quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:21 schreef Krambo het volgende:
Ik wil Milena weghebben, dan moet ik op Sharice stemmen zeker?
weet niet of ik dat kan...
Je moetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:21 schreef Krambo het volgende:
Ik wil Milena weghebben, dan moet ik op Sharice stemmen zeker?
weet niet of ik dat kan...
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De polls zeggen volgens mij Sharice
Bij Salar op insta staat Sharice nu op 9% en millie op 12%quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De polls zeggen volgens mij Sharice
Blijf je jong vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha
Altijd leuk als oudere mensen fortnite spelen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:26 schreef Kissingbird het volgende:
Slaap lekker allemaal en tot morgen
quote:
Ok, dan ga ik moed verzamelen en toch op Sharice stemmenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Bij Salar op insta staat Sharice nu op 9% en millie op 12%
Pootje is niet oudquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha
Altijd leuk als oudere mensen fortnite spelen
Moedigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ok, dan ga ik moed verzamelen en toch op Sharice stemmen
Je kan hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Je kan hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
[..]
Ach jee dan is het idd wel serieusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij had zijn gebakken banaan niet opgegeten, dus blijkbaar toch wel
Ja daar heb ik dan wel een mening overquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg gevalletje mannen griep
Maar heb vanmiddag niks gezien
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Heeft Jordy nog pannenkoeken gegeten vanavond?
Jordy, Matti, Jolien en Keanuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:37 schreef Flory- het volgende:
Heeft Jordy nog pannenkoeken gegeten vanavond?
Ach so, net als gisteren dusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij had ze vanmorgen extra gebakken
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Axel bekend ook dat hij gestolen heeft, dus discussie hopelijk hier gesloten, iedereen steelt daar
Ik dacht alleen Jordy en mattie, en werden dacht ik betrapt door pootjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:47 schreef Krambo het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heeft Keanu (samen met Matti en Jordy) ook meegedaan aan een nachtelijke chipssteelrooftocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook bestquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Jordy en mattie, en werden dacht ik betrapt door pootje
De laatste nacht straksquote:
Was mss met popcorn maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan ook best![]()
kan mij zo'n dergelijk moment herinneren met die 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:07 schreef Flory- het volgende:
Allemaal tandjes poetsen
BoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Kan het ook slecht verstaan. Hoor Jane wel iets zeggen over dat er geknipt wordt in de beelden die ze op tv gaat zien dat ze daar rekening mee moet houden. Toen milena over mattie begon gooide Jane haar microfoon weg. En nu vertrekken ze beiden uit de kamer zonder microfoonquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:45 schreef kater1 het volgende:
Sharice zittend op bed Milena. Jane is ook nog wakker. Ze kletsen met z'n drieën. Milena laat een wind. Oh Pootje is ook klaarwakker. Milena ligt tegen de muur en maakt geen contact met Sharice. Sharice omhelst Jane en Pootje en Milena en is weg. Milena en Jane fluisteren nu. Ze hebben schrik voor morgen. Ze zijn bang om dingen later terug te zien. Ze spreken zo zacht dat ik met oortjes en volume op zijn hoogst ze niet versta...
BB let vaak niet op als Milena, met wie dan ook zit/ ligt te fluisteren, nog een reden dat ze van mij heel snel weg magquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:45 schreef kater1 het volgende:
Sharice zittend op bed Milena. Jane is ook nog wakker. Ze kletsen met z'n drieën. Milena laat een wind. Oh Pootje is ook klaarwakker. Milena ligt tegen de muur en maakt geen contact met Sharice. Sharice omhelst Jane en Pootje en Milena en is weg. Milena en Jane fluisteren nu. Ze hebben schrik voor morgen. Ze zijn bang om dingen later terug te zien. Ze spreken zo zacht dat ik met oortjes en volume op zijn hoogst ze niet versta...
Komen lachend terug en laten zich op bed vallenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:55 schreef kater1 het volgende:
Jane en Milena staan plotseling allebei op en gaan met zaklantaarn weg. Camera op slapende Pootje.
Oh jeequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Axel bekend ook dat hij gestolen heeft, dus discussie hopelijk hier gesloten, iedereen steelt daar
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:21 schreef Flory- het volgende:
Heeft Pootje daar nou allemaal eieren liggen?![]()
[ afbeelding ]
Alsof het hoog zomer is, blote benen, geen jas. bbrrrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Jordy zijn wakker en lopen zitten op het bankje buiten.
Zit er ook met verbazing naar te kijken, hebben ze straalkachels buiten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof het hoog zomer is, blote benen, geen jas. bbrrrrr
Je zou het wel denken. Het is 4 graden buiten. Jordy in een een tshirtjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit er ook met verbazing naar te kijken, hebben ze straalkachels buiten?
Misschien zijn ze gehard door 2 maanden in de vrieskou douchen/afwassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof het hoog zomer is, blote benen, geen jas. bbrrrrr
Ik herken dat wel een beetje, hoort bij campinggevoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gehard door 2 maanden in de vrieskou douchen/afwassen.
Misschien ook wel van de chips die Axel gestolen heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn er al muizen gespot in de tentslaapkamer.?
De grond en in bepaalde bedden ligt het vol met suiker en pannenkoekstukjes.
Althans dat vertelde Jolien gisteren gierend van de lach aan Jordy en Mattheus/Keanu. Zij was gisteren aan het stofzuigen en de suiker rinkelde de stofzuiger in. Dat vond ze erg grappig...rinkel rinkel rinkel en hahaha ze vond een stukje pannenkoek in een bed en die at ze op. Lekkar.![]()
#sarcasme uit
Hoe lang is het geleden dat ze chips hadden? Nou?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien ook wel van de chips die Axel gestolen heeft.
Vorige weekquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat ze chips hadden? Nou?
Dat is wel in een ander jaargetijde neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, hoort bij campinggevoel's morgens opstaan en dan buiten de tent gaan zitten, terwijl het eigenlijk nog te koud is
ik denk in dit geval dat het ook heel weinig nut heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Over gisteravond, Jordy zegt dat Keanu en Jolien hebben verteld aan Milena wat heb dwars zit. Hij heeft zelf niks gezegd, omdat hij niks uit te praten heeft.
Er wordt dit jaar niet zo heel intensief schoongemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat ze chips hadden? Nou?
Ja. Is nu op stream 1quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen CoS.
Is die grote ronde spiegel sinds vandaag vrij?
sinds gistermiddagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen CoS.
Gisteren als beloning voor de grote schoonmaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen CoS.
Ze doen alsof,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het raar dat Jane en Milena nu zo goed met elkaar lijken te zijn. Ik geloof het niet.
Ze doen net alsof . Toch.?
Moet je wel kunnen. Het is niet een karaktertrek die ik bewonder.
Ze was gister opvallend actief in de groep. Heel hard leuk aan het doen. Waar ze Jordy van betichten is de hele andere groep sinds het vertrek van Elsa heel druk mee. Leuk doen voor de camera. Ze zijn luidruchtig aanwezig steeds hun momentjes aan het pakken met overdreven lachen en met als klap op de vuurpijl gister een dansje oefenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk in dit geval dat het ook heel weinig nut heeft
Milena lijkt een soort stemoffensief te hebben gestart
ik geloof er niks van dat ze werkelijk ' oprecht ' is
Ze praten allemaal met elkaar, een echte ruzie zou het onleefbaar maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze doen alsof,
Ik geloof dat je haast niet anders kunt doen, als de groep zo klein geworden is.
Ze doet dat dubbelspel het hele programma al.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het raar dat Jane en Milena nu zo goed met elkaar lijken te zijn. Ik geloof het niet.
Ze doen net alsof . Toch.?
Moet je wel kunnen. Het is niet een karaktertrek die ik bewonder.
Je zou het denken, maar dan nog zo bloot op een bankje zitten in 4 graden is ook bbrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gehard door 2 maanden in de vrieskou douchen/afwassen.
nee, eerder was het Jane bij het kartel en Axel bij het groepje van milena en charissequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet dat dubbelspel het hele programma al.
Ik begrijp de omgang met iemand die je niet mag wel op collega niveau. Dan moet je samenwerken en vriendelijk, beleefd en behulpzaam zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praten allemaal met elkaar, een echte ruzie zou het onleefbaar maken.
Dus doet ze dat dubbelspel dat hele programma al nu doet ze weer alsof ze besties is met Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, eerder was het Jane bij het kartel en Axel bij het groepje van milena en charisse
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, wispelturig dekt de lading bij hem wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog steeds het vage idee dat Pootje zomaar eens kan gaan
De luxe is begonnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
He he batterijwissel...
Pffff 9 uur 18
Ze hebben mogen uitslapen.
Hopelijk doet hij zijn best om nederlands te praten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Pootje wil even een gesprekje met Jordy
hmmmm
*later vandaag zei hij
Heb steeds meer het idee dat hij het blijft roepen zodat ze hem niet nomineren, want hij gaat wel vanzelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog steeds het vage idee dat Pootje zomaar eens kan gaan
is een tiktok dansje, ze hebben dat gisteren met z'n allen (alleen mattie niet) geoefend. Ik geloof dat het Niels is geweest die dit dansje aan Keanu had geleerd, en Keanu dus gisteren aan de rest van de groep.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Pootje deden een dansje. Ik zag net het laatste stukje toen ik weer mijn pc was.
Is dat uit hun jeugd? Een tekenfilmdansje..
Soms vergeet ik dat zij 10/15 jaar geleden allemaal kinderen waren.
Dan brengt ze ook haar kinderen naar school in haar pyama......of zal ze daar iemand voor hebben.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:26 schreef Krambo het volgende:
Milena gaat 'smorgens vaak in haar pyama naar de super..
Dan verlies hij toch zijn geld als hij vanzelf gaat, en volgens mij zit hij daarom erin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb steeds meer het idee dat hij het blijft roepen zodat ze hem niet nomineren, want hij gaat wel vanzelf.
Bedoel dat hij helemaal niet gaat, maar het is zijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan verlies hij toch zijn geld als hij vanzelf gaat, en volgens mij zit hij daarom erin.
Pootje wordt wel steeds beterquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:40 schreef Ebinas het volgende:
In 2 delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Jane heeft altijd doorgebriefd aan Axel met zijn groepje.....ze vind Axel's groepje niet zo leuk als het Kartelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, eerder was het Jane bij het kartel en Axel bij het groepje van milena en charisse
zo langzamerhand vind ik Jane steeds vager wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jane heeft altijd doorgebriefd aan Axel met zijn groepje.....ze vind Axel's groepje niet zo leuk als het Kartel
Hier ook wssquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:06 schreef marky het volgende:
[..]
Op X zullen ze in shock zijn of het gewoon compleet negeren.
Komt dat niet omdat Jane de vriendin is van Mattheus zijn vriendin en hem dus goed kent en in eerste instantie aan zijn kant staat want dat heeft zij beloofd aan haar vriendin?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jane heeft altijd doorgebriefd aan Axel met zijn groepje.....ze vind Axel's groepje niet zo leuk als het Kartel
dan zeggen ze gewoon dat het niet waar isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ook wss![]()
Axel stond nogal op een voetstuk bij een aantal mensen
dat was het oorspronkelijke plan. Jane en Axel samen en dan zou Jane informatie vergaren bij het groepje rond Jordy en Axel zou informatie vergaren bij het groepje rondom Milena en Charisequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Allemaal leugensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zeggen ze gewoon dat het niet waar is
zijn ze goed in daar
kop in het zand steken
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ook wss![]()
Axel stond nogal op een voetstuk bij een aantal mensen
![]()
![]()
...maar voornamelijk voor onder zijn kussenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:52 schreef zodeju het volgende:
Ik zie Axel altijd de lekkerste eieren bakken...met parika's of champignons Geklutst.....dus hij kan wel wat maken......maar nooit voor meerdere.....altijd voor hemzelf.
Jordy vindt pannenkoeken lekker maar maakt dan ook voor de anderen.
Axel maakt ook hele stapels pannenkoeken voor anderen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:52 schreef zodeju het volgende:
Ik zie Axel altijd de lekkerste eieren bakken...met parika's of champignons Geklutst.....dus hij kan wel wat maken......maar nooit voor meerdere.....altijd voor hemzelf.
Jordy vindt pannenkoeken lekker maar maakt dan ook voor de anderen.
Nee, waar ze zich zelf aan het verraden was.....en het Kartel haar niet meer zo goed vertrouwde.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:50 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was het oorspronkelijke plan. Jane en Axel samen en dan zou Jane informatie vergaren bij het groepje rond Jordy en Axel zou informatie vergaren bij het groepje rondom Milena en Charise
Dit lukt inmiddels niet meer, dus nu maar allebei in de richting van milena en charise en hoort Jane niet meer bij het kartel (waar ze sowieso al een beetje bijhing)
Alleen krijgt hij daar de kans niet meer voor want Jordy staat extra vroeg op om pannenkoeken te bakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel maakt ook hele stapels pannenkoeken voor anderen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane has entered the livingroom en is in een goede bui
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen krijgt hij daar de kans niet meer voor want Jordy staat extra vroeg op om pannenkoeken te bakken.
Van mij part onder zijn tshirt.....wat maakt dat nou uit als hij dit leuk vindt..........tv maken kan ook he.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
...maar voornamelijk voor onder zijn kussen
het lukt dus niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, waar ze zich zelf aan het verraden was.....en het Kartel haar niet meer zo goed vertrouwde.....
Heb hem meer ei zien bakken dan pannenkoeken.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel maakt ook hele stapels pannenkoeken voor anderen!
Het heeft iets ikke ikke ikke en stiekem en inhalig..en mensen uitsluitenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij part onder zijn tshirt.....wat maakt dat nou uit als hij dit leuk vindt..........tv maken kan ook he.
Dan kijk je waarschijnlijk net op andere momenten dan ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb hem meer ei zien bakken dan pannenkoeken.....
Ja, zo kan je het ook zeggen......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
het lukt dus niet meer![]()
dus ander plan volgen
Jordy komt na 50 dagen in die BB modus waar je wakker wordt voordat de lampen aangaan. Maar je kan er natuurlijk ook daar weer een negatieve draai aangeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen krijgt hij daar de kans niet meer voor want Jordy staat extra vroeg op om pannenkoeken te bakken.
Zo gaat dat in spelletjes, je gaat er in met een tactiek, je komt er achter dat die niet werkt, en bedenkt wat andersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zeggen......
tactical Jane is niet zo tactical als ze denktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook zeggen......
Ja klopt, of snijd je zelf vreselijk in de vingers. We zullen zien......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zo gaat dat in spelletjes, je gaat er in met een tactiek, je komt er achter dat die niet werkt, en bedenkt wat anders
Ja maar Axel staat op een voeetstuk , snap dat nouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:58 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy komt na 50 dagen in die BB modus waar je wakker wordt voordat de lampen aangaan. Maar je kan er natuurlijk ook daar weer een negatieve draai aangeven.
Hij heeft 2500 euro uitgegeven om mensen te redden. Toen het eten karig was at hij regelmatig minder of niet om andere meer te gunnen. Op spel gebied speelt hij het hard maar hij is absoluut niet van het ikke ikke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het heeft iets ikke ikke ikke en stiekem en inhalig..en mensen uitsluiten
Klopt, ze denkt te weinig aan de kijkers, in dit spel moet je continu in je hoofd houden, dat alles wat je doet, staat of valt met de kijkers, die maken of breken je.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
tactical Jane is niet zo tactical als ze denkt
Oja die was zielug was ik even vergeten. Sorry.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar Axel staat op een voeetstuk , snap dat nou![]()
laat gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft 2500 euro uitgegeven om mensen te redden. Toen het eten karig was at hij regelmatig minder of niet om andere meer te gunnen. Op spel gebied speelt hij het hard maar hij is absoluut niet van het ikke ikke.
Juistquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
Oja die was zielug was ik even vergeten. Sorry.
Ze had thuis tegen haar vriend gezegd, ik ga bonden met Axel want die ligt goed bij de kijkers, dat was best slim, maar haar ommekeer die ze nu maakt is verre van slim.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja klopt, of snijd je zelf vreselijk in de vingers. We zullen zien......
Maar wat is er anders aan nu?.....zie niet zoveel verschil behalve slijmen bij Poot en de twins.
En dat is precies wat er gebeurt.....heb haar totaal niet meer hoog zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, ze denkt te weinig aan de kijkers, in dit spel moet je continu in je hoofd houden, dat alles wat je doet, staat of valt met de kijkers, die maken of breken je.
ja maarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Je hoeft niet perse je favoriet te verdedigen he. .. je kunt ook accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft.
ik vind dat toch apartquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze had thuis tegen haar vriend gezegd, ik ga bonden met Axel want die ligt goed bij de kijkers, dat was best slim, maar haar ommekeer die ze nu maakt is verre van slim.
Ze neemt de ene na de andere domme beslissing. Jane is veel meer de Dylano van dit jaar. Net doen of je beter ben dan de rest maar je wordt compleet door het spel gespeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
tactical Jane is niet zo tactical als ze denkt
Dat was voor haar niet belangrijk, en in een spel is het ook niet belangrijk of je elkaar mag of niet, je kan meevaren op iemand z'n populariteit, alleen is het mislukt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat toch apart
ze kent hem totaal niet
toevallig komen ze goed overeen
maar voor hetzelfde geld lagen ze elkaar totaal niet
Dat komt door het vertrek van Elsa. Ze zijn zich rot geschrokken. Sindsdien zijn ze heel druk met leuk doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:04 schreef Juultje1981 het volgende:
Wat mij opvalt is dat Jordy vanaf het begin al uitbundig is in zijn doen en laten. Je kan het leuk vinden of aan irriteren maar dat is zoals hij is. Wat mij opvalt bij voornamelijk milena Axel en pootje dat ze nu opeens zo uitbundig doen wat ze irritant vinden van Jordy doen zij nu ook opeens. Dat komt voor mij absoluut gemaakt over en nep
met iemand die je niet ligtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat was voor haar niet belangrijk, en in een spel is het ook niet belangrijk of je elkaar mag of niet, je kan meevaren op iemand z'n populariteit, alleen is het mislukt.
Omdat de mannen niet willen wachten op de vrouwen die zich willen omtoveren, alsof ze 4 week op Spanje in de zon hebben lopen bakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:08 schreef zodeju het volgende:
Doe net de streams aan en ik zie dat ze in ploegen eten....waarom?
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:09 schreef engine het volgende:
Oeh jordy lekker voor iedereen pannenkoeken gebakken
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:09 schreef engine het volgende:
Alle die in die week binnenkwamen hebben zich aan Axel geklampt. Ze wisten hoe populair hij was buiten het huis. Axel blijkt slappe hap dat heeft hij vorige week wel laten zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze had thuis tegen haar vriend gezegd, ik ga bonden met Axel want die ligt goed bij de kijkers, dat was best slim, maar haar ommekeer die ze nu maakt is verre van slim.
en wat nu als pootje er 2 meer eetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)
Het domme is ze liggen gewoon op een bordje in de koelkast en niemand die ze pakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus slijmen bij Jolien dat haar familie trots op haar is en dat ze denken zoo dat is een echte vrouw..
Okee...
Vind ik totaal nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.
Ik ben al die mensen allang vergeten. Geen idee wie die Jolien is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.
Mijn idee, ik zeg dat ook telkens , dat iedereen het doet, maar schijnbaar hebben sommige mensen voor bepaalde bewoners, oogkleppen op. ik vind het juist slim dat ze het doen, je wilt 1e worden in dit spel, in goede conditie, je moet er dus voor zorgen dat je altijd goed en genoeg te eten krijgt, en als je dat moet doen door te stelen, dan doe je dat gewoon. Nogmaals het is geen vrienden reisjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat nu als pootje er 2 meer eet
of Axel
is dat dan ook achteroverdrukken
ben dat gezeur om eten
en stelen zo beu
iedereen doet het daar
Ja dat snap ik dus ook niet, waren voor mij echt niet veilig hoor!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:13 schreef marky het volgende:
[..]
Het domme is ze liggen gewoon op een bordje in de koelkast en niemand die ze pakt.
En zeker niet gehaaid, die zou juist iets meer gehaaider moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet
Jolien is een lieve dame
ietwat onzeker
maar zeker niet dom
ze zou meer aan zichzelf mogen denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
En zeker niet gehaaid, die zou juist iets meer gehaaider moeten zijn.
Kwark?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:17 schreef spapaars het volgende:
Als ze geen slob meer hebben wat eten ze nu dan?
[ afbeelding ]
pannenkoeken en kwarkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:17 schreef spapaars het volgende:
Als ze geen slob meer hebben wat eten ze nu dan?
[ afbeelding ]
Zou kunnen, vroeg mij af wat ze nu hebben, ziet er papperig uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kwark?
Ik heb niemand zien roeren in een pan met slob.
Ik zie die blikken ook niet meer staan.
ze doen er peer en kaneel doorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, vroeg mij af wat ze nu hebben, ziet er papperig uit.
Laat ik het zo zeggen dat ze haar imago goed gebruikt om verder te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet
Jolien is een lieve dame
ietwat onzeker
maar zeker niet dom
zie ik totaal niet zoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ze haar imago goed gebruikt om verder te komen.
Jolien gebruikt helemaal niets om verder te komen (mijn mening)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ze haar imago goed gebruikt om verder te komen.
Daar komt nog bij dat het geen kwaad kan om samen iets te delen om te bonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn idee, ik zeg dat ook telkens , dat iedereen het doet, maar schijnbaar hebben sommige mensen voor bepaalde bewoners, oogkleppen op. ik vind het juist slim dat ze het doen, je wilt 1e worden in dit spel, in goede conditie, je moet er dus voor zorgen dat je altijd goed en genoeg te eten krijgt, en als je dat moet doen door te stelen, dan doe je dat gewoon. Nogmaals het is geen vrienden reisje
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet
Jolien is een lieve dame
ietwat onzeker
maar zeker niet dom
Iemand van mijn thuiszorg kent Jolien van een van de miss verkiezingen, en geloof mij ze is niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Ze is niet bang om concurrenten zwart te maken en weg te pesten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet
Jolien is een lieve dame
ietwat onzeker
maar zeker niet dom
Ja dat kan je in de groep sterker maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat het geen kwaad kan om samen iets te delen om te bonden.
Kijk, en dat zou ze moeten gebruiken in dit spelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
[..]
Iemand van mijn thuiszorg kent Jolien van een van de miss verkiezingen, en geloof mij ze is niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Ze is niet bang om concurrenten zwart te maken en weg te pesten.
Ik kan niet weten of dit waar is van Jolien maar wat ik wel weet is dat miss verkiezingen slachtvelden zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
[..]
Iemand van mijn thuiszorg kent Jolien van een van de miss verkiezingen, en geloof mij ze is niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Ze is niet bang om concurrenten zwart te maken en weg te pesten.
ik vind dit echt niet kunnenquote:
Ze doet bij de een naief en dan praat ze met Jordy en dan merk je dat ze het heel goed in de gaten heeft. Daardoor doet Jane net alsof ze haar kleine zusje is maar ondertussen neemt Jolien beslissingen die haar wel verder helpen.quote:
Indianen verhalen die via via via via gaan boeien weinig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
[..]
nou dat......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit echt niet kunnen
want mijn tante in Marokko kent iemand die Milena kent en..
bs
niet doen
SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Het zijn er echt veel. Het zou toch niet gebeuren dat er wat overblijft?"
Jane: "Mag ik er nog eentje?"
Jordy: "Het zou toch wat zijn als er overblijft? Zou de eerste keer zijn"
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Jordy: "Het zijn er echt veel. Het zou toch niet gebeuren dat er wat overblijft?"
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En een lading onder zijn kussenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:09 schreef engine het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
naaahhhh
kijk nu eens ze kunnen ook gewoon wassen
zonder Elsa
wie had dat gedacht
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?Pietje Bell en het pannenkoeken schandaal.SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat boeit dat? Hij maakt voor iedereen 2 pannenkoeken vandaag voor iedereen 4 kleintjes de rest wat er over is houd hij voor zijn eigen groepje wat is daar mis aan? Ze eten de hele dag door hebben genoeg eten. Of verdelen jullie thuis ook alles eerder en als iemand iets meer heeft dan een ander krijgt die dan straf ofzo??quote:
Ze kunnen nu vier pannenkoeken pakken omdat ze kleinder zijn gemaakt.....op zich wat zou het inderdaad vreemd zijn als er nu niet vier gegeten worden terwijl twee op gaan.quote:
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?Dat was nadat hij ze uit de koelkast had gepakt. Hij pakte ze daarvoor gewoon uit de koelkast liep snel naar de kamer maar het was druk op de gang dus verborg ze even onder zijn kussen.SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als Milena hard is verdient ze net niet de doodstraf? zelfde met Jane en Axel...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan niet weten of dit waar is van Jolien maar wat ik wel weet is dat miss verkiezingen slachtvelden zijn.
Zwakke poppetjes hebben daar geen kans. Hoe mooi ze ook zijn.
Dat bleek ook wel uit de verhalen die ze zelf vertelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat over BB niet over onsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Maar als Milena hard is verdient ze net niet de doodstraf? zelfde met Jane en Axel...
by the way. Ik vind ze allemaal een miscast heb geen favoriet, maar ik vind dat hier soms zeer hypocriete aan toegaat.
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
Milena Sharice over mensen die zeggen dat 1 persoon niet gemeen is, dit gaat over Mattie en Sharice vind het maar onzin
kwark en yoghurt volgens mij onbeperkt en dan pannenkoeken, en misschien ook nog wat brood.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kwark?
Ik heb niemand zien roeren in een pan met slob.
Ik zie die blikken ook niet meer staan.
Sharice is jaloers maar ik denk ook bang om haar kwijt te raken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.
Het gaat om het verstoppen en het stiekeme eten er van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:31 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En wat boeit dat? Hij maakt voor iedereen 2 pannenkoeken vandaag voor iedereen 4 kleintjes de rest wat er over is houd hij voor zijn eigen groepje wat is daar mis aan? Ze eten de hele dag door hebben genoeg eten. Of verdelen jullie thuis ook alles eerder en als iemand iets meer heeft dan een ander krijgt die dan straf ofzo??
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat om het verstoppen en het stiekeme eten er van.
Net als de doos koekjes. Het hihihi er bij...dat staat mij tegen.
ik benoemde het al eerder als "vriendjes kopen op het schoolplein met een zak snoepjes"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel jat ook , iedereen jat , niemand uitgezonderd,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of ze doorziet hem goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar is het daarom dat ze er nu over praten omdat het toch waarschijnlijk is dat het zomaar over is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice is jaloers maar ik denk ook bang om haar kwijt te raken?
Het is aan Milena of ze meegaat in dingen of niet , dat is nog altijd een keuze
Hij had Milena hoog zitten....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze doorziet hem goed.
Hij waait met alle winden mee.
Ah ja, dat maakt het minder kinderachtigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was nadat hij ze uit de koelkast had gepakt. Hij pakte ze daarvoor gewoon uit de koelkast liep snel naar de kamer maar het was druk op de gang dus verborg ze even onder zijn kussen.
Het is allemaal heel bewust met wat hij doet, de brutale rakker imago.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt het minder kinderachtig
Hij kan ze toch gewoon pakken en in algemene ruimte opeten. Ik vind het flauw gedoe, niks aan te doen.
hij denkt dat hij geweldige tv maakt heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is allemaal heel bewust met wat hij doet, de brutale rakker imago.
vraag me af of er nog wel een nieuwe editie komt met zoveel weglopers dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk wordt BB volgend jaar anders maar dan anders als het anders van dit jaar.
's Avonds laat de chocoladereep van mijn dochter opeten en 's morgens met een stalen smoel beweren geen flauw idee te hebben waar ie is....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè haha
Ik heb mij rotgelachen om de manier ze het gingen verstoppen. Het is toch allemaal voor de lol.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
's Avonds laat de chocoladereep van mijn dochter opeten en 's morgens met een stalen smoel beweren geen flauw idee te hebben waar ie is....
Dat kan ik
We zijn gelukkig allemaal mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè haha
Mooi gesprek tussen Keanu en Matti . weet niet welke dame ze het over hebben. Maar blijf Matti een heel fijn jong vinden,,,,,quote:
Over wie hebben ze het nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ja het vuistje is weer ter sprake gekomenMaar was niet waar ze mee zat.. iets prive zegt keanu.. Matthie heeft geen idee wat dat is.
Keanu gezegd: sneertjes de hele tijd en je roept paar keer iets is op en niks is op.
Matthie: jolien jij we voelen het allemaal aan, die sneertjes..
heb ik haar net gezegd op de bank. Opmerking op is op was gericht tegen matthie..
Keanu weer: heb gezegd ; altijd makkelijk om te zeggen boeit me niks en weg te lopen.
Oh Jordy staat er ook bij
Jammer dat ze vanavond blijftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef marky het volgende:
Het lijkt erop dat ze niet getrapt zijn in de wiedergutmachung van Milena.
komt meestal als er minder zijn anders is het te makkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mis de grote spellen in het huis zelf.
De dominobaan. Dat ding met al die slangen die in de knoop zaten. De knikkerbaan. De helm met het ei etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |