Ach so, net als gisteren dusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij had ze vanmorgen extra gebakken
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef Luna68 het volgende:
Axel bekend ook dat hij gestolen heeft, dus discussie hopelijk hier gesloten, iedereen steelt daar
Ik dacht alleen Jordy en mattie, en werden dacht ik betrapt door pootjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:47 schreef Krambo het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heeft Keanu (samen met Matti en Jordy) ook meegedaan aan een nachtelijke chipssteelrooftocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook bestquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Jordy en mattie, en werden dacht ik betrapt door pootje
De laatste nacht straksquote:
Was mss met popcorn maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan ook best![]()
kan mij zo'n dergelijk moment herinneren met die 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:07 schreef Flory- het volgende:
Allemaal tandjes poetsen
BoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |