Kan het ook slecht verstaan. Hoor Jane wel iets zeggen over dat er geknipt wordt in de beelden die ze op tv gaat zien dat ze daar rekening mee moet houden. Toen milena over mattie begon gooide Jane haar microfoon weg. En nu vertrekken ze beiden uit de kamer zonder microfoonquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:45 schreef kater1 het volgende:
Sharice zittend op bed Milena. Jane is ook nog wakker. Ze kletsen met z'n drieën. Milena laat een wind. Oh Pootje is ook klaarwakker. Milena ligt tegen de muur en maakt geen contact met Sharice. Sharice omhelst Jane en Pootje en Milena en is weg. Milena en Jane fluisteren nu. Ze hebben schrik voor morgen. Ze zijn bang om dingen later terug te zien. Ze spreken zo zacht dat ik met oortjes en volume op zijn hoogst ze niet versta...
BB let vaak niet op als Milena, met wie dan ook zit/ ligt te fluisteren, nog een reden dat ze van mij heel snel weg magquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:45 schreef kater1 het volgende:
Sharice zittend op bed Milena. Jane is ook nog wakker. Ze kletsen met z'n drieën. Milena laat een wind. Oh Pootje is ook klaarwakker. Milena ligt tegen de muur en maakt geen contact met Sharice. Sharice omhelst Jane en Pootje en Milena en is weg. Milena en Jane fluisteren nu. Ze hebben schrik voor morgen. Ze zijn bang om dingen later terug te zien. Ze spreken zo zacht dat ik met oortjes en volume op zijn hoogst ze niet versta...
Komen lachend terug en laten zich op bed vallenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:55 schreef kater1 het volgende:
Jane en Milena staan plotseling allebei op en gaan met zaklantaarn weg. Camera op slapende Pootje.
Oh jeequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Axel bekend ook dat hij gestolen heeft, dus discussie hopelijk hier gesloten, iedereen steelt daar
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:21 schreef Flory- het volgende:
Heeft Pootje daar nou allemaal eieren liggen?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |