Ze was gister opvallend actief in de groep. Heel hard leuk aan het doen. Waar ze Jordy van betichten is de hele andere groep sinds het vertrek van Elsa heel druk mee. Leuk doen voor de camera. Ze zijn luidruchtig aanwezig steeds hun momentjes aan het pakken met overdreven lachen en met als klap op de vuurpijl gister een dansje oefenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk in dit geval dat het ook heel weinig nut heeft
Milena lijkt een soort stemoffensief te hebben gestart
ik geloof er niks van dat ze werkelijk ' oprecht ' is
Ze praten allemaal met elkaar, een echte ruzie zou het onleefbaar maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze doen alsof,
Ik geloof dat je haast niet anders kunt doen, als de groep zo klein geworden is.
Ze doet dat dubbelspel het hele programma al.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het raar dat Jane en Milena nu zo goed met elkaar lijken te zijn. Ik geloof het niet.
Ze doen net alsof . Toch.?
Moet je wel kunnen. Het is niet een karaktertrek die ik bewonder.
Je zou het denken, maar dan nog zo bloot op een bankje zitten in 4 graden is ook bbrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gehard door 2 maanden in de vrieskou douchen/afwassen.
nee, eerder was het Jane bij het kartel en Axel bij het groepje van milena en charissequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ze doet dat dubbelspel het hele programma al.
Ik begrijp de omgang met iemand die je niet mag wel op collega niveau. Dan moet je samenwerken en vriendelijk, beleefd en behulpzaam zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praten allemaal met elkaar, een echte ruzie zou het onleefbaar maken.
Dus doet ze dat dubbelspel dat hele programma al nu doet ze weer alsof ze besties is met Milena.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, eerder was het Jane bij het kartel en Axel bij het groepje van milena en charisse
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, wispelturig dekt de lading bij hem wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog steeds het vage idee dat Pootje zomaar eens kan gaan
De luxe is begonnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
He he batterijwissel...
Pffff 9 uur 18
Ze hebben mogen uitslapen.
Hopelijk doet hij zijn best om nederlands te praten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Pootje wil even een gesprekje met Jordy
hmmmm
*later vandaag zei hij
Heb steeds meer het idee dat hij het blijft roepen zodat ze hem niet nomineren, want hij gaat wel vanzelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog steeds het vage idee dat Pootje zomaar eens kan gaan
is een tiktok dansje, ze hebben dat gisteren met z'n allen (alleen mattie niet) geoefend. Ik geloof dat het Niels is geweest die dit dansje aan Keanu had geleerd, en Keanu dus gisteren aan de rest van de groep.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Pootje deden een dansje. Ik zag net het laatste stukje toen ik weer mijn pc was.
Is dat uit hun jeugd? Een tekenfilmdansje..
Soms vergeet ik dat zij 10/15 jaar geleden allemaal kinderen waren.
Dan brengt ze ook haar kinderen naar school in haar pyama......of zal ze daar iemand voor hebben.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:26 schreef Krambo het volgende:
Milena gaat 'smorgens vaak in haar pyama naar de super..
Dan verlies hij toch zijn geld als hij vanzelf gaat, en volgens mij zit hij daarom erin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb steeds meer het idee dat hij het blijft roepen zodat ze hem niet nomineren, want hij gaat wel vanzelf.
Bedoel dat hij helemaal niet gaat, maar het is zijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan verlies hij toch zijn geld als hij vanzelf gaat, en volgens mij zit hij daarom erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |