Eens wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het te poppie voor Genesis, het past niet bij ze.
Denk ik…
Er is ook een meer ingetogen, wat langere versie. De radio-edit is een tikje versneld, ingekort en bevat wat extra productie.quote:
Stille Willie. Dat ga ik altijd onwillekeurig in mijn hoofd zingen bij dit nummer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Met dank aan @:Modus voor dit verzoekje:Stan Ridgway - Camouflage
Rawhide!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie. Dat ga ik altijd onwillekeurig in mijn hoofd zingen bij dit nummer.
Colby! - To Each Their Own
Klinkt wel prima, ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Eigenwijs plaatje van een jonge Amerikaanse zangeres. Origineel, daar houd ik wel van.Colby! - To Each Their Own
Black - Everything's Coming Up Roses
Ken ik zowaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Black blijkt meer muziek te hebben gemaakt dan Wonderful Life...Black - Everything's Coming Up Roses
Sweetest Smile bijvoorbeeld. Dit is een niemendalletje hoor, vergeleken bij die andere twee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Black blijkt meer muziek te hebben gemaakt dan Wonderful Life...Black - Everything's Coming Up Roses
Tunng - Flatland
Over nog eens 7 jaar kan ik eens aan mijn pensioen beginnen te gaan denken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Even rondgesnuffeld in oude jaarlijsten. Deze plaat is ook alweer bijna 7 jaar oud. Amper voor te stellen; de tijd vliegt.Tunng - Flatland
Pet Shop Boys - Jack The Lad
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster die net weggaat voordat ik PSB instart, ook wel eens verfrissendMeestal komt -ie dan net aanwaaien.
Chris de Burgh - Leningrad
Heel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit nummer niet, maar nu ik het wél ken, vind ik het meteen prachtig....Chris de Burgh - Leningrad
Billy Joel - Leningrad
Volledig voorspelbaar, jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Sommige dingen zijn heel verrassend en onverwacht. Andere zijn volledig voorspelbaar...
Same Title, Different SongDe slotsong is uiteraard:
Billy Joel - Leningrad
Voor mij geldt dat -ie nog nooit zo dicht tegen de befaamde #1-plek heeft aangezeten als momenteel...quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Volledig voorspelbaar, ja![]()
Ik ben fan van Billy Joel, maar verkies Chris DeBurgh nu toch wel veruit. Dit nummer is het net niet voor mij.
Je moet darten?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond helaas alweer niet bij @:melting
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.quote:
Veel plezier, hopelijk is het een leuke man…quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.
Hoop het ook. Is elke keer weer afwachten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk is het een leuke man…
Veel plezier dan..... maar vooral.... smakelijk eten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinerdate met man. Doen we tegenwoordig vaker en donderdag blijkt vaak de beste dag.
Laat het smaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef MadMaster het volgende:
En ik moet nog beginnen met dineren…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |