree is voorlopig geen sprake. Na de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik volgt meer dan waarschijnlijk ook de Ronde van Romandië.
Ename Samyn Classic tegenwoordigquote:Op zondag 2 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd nog een dag wachten tot Le Samyn.
Morgen heeft het leven geen zin.
Waar Van der Poel morgen van start gaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd nog een dag wachten tot Le Samyn.
Morgen heeft het leven geen zin.
inb4 'Niet meer fris' tijdens Parijs Roubaixquote:Op maandag 3 maart 2025 11:18 schreef DeeBee het volgende:
Matje moet in beangstigende vorm zijn als hij meer koersen gaat rijden, overweegt zelfs Strade
Laat het kopje hangen en komt op achterstand om dan in de laatste kilometers toch weer gas te geven maar dan te laat te komen voor de winst.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
inb4 'Niet meer fris' tijdens Parijs Roubaix
Mentaal uitgewoond door 3,5 koersdagquote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
inb4 'Niet meer fris' tijdens Parijs Roubaix
Al besprokenquote:
Voorlopig lijkt Samyn de meer kans te maken. Dat is voor hem ook een leuker parkoers.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:18 schreef DeeBee het volgende:
Matje moet in beangstigende vorm zijn als hij meer koersen gaat rijden, overweegt zelfs Strade
Staat niet op de voorlopige startlijstquote:
Waarom het risico lopen in dergelijke koersjes? straks ligt ie plat en is het voorjaar weg.quote:
Dit is het voorjaar, je kan moeilijk helemaal niet koersen en op de weg trainen is ook niet zonder gevaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
Waarom het risico lopen in dergelijke koersjes? straks ligt ie plat en is het voorjaar weg.
Wordt gevaarlijk met de enorme stroom campers die de organisatie verwachtquote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
Waarom het risico lopen in dergelijke koersjes? straks ligt ie plat en is het voorjaar weg.
Voorlopig is het ook enkel een gerucht toch? Maar dat hij Samyn toe heeft gevoegd, kan ook best zijn om te testen hoe de conditie is.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat niet op de voorlopige startlijst
In het artikel op Fusieflits staat al dat is uitgesloten dat ie Strade rijdt (voor wat het waard is)quote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig is het ook enkel een gerucht toch? Maar dat hij Samyn toe heeft gevoegd, kan ook best zijn om te testen hoe de conditie is.
Nog zo’n explosie als in 2021 in de Strade zou wel leuk zijn. Al is de Pogi van toen niet te vergelijken met die van nu (en het parcours ook niet, geloof ik)
Ah, dat had ik gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 18:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In het artikel op Fusieflits staat al dat is uitgesloten dat ie Strade rijdt (voor wat het waard is)
Van der Poel maakt inderdaad geen schijn van kans nu ze in Siena hijgerig op zoek zijn naar een monument-status, een paar honderden meters aan hoogte hebben toegevoegd, waarmee ze contraproductief hun hele race om zeep hebben geholpen.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig is het ook enkel een gerucht toch? Maar dat hij Samyn toe heeft gevoegd, kan ook best zijn om te testen hoe de conditie is.
Nog zo’n explosie als in 2021 in de Strade zou wel leuk zijn. Al is de Pogi van toen niet te vergelijken met die van nu (en het parcours ook niet, geloof ik)
Het oprekken van de schaal in verticale richting bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2025 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groot verschil.
En het was de mooiste koers met divers scala aan coureurs die daar uitslagen konden rijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel maakt inderdaad geen schijn van kans nu ze in Siena hijgerig op zoek zijn naar een monument-status, een paar honderden meters aan hoogte hebben toegevoegd, waarmee ze contraproductief hun hele race om zeep hebben geholpen.
Een podium bestaande uit een relatief zwaargewicht (Van der Poel), een springveer (Alaphilippe) en een Tourwinnaar (Bernal), die variatie moeten we niet willen. Alles om maar een niets betekenende monumentstatus te verkrijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En het was de mooiste koers met divers scala aan coureurs die daar uitslagen konden rijden.
Eerst even de omloop van De Lie goedpraten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:41 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zeer benieuwd naar de verrichtingen van MvdP vandaag
Ooit de GP Chantal Biya gewonnen, dan ben je absoluut een fenomeen.quote:
Toch een nette aankoop, dan hebben ze nu tenminste 1 renner van de 25 die verder komt dan de vroege ontsnapping. Dat maakt de juichberichten toch iets minder potsierlijk dit seizoen.quote:
Begrijp niet dat die gozer niet eerder opgepikt is. Maar je ziet dat sommige gasten die een wat a-typisch opleidingstraject hebben toch een behoorlijke schot in de roos kunnen zijn. Kijk naar Gate en Malucelli.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch een nette aankoop, dan hebben ze nu tenminste 1 renner die verder komt dan de vroege ontsnapping. Dat maakt de juichberichten toch iets minder potsierlijk dit seizoen.
Nu in dat segment nog een goede klimmer vinden zodat bergkapitein Kevin Inkelaar ook een functie heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begrijp niet dat die gozer niet eerder opgepikt is. Maar je ziet dat sommige gasten die een wat a-typisch opleidingstraject hebben toch een behoorlijke schot in de roos kunnen zijn. Kijk naar Gate en Malucelli.
Carboni, Loockx, Eiking en Maire dan maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu in dat segment nog een goede klimmer vinden zodat bergkapitein Kevin Inkelaar ook een functie heeft.
Dat wordt geen Winner Taco dus ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Taco slow motion sprint.
Knikkend hoofd genot. Geen bril genot. Wind in de ogen genot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Taco slow motion sprint.
Dit is niet echt een hete take.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Sepp best wel een hele prettige co-commentator vind?
Ha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |