Ik heb er erg veel zin in om hem uit het wiel gekletst te zien worden. Enige kans dat hij nog eens een koers verliest, lekker toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pogacar gaat gewoon alle 5 de monumenten winnen dit jaar heh? Ongekende aids.
Pogacar die WOUT en Mathieu lachend uit het wiel rijdt op de kasseien lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb er erg veel zin in om hem uit het wiel gekletst te zien worden. Enige kans dat hij nog eens een koers verliest, lekker toch?
Al ligt er inmiddels ook zoveel druk op Milaan-San Remo dat UAE de boel daar ook maximaal gaat verkloten. Die twee koersen kunnen we kijken, voor de rest hoeft de tv niet aan.
Als Pogacar Parijs-Roubaix wint kijk ik nooit meer naar wielrennen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pogacar die WOUT en Mathieu lachend uit het wiel rijdt op de kasseien lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Dat gaat me een aantal ongekende meltdowns opleveren.
Idd. VDP was de afgelopen twee jaar beter op de Poggio.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar gaat echt geen Parijs-Roubaix winnen. Milaan - San Remo is ook een probleem zolang Mathieu op punt staat.
Parcours voor 2025 staat online.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
99% van het parcours zal waarschijnlijk weer hetzelfde zijn schat ik
26 seconden op Ayuso en McLulty met nog een klim te gaan valt wel mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fortunato met een flinke voorsprong. Een nieuwe Astana show?
Ardeche en Drome zijn de laatste jaren altijd wel sterk bezet. Hebben een gunstige plaats op de kalender.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer doen er zoveel kleppers mee aan deze Franse koersen trouwens? Ik kan me herinneren dat dit altijd de speeltuin van Groupama was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |