Ooit de GP Chantal Biya gewonnen, dan ben je absoluut een fenomeen.quote:
Toch een nette aankoop, dan hebben ze nu tenminste 1 renner van de 25 die verder komt dan de vroege ontsnapping. Dat maakt de juichberichten toch iets minder potsierlijk dit seizoen.quote:
Begrijp niet dat die gozer niet eerder opgepikt is. Maar je ziet dat sommige gasten die een wat a-typisch opleidingstraject hebben toch een behoorlijke schot in de roos kunnen zijn. Kijk naar Gate en Malucelli.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch een nette aankoop, dan hebben ze nu tenminste 1 renner die verder komt dan de vroege ontsnapping. Dat maakt de juichberichten toch iets minder potsierlijk dit seizoen.
Nu in dat segment nog een goede klimmer vinden zodat bergkapitein Kevin Inkelaar ook een functie heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begrijp niet dat die gozer niet eerder opgepikt is. Maar je ziet dat sommige gasten die een wat a-typisch opleidingstraject hebben toch een behoorlijke schot in de roos kunnen zijn. Kijk naar Gate en Malucelli.
Carboni, Loockx, Eiking en Maire dan maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu in dat segment nog een goede klimmer vinden zodat bergkapitein Kevin Inkelaar ook een functie heeft.
Dat wordt geen Winner Taco dus ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Taco slow motion sprint.
Knikkend hoofd genot. Geen bril genot. Wind in de ogen genot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel weer zin in een Taco slow motion sprint.
Dit is niet echt een hete take.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Sepp best wel een hele prettige co-commentator vind?
Ha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |