Meet Her At The Carnaval Parade is gewoon geniaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik denk dat DJ11 het nummer hierna ook nog wel eens gaat draaien.
Heeft die met 2 andere platen die ik geïntroduceerd heb hier op de radio ook gedaan namelijk.
Ik vind dit wel verdacht... Is dit handel in voorkennis?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans 40 % is dat ik het ken
Ik ben een Brabo, dus Carnaval zit wel een beetje in mijn bloedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel verdacht... Is dit handel in voorkennis?
Echt wel. Triest dat deze er niet in staat, terwijl die inferieure cover van dat Zweedse groepje op 730 staatquote:
Deze is pas dit jaar uitgekomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Triest dat deze er niet in staat, terwijl die inferieure cover van dat Zweedse groepje op 730 staat
Ah daarom ken ik het dus nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is pas dit jaar uitgekomen.
Dus staat er eind van dit jaar vast wel in.
Komt vast wel binnen in de top 10quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze is pas dit jaar uitgekomen.
Dus staat er eind van dit jaar vast wel in.
Ik bedoelde meer dat je het over "een kans" had, terwijl een bepaald liedje waar dit érg veel op lijkt "Take A Chance On Me" heet...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een Brabo, dus Carnaval zit wel een beetje in mijn bloed
quote:
OH nee dat was echt puur toevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je het over "een kans" had, terwijl een bepaald liedje waar dit érg veel op lijkt "Take A Chance On Me" heet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |