SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nou jaa ik kom net binnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al op.
[ afbeelding ]
Ik heb daar een wondermiddeltje voor. Het staat heel klein rechtsonder in beeld vermeldquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]hahaha
Heb je dit zelf geknutseld?
Ook fijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga vanavond niet draaien. Het wordt in de loop van komende week: maandag of woensdag.
quote:
Goedeavond en welkom heren Bos en DJ11.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight (Caught Me In Its Spotlight)
Alsof jij je daar iets van aantrekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap die toevoeging tussen haakjes wel. Er is ook een ander nummer met die titel. En Thin Lizzy wilde natuurlijk gewoon niet aan bod komen in Same Title, Different Song.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap die toevoeging tussen haakjes wel. Er is ook een ander nummer met die titel. En Thin Lizzy wilde natuurlijk gewoon niet aan bod komen in Same Title, Different Song.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Weet het niet zeker:
KC & The Sunshine Band - Please Don't Go
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:10 schreef livelink het volgende:
KC and the Sunshine Band - Please don't go
We hebben nog wel wat verhuisdozen voor jequote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Er staat een huis te koop in het rijtje huizen waar ik al jaren verliefd op ben
Als deze betaalbaar is, misschien even gaan kijken. Al is het alleen maar om te neuzen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Er staat een huis te koop in het rijtje huizen waar ik al jaren verliefd op ben
Ziet eruit als een mooi plekje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)peekhof-21/43801991/
Het is wel duur, helaas. Vorig jaar stond er in hetzelfde rijtje een huis te koop voor ongeveer een ton minder. Maar mijn man wilde toen niet. Heeft hij ook wel spijt van gehad achteraf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als deze betaalbaar is, misschien even gaan kijken. Al is het alleen maar om te neuzen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing
Misschien is hij nu wel over te halen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel duur, helaas. Vorig jaar stond er in hetzelfde rijtje een huis te koop voor ongeveer een ton minder. Maar mijn man wilde toen niet. Heeft hij ook wel spijt van gehad achteraf.
Ja, maar nu vind ik het wel erg duur.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is hij nu wel over te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |