Nice, er zit een hoop ruimte in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)peekhof-21/43801991/
Dat viel me ook op.quote:
Dat zegt me even niets.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond die Comfortably Numb cover van ze echt om te kotsen en dit vind ik niet veel beter
Klopt inderdaad. En elke keer denk ik dat ik daar wel zou willen wonen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Odijk is leuk. Je komt nu met de bus zeker altijd langs dat rijtje?
Dat weet ik inmiddels. Het was onder de vraagprijs verkocht zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eens even uitvissen waarvoor dat andere huis echt verkocht is
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Je veux l’amour Raymond van het groenewoud
Ik heb er nog nooit een kringloopwinkel gezien, dus ik denk dat die er niet meer is. Ik denk dat we sowieso maar eens gaan kijken, ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het kunt betalen dan zou ik er serieus voor gaan. Modern, energiezuinig, ruim en op loopafstand van de bushalte, de Jumbo, de bakker en de kringloopwinkel (of zit die er niet meer?)
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
Doe jij nog iets aan carnaval @:Melting ?
Nou vooruit, eentje dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vout beloofd dat hij vanavond 1 nummer mag draaien, omdat het carnaval is.
Is echt een hele leuke.quote:
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Vout beloofd dat hij vanavond 1 nummer mag draaien, omdat het carnaval is.
En dan de Vout-versie: "er wordt gepaard in de gang"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..
Nee, maar dat nummer dat DJ11 een tijdje terug gedraaid heeft van.... er wordt gepaard in de gang...... er is een remake van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er staat een Paard in de gang, ja ja een paard in de gang…..
Zelfs die ruimte heb je in dat huisquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan de Vout-versie: "er wordt gepaard in de gang"
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die ruimte heb je in dat huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die ruimte heb je in dat huis
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lisa Stansfield all around the world
Toch geen dronken mensen die in de optocht liepen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik stuitte vanmiddag op de optocht en heb geen leuk liedje gehoord. Wel al veel dronken mensen om 13.30, nog geen 500 meter na de start van de optocht.
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik stuitte vanmiddag op de optocht en heb geen leuk liedje gehoord. Wel al veel dronken mensen om 13.30, nog geen 500 meter na de start van de optocht.
Ja, juist wel. Niet langs de kant.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch geen dronken mensen die in de optocht liepen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Liever dat dan een steekpartij aan de overkant van de straat... Dat was hier gisterenavond het geval.
Hier mag je dan niet in de optocht meedoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |