Omdat de mannen niet willen wachten op de vrouwen die zich willen omtoveren, alsof ze 4 week op Spanje in de zon hebben lopen bakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:08 schreef zodeju het volgende:
Doe net de streams aan en ik zie dat ze in ploegen eten....waarom?
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:09 schreef engine het volgende:
Oeh jordy lekker voor iedereen pannenkoeken gebakken
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:09 schreef engine het volgende:
Oeh jordy lekker voor iedereen pannenkoeken gebakken
Alle die in die week binnenkwamen hebben zich aan Axel geklampt. Ze wisten hoe populair hij was buiten het huis. Axel blijkt slappe hap dat heeft hij vorige week wel laten zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze had thuis tegen haar vriend gezegd, ik ga bonden met Axel want die ligt goed bij de kijkers, dat was best slim, maar haar ommekeer die ze nu maakt is verre van slim.
en wat nu als pootje er 2 meer eetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)
Het domme is ze liggen gewoon op een bordje in de koelkast en niemand die ze pakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
En, als het mogelijk is 4 achteroverdrukken voor een ander moment op de dag (slimme tactiek)
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus slijmen bij Jolien dat haar familie trots op haar is en dat ze denken zoo dat is een echte vrouw..
Okee...
Vind ik totaal nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.
Ik ben al die mensen allang vergeten. Geen idee wie die Jolien is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien is nog gehaaider dan de Jolien van BB 2023. Ze gaat ver komen.
Mijn idee, ik zeg dat ook telkens , dat iedereen het doet, maar schijnbaar hebben sommige mensen voor bepaalde bewoners, oogkleppen op. ik vind het juist slim dat ze het doen, je wilt 1e worden in dit spel, in goede conditie, je moet er dus voor zorgen dat je altijd goed en genoeg te eten krijgt, en als je dat moet doen door te stelen, dan doe je dat gewoon. Nogmaals het is geen vrienden reisjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat nu als pootje er 2 meer eet
of Axel
is dat dan ook achteroverdrukken
ben dat gezeur om eten
en stelen zo beu
iedereen doet het daar
Ja dat snap ik dus ook niet, waren voor mij echt niet veilig hoor!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:13 schreef marky het volgende:
[..]
Het domme is ze liggen gewoon op een bordje in de koelkast en niemand die ze pakt.
En zeker niet gehaaid, die zou juist iets meer gehaaider moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet
Jolien is een lieve dame
ietwat onzeker
maar zeker niet dom
ze zou meer aan zichzelf mogen denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
En zeker niet gehaaid, die zou juist iets meer gehaaider moeten zijn.
Kwark?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:17 schreef spapaars het volgende:
Als ze geen slob meer hebben wat eten ze nu dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |