SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nou jaa ik kom net binnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al op.
[ afbeelding ]
Ik heb daar een wondermiddeltje voor. Het staat heel klein rechtsonder in beeld vermeldquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]hahaha
Heb je dit zelf geknutseld?
Ook fijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga vanavond niet draaien. Het wordt in de loop van komende week: maandag of woensdag.
quote:
Goedeavond en welkom heren Bos en DJ11.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight (Caught Me In Its Spotlight)
Alsof jij je daar iets van aantrekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap die toevoeging tussen haakjes wel. Er is ook een ander nummer met die titel. En Thin Lizzy wilde natuurlijk gewoon niet aan bod komen in Same Title, Different Song.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap die toevoeging tussen haakjes wel. Er is ook een ander nummer met die titel. En Thin Lizzy wilde natuurlijk gewoon niet aan bod komen in Same Title, Different Song.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Weet het niet zeker:
KC & The Sunshine Band - Please Don't Go
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef livelink het volgende:
KC and the Sunshine Band - Please don't go
We hebben nog wel wat verhuisdozen voor jequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Er staat een huis te koop in het rijtje huizen waar ik al jaren verliefd op ben
Als deze betaalbaar is, misschien even gaan kijken. Al is het alleen maar om te neuzen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Er staat een huis te koop in het rijtje huizen waar ik al jaren verliefd op ben
Ziet eruit als een mooi plekje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)peekhof-21/43801991/
Het is wel duur, helaas. Vorig jaar stond er in hetzelfde rijtje een huis te koop voor ongeveer een ton minder. Maar mijn man wilde toen niet. Heeft hij ook wel spijt van gehad achteraf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als deze betaalbaar is, misschien even gaan kijken. Al is het alleen maar om te neuzen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
Misschien is hij nu wel over te halen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel duur, helaas. Vorig jaar stond er in hetzelfde rijtje een huis te koop voor ongeveer een ton minder. Maar mijn man wilde toen niet. Heeft hij ook wel spijt van gehad achteraf.
Ja, maar nu vind ik het wel erg duur.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is hij nu wel over te halen?
Nice, er zit een hoop ruimte in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)peekhof-21/43801991/
Dat viel me ook op.quote:
Dat zegt me even niets.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond die Comfortably Numb cover van ze echt om te kotsen en dit vind ik niet veel beter
Klopt inderdaad. En elke keer denk ik dat ik daar wel zou willen wonen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Odijk is leuk. Je komt nu met de bus zeker altijd langs dat rijtje?
Dat weet ik inmiddels. Het was onder de vraagprijs verkocht zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eens even uitvissen waarvoor dat andere huis echt verkocht is
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Je veux l’amour Raymond van het groenewoud
Ik heb er nog nooit een kringloopwinkel gezien, dus ik denk dat die er niet meer is. Ik denk dat we sowieso maar eens gaan kijken, ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het kunt betalen dan zou ik er serieus voor gaan. Modern, energiezuinig, ruim en op loopafstand van de bushalte, de Jumbo, de bakker en de kringloopwinkel (of zit die er niet meer?)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
Doe jij nog iets aan carnaval @:Melting ?
Nou vooruit, eentje dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vout beloofd dat hij vanavond 1 nummer mag draaien, omdat het carnaval is.
Is echt een hele leuke.quote:
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vout beloofd dat hij vanavond 1 nummer mag draaien, omdat het carnaval is.
En dan de Vout-versie: "er wordt gepaard in de gang"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..
Nee, maar dat nummer dat DJ11 een tijdje terug gedraaid heeft van.... er wordt gepaard in de gang...... er is een remake van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..
Zelfs die ruimte heb je in dat huisquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan de Vout-versie: "er wordt gepaard in de gang"
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die ruimte heb je in dat huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die ruimte heb je in dat huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lisa Stansfield all around the world
Toch geen dronken mensen die in de optocht liepen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik stuitte vanmiddag op de optocht en heb geen leuk liedje gehoord. Wel al veel dronken mensen om 13.30, nog geen 500 meter na de start van de optocht.
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik stuitte vanmiddag op de optocht en heb geen leuk liedje gehoord. Wel al veel dronken mensen om 13.30, nog geen 500 meter na de start van de optocht.
Ja, juist wel. Niet langs de kant.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch geen dronken mensen die in de optocht liepen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.
Hier mag je dan niet in de optocht meedoen.quote:
Dan heb je snel gedocuht.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even gedouched en een Eindhovense IPA open getrokken![]()
Ja, dat zijn dezelfde carnavalsverenigingen. De hele club gaat een week eerder zaterdag naar Werkhoven en zondag naar Bunnik, die hun carnaval 1 week vervroegd hebben. Dan vrijdagavond naar Cothen voor de verlichte optocht, zaterdag in Wijk bij Duurstede en zondag naar Odijk. Dus die zijn twee weekenden van het padje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een keer op de optocht in Bunnik gestuit, wat een ellende
Ja. ik heb niet heel veel lichaam om te douchen..quote:
Van de reclame inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:43 schreef DJ11 het volgende:
“Vijf bier, drie cola, twee Cuba's, drie juice en één melk”
Die bestelling had ik anders niet zomaar meer opgelepeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bizar hoe je zo'n associatie altijd houdt...
Zo heb ik Bugsy Malone leren kennen via de Peugeot reclamequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de reclame wel hoor, maar was vergeten dat dat nummer er in zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Earth and Fire - Maybe tommorow
Ja..... nog even en er blijft weinig goeds over.quote:
Ik weet ook niet of een eventuele DAB gaat helpen...quote:
Ik wist 'm gedeeltelijk en moest een klein stukje Googlenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bestelling had ik anders niet zomaar meer opgelepeld.
Ben ik benieuwd naarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... nog even en er blijft weinig goeds over.
De plaat hierna ook al zo'n nummer.
Is overigens volgens mij het eerste nummer dat ik ooit op de voorloper van R49 draaide.
Ik ben sowieso mijn feeling met de top 2000 kwijt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of een eventuele DAB gaat helpen...![]()
Inmiddels niet meer, denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Alle mannen op deze cover hebben langer haar dan ik.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Alle mannen op deze cover hebben langer haar dan ik.
Ik ken haar eigenlijk ook alleen van naam tbhquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
A Flock of Seagulls the MOre you live , the more you love
Toch denk ik dat je "Wish I Didn't Miss You" weleens hebt gehoord. Ze was vooral rond de eeuwwisseling en de vroege 00s populair.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit van Sly and the Family Stone, maar ik twijfel of dit van hen is - Family Affair
Ik ga het morgen maar eens luisterenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je "Wish I Didn't Miss You" weleens hebt gehoord. Ze was vooral rond de eeuwwisseling en de vroege 00s populair.
Toch wel dus. Die mannenstem kwam me ineens zo onbekend voor.quote:
Jij twijfelt wel vaker onnodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel dus. Die mannenstem kwam me ineens zo onbekend voor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb liever dat de zanger schoppen krijgt. Arme Lou Reed
.Nooit gehad en ik denk ook niet dat ik deze ga kopen, ook niet voor die prijs...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Action kun je weer Tamagotchi’s kopen https://www.action.com/nl-nl/p/3200652/elektronisch-huisdier/
Ach jeetje. Ik heb ze nooit gehad. Snapte de lol er niet helemaal van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Action kun je weer Tamagotchi’s kopen https://www.action.com/nl-nl/p/3200652/elektronisch-huisdier/
Hebben ze nog ergens een oude container opgedoken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
's nachts om 04:30 uur je bed uit om zo'n beest te moeten "voeren", goed ideequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Schreeuw je nu ook inwendig Nooduitgang mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
De live-versie is veel leuker (en bekender)
Ik doe het hier uitwendigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Schreeuw je nu ook inwendig Nooduitgang mee?
Ah, mijn zoon is erbij, dus dat durfde ik niet. Hij ging trouwens Noodgeval zingen en is boos omdat dat nu in zijn hoofd zit.quote:
Van een vriendin, van een vriendin, van een vriendin…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Schreeuw je nu ook inwendig Nooduitgang mee?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn zoon is erbij, dus dat durfde ik niet. Hij ging trouwens Noodgeval zingen en is boos omdat dat nu in zijn hoofd zit.
Bij mij wel. al zou ik niet weten van wiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Overigens een cover, dit liedje. Minder bekend feitje
En ook niet blijven hangen bij de huidige 40 -ersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt verbaasd dat dit niet in de top2000 staat. Niet dat ik vind dat het er in hoort, maar dit leek een vaste waarde te zijn. Kennelijk toch niet doorgedrongen tot de jongere generatie.
Zie, Melting draait coversquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Niet een een bekende band.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij wel. al zou ik niet weten van wie
Ik hoor hem van de week wel voorbijkomen in jouw showquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee of ik die überhaupt kan vinden... Wie weet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor hem van de week wel voorbijkomen in jouw show![]()
Lijkt me wel leuk om het origineel een keer te horen
Toots Tielemans.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag, omdat het kan:
Wie speelt op dit nummer de mondharmonica?
Stevie wonder?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag, omdat het kan:
Wie speelt op dit nummer de mondharmonica?
Ik denk dat de kans 40 % is dat ik het kenquote:
Jij zal het wel kennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans 40 % is dat ik het ken
Hoort het in de top2000 thuis?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat DJ11 het nummer hierna ook nog wel eens gaat draaien.
Heeft die met 2 andere platen die ik geïntroduceerd heb hier op de radio ook gedaan namelijk.
Uiteraard....quote:
Meet Her At The Carnaval Parade is gewoon geniaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat DJ11 het nummer hierna ook nog wel eens gaat draaien.
Heeft die met 2 andere platen die ik geïntroduceerd heb hier op de radio ook gedaan namelijk.
Ik vind dit wel verdacht... Is dit handel in voorkennis?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans 40 % is dat ik het ken
Ik ben een Brabo, dus Carnaval zit wel een beetje in mijn bloedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel verdacht... Is dit handel in voorkennis?
Echt wel. Triest dat deze er niet in staat, terwijl die inferieure cover van dat Zweedse groepje op 730 staatquote:
Deze is pas dit jaar uitgekomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Triest dat deze er niet in staat, terwijl die inferieure cover van dat Zweedse groepje op 730 staat
Ah daarom ken ik het dus nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is pas dit jaar uitgekomen.
Dus staat er eind van dit jaar vast wel in.
Komt vast wel binnen in de top 10quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is pas dit jaar uitgekomen.
Dus staat er eind van dit jaar vast wel in.
Ik bedoelde meer dat je het over "een kans" had, terwijl een bepaald liedje waar dit érg veel op lijkt "Take A Chance On Me" heet...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een Brabo, dus Carnaval zit wel een beetje in mijn bloed
quote:
OH nee dat was echt puur toevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je het over "een kans" had, terwijl een bepaald liedje waar dit érg veel op lijkt "Take A Chance On Me" heet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De i is wel de negende letter van het alfabetquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Chicken Shack - I 'd rather go blind
Ik ken deze versie helemaal nietquote:
Zangeres is Christine mcVie die later bij Fleetwood Mac zatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken deze versie helemaal niet![]()
Maar een heel mooi nummer, inderdaad.
Die herken ik er niet uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het lijkt Waylon wel op die foto
Volgens mij is de titel anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Rod Stewart - Do ya think I'm sexy (no answer required)
Ik weet in ieder geval dat ik Rod Stewart allesbehalve sexy vind. Nooit gevonden ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel anders.
[ afbeelding ]
Het zei me inderdaad niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
Niemand mist dit in de top 2000.
[ afbeelding ]
Third World ken ik ook nog, maar dit is dit vast ook niet. En die band die met Gullit speelde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben niet thuis in Reggae ken eigenlijk alleen de Marleys
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben niet thuis in Reggae ken eigenlijk alleen de Marleys
Ik kan sowieso niet zo veel met die Gavin DeGraw, sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef Melting het volgende:
Niemand mist dit in de top 2000.
[ afbeelding ]
Zelfs die naam kan ik nu even niet opnoemenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Third World ken ik ook nog, maar dit is dit vast ook niet. En die band die met Gullit speelde.
The Revelation of zo iets.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs die naam kan ik nu even niet opnoemen![]()
Was dat niet revelation time?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs die naam kan ik nu even niet opnoemen![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
sjors heriieson - Got my mind set on you
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
George Harrison - Got my mind set on you
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch ook gewoon T2000 materiaal ???![]()
![]()
![]()
Vind ik wel hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch ook gewoon T2000 materiaal ???![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt een geweldige bandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is eigenlijk mijn favo van hun
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Na deze ga ik slapen.
Dank voor de fijne muziek (- madonna)
Fijne avond nog en tot van de week bij DJ11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |