Wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
naaahhhh
kijk nu eens ze kunnen ook gewoon wassen
zonder Elsa
wie had dat gedacht
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Het zijn er echt veel. Het zou toch niet gebeuren dat er wat overblijft?"
Jane: "Mag ik er nog eentje?"
Jordy: "Het zou toch wat zijn als er overblijft? Zou de eerste keer zijn"
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?Pietje Bell en het pannenkoeken schandaal.SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat boeit dat? Hij maakt voor iedereen 2 pannenkoeken vandaag voor iedereen 4 kleintjes de rest wat er over is houd hij voor zijn eigen groepje wat is daar mis aan? Ze eten de hele dag door hebben genoeg eten. Of verdelen jullie thuis ook alles eerder en als iemand iets meer heeft dan een ander krijgt die dan straf ofzo??quote:
Ze kunnen nu vier pannenkoeken pakken omdat ze kleinder zijn gemaakt.....op zich wat zou het inderdaad vreemd zijn als er nu niet vier gegeten worden terwijl twee op gaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Het zijn er echt veel. Het zou toch niet gebeuren dat er wat overblijft?"
Jane: "Mag ik er nog eentje?"
Jordy: "Het zou toch wat zijn als er overblijft? Zou de eerste keer zijn"
Hoezo? Die liggen toch de hele dag in de koelkast?Dat was nadat hij ze uit de koelkast had gepakt. Hij pakte ze daarvoor gewoon uit de koelkast liep snel naar de kamer maar het was druk op de gang dus verborg ze even onder zijn kussen.SPOILER: de koeIkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als Milena hard is verdient ze net niet de doodstraf? zelfde met Jane en Axel...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan niet weten of dit waar is van Jolien maar wat ik wel weet is dat miss verkiezingen slachtvelden zijn.
Zwakke poppetjes hebben daar geen kans. Hoe mooi ze ook zijn.
Dat bleek ook wel uit de verhalen die ze zelf vertelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
[..]
Iemand van mijn thuiszorg kent Jolien van een van de miss verkiezingen, en geloof mij ze is niet zo onschuldig als ze zich voordoet. Ze is niet bang om concurrenten zwart te maken en weg te pesten.
Het gaat over BB niet over onsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
Maar als Milena hard is verdient ze net niet de doodstraf? zelfde met Jane en Axel...
by the way. Ik vind ze allemaal een miscast heb geen favoriet, maar ik vind dat hier soms zeer hypocriete aan toegaat.
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
Milena Sharice over mensen die zeggen dat 1 persoon niet gemeen is, dit gaat over Mattie en Sharice vind het maar onzin
kwark en yoghurt volgens mij onbeperkt en dan pannenkoeken, en misschien ook nog wat brood.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kwark?
Ik heb niemand zien roeren in een pan met slob.
Ik zie die blikken ook niet meer staan.
Sharice is jaloers maar ik denk ook bang om haar kwijt te raken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.
Het gaat om het verstoppen en het stiekeme eten er van.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:31 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En wat boeit dat? Hij maakt voor iedereen 2 pannenkoeken vandaag voor iedereen 4 kleintjes de rest wat er over is houd hij voor zijn eigen groepje wat is daar mis aan? Ze eten de hele dag door hebben genoeg eten. Of verdelen jullie thuis ook alles eerder en als iemand iets meer heeft dan een ander krijgt die dan straf ofzo??
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat om het verstoppen en het stiekeme eten er van.
Net als de doos koekjes. Het hihihi er bij...dat staat mij tegen.
ik benoemde het al eerder als "vriendjes kopen op het schoolplein met een zak snoepjes"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Axel jat ook , iedereen jat , niemand uitgezonderd,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of ze doorziet hem goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jaloers zo jaloers...........en zo blij dat ze hem zwart kan maken.....want hij staat al zolang op de lijst van Sharice maar Milena mag hem graag.....en ze moet er niet aan denken dat Milena boos op haar is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar is het daarom dat ze er nu over praten omdat het toch waarschijnlijk is dat het zomaar over is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice is jaloers maar ik denk ook bang om haar kwijt te raken?
Het is aan Milena of ze meegaat in dingen of niet , dat is nog altijd een keuze
Hij had Milena hoog zitten....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze doorziet hem goed.
Hij waait met alle winden mee.
Ah ja, dat maakt het minder kinderachtigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was nadat hij ze uit de koelkast had gepakt. Hij pakte ze daarvoor gewoon uit de koelkast liep snel naar de kamer maar het was druk op de gang dus verborg ze even onder zijn kussen.
Het is allemaal heel bewust met wat hij doet, de brutale rakker imago.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt het minder kinderachtig
Hij kan ze toch gewoon pakken en in algemene ruimte opeten. Ik vind het flauw gedoe, niks aan te doen.
hij denkt dat hij geweldige tv maakt heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is allemaal heel bewust met wat hij doet, de brutale rakker imago.
vraag me af of er nog wel een nieuwe editie komt met zoveel weglopers dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk wordt BB volgend jaar anders maar dan anders als het anders van dit jaar.
's Avonds laat de chocoladereep van mijn dochter opeten en 's morgens met een stalen smoel beweren geen flauw idee te hebben waar ie is....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè haha
Ik heb mij rotgelachen om de manier ze het gingen verstoppen. Het is toch allemaal voor de lol.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
's Avonds laat de chocoladereep van mijn dochter opeten en 's morgens met een stalen smoel beweren geen flauw idee te hebben waar ie is....
Dat kan ik
We zijn gelukkig allemaal mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik verstop ook weleens wat thuis omdat ik dan niet wil delen slecht hè haha
Mooi gesprek tussen Keanu en Matti . weet niet welke dame ze het over hebben. Maar blijf Matti een heel fijn jong vinden,,,,,quote:
Over wie hebben ze het nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ja het vuistje is weer ter sprake gekomenMaar was niet waar ze mee zat.. iets prive zegt keanu.. Matthie heeft geen idee wat dat is.
Keanu gezegd: sneertjes de hele tijd en je roept paar keer iets is op en niks is op.
Matthie: jolien jij we voelen het allemaal aan, die sneertjes..
heb ik haar net gezegd op de bank. Opmerking op is op was gericht tegen matthie..
Keanu weer: heb gezegd ; altijd makkelijk om te zeggen boeit me niks en weg te lopen.
Oh Jordy staat er ook bij
Jammer dat ze vanavond blijftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef marky het volgende:
Het lijkt erop dat ze niet getrapt zijn in de wiedergutmachung van Milena.
komt meestal als er minder zijn anders is het te makkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mis de grote spellen in het huis zelf.
De dominobaan. Dat ding met al die slangen die in de knoop zaten. De knikkerbaan. De helm met het ei etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |