Als je goed naar hem kijkt lijkt het me wel een bewussiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie filmpje Did I said that ?
https://www.instagram.com/cbsnews/reel/DGl0UUDRpGK/
Echt vergeten.... of liegt hij bewust
Ja, natuurlijk is dat een bewussie, dit doet ie al sinds hij als baby zijn eerste cheeseburger kreeg toegediend. Het ding is wel dat als men dat blijft volhouden dat ie het niet wist, hij niet fit genoeg is om president te zijn. Het is ook niet een kleine verspreking, het is er een die meteen allerlei internationale spanningen met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je goed naar hem kijkt lijkt het me wel een bewussie
Zijn ze zo incompetent ja? Zeker weten? trump is een clown, maar al die magats achter hem, ik denk van niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Van de andere kant wees blij dat ze zo extreem incompetent zijn. Het zou pas echt peentjes zweten worden als dit allemaal briljante mensen zijn die iedereen weten te bespelen. Toch is het wel zorgelijk dat democratie zulks een falers aan de macht brengt, zie je bij onze regering ook.
Of misschien begrijp ik populisme gewoon te slecht en is het te prijzen dat er representatie is voor de onderbuik van de samenleving.
Ja ze hebben duidelijk geleerd van Trump's vorige termijn toen er nog Republikeinen waren die zich gewoon aan de wet hielden. Die worden nu allemaal ontslagen of nemen ontslag. Het gevolg is (en juist de bedoeling) dat in wezen het Congres buiten spel wordt gezet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn ze zo incompetent ja? Zeker weten? trump is een clown, maar al die magats achter hem, ik denk van niet.
Stel je niet zo aan. Roberts heeft alleen maar de deadline uitgesteld waarop de betalingen hervat moeten worden, hij heeft nog helemaal geen uitspraak gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 02:20 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begin misselijk te worden van al het WINNEN
[ x ]
De geplande ontslagen bij Defensie gaan dus niet door en Ezell gaat onder ede gehoord worden.quote:A federal judge on Thursday ordered the Office of Personnel Management to rescind earlier instructions telling federal agencies to "promptly determine whether these employees should be retained at the agency."
The directions, communicated in a Jan. 20 memo and Feb. 14 internal email, are "illegal" and "should be stopped, rescinded," Judge William Alsup of the Northern District of California said from the bench.
The ruling does not reinstate dismissed employees.
The judge instructed the Office of Personnel Management to communicate to the Department of Defense on Friday -- ahead of expected probationary terminations -- that he has ruled they are invalid.
Alsup has also ordered a hearing scheduled in which acting Office of Personnel Management Director Charles Ezell will testify. The timing of that hearing is unclear.
"The Office of Personnel Management does not have any authority whatsoever under any statute in the history of the universe, to hire and fire employees within another agency," Alsup said Thursday night. "It can hire its own employees, yes. Can fire them. But it cannot order or direct some other agency to do so."
"OPM has no authority to tell any agency in the United States government, other than itself, who they can hire and who they can fire, period. So on the merits, I think, we start with that important proposition," he said.
Alsup called probationary employees "the lifeblood of our government."
"They come in at the low level and they work their way up, and that's how we renew ourselves and reinvent ourselves," he said.
quote:The US is in the midst of a record-breaking bird flu outbreak that's affected dozens of cattle herds along with poultry flocks nationwide, sending egg prices soaring. While human cases have been relatively rare, the virus has caused deaths in the past, and experts are concerned that it could become more transmissible and dangerous.
"While it is crucial that the US Department and Health and Human Services support pandemic preparedness, four years of the Biden administration's failed oversight have made it necessary to review agreements for vaccine production," a spokesperson for HHS said in a written statement.
Je bedoelt o.a. jezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 03:57 schreef Eagles89 het volgende:
Heel veel succes allemaal in Europa, en ik kan je verzekeren: Amerika komt jullie dit keer niet meer redden. Dat station is gepasseerd.
[ x ]
Wordt een leuk experiment wat nu werkelijk het effect is van het griepvaccin, als die het komende seizoen niet in de VS beschikbaar is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:23 schreef Kijkertje het volgende:
What could possibly go wrong?![]()
RFK Jr. Takes a Sledgehammer to Two Major Vaccine Developments
Robert F. Kennedy Jr. is already implementing his dangerous anti-vax views at HHS.
[ afbeelding ]
Trump Team Weighs Pulling Funding for Moderna Bird Flu Vaccine
[ afbeelding ]
[..]![]()
Nee hoor geen experiment we gaan in de statistiek zien dat de toch al lage levensverwachting van Amerikanen weer met enkel tienden jaren zal dalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wordt een leuk experiment wat nu werkelijk het effect is van het griepvaccin, als die het komende seizoen niet in de VS beschikbaar is.
In Nederland wil dus 15% het leger in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 03:57 schreef Eagles89 het volgende:
Heel veel succes allemaal in Europa, en ik kan je verzekeren: Amerika komt jullie dit keer niet meer redden. Dat station is gepasseerd.
[ x ]
Leuk land hoor, de laatste keer dat ik er was bij een congress werd er ook gesproken er een enorme opmars was van scheurbuik (scurvy)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wordt een leuk experiment wat nu werkelijk het effect is van het griepvaccin, als die het komende seizoen niet in de VS beschikbaar is.
Yup, dat is het experiment, met de rest van de wereld als controlegroepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor geen experiment we gaan in de statistiek zien dat de toch al lage levensverwachting van Amerikanen weer met enkel tienden jaren zal dalen.
Je quote hier Dries Van Langenhove, extreem rechts activist (en daarvoor ook veroordeeld), niet bepaald een lichtend objectief voorbeeld. Wel geliefd bij de Vlaamse Andrew Tate types.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 03:57 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Het zal wel wat zeggen over de bubbel waar deze user zich in bevindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:46 schreef BBach het volgende:
[..]
Je quote hier Dries Van Langenhove, extreem rechts activist (en daarvoor ook veroordeeld), niet bepaald een lichtend objectief voorbeeld. Wel geliefd bij de Vlaamse Andrew Tate types.
Dat hangt ervan af of die 15% representatief is voor de leeftijdsgroep die geschikt is om het leger in te gaan. Als vooral 65+'ers "ja" hebben gezegd, is dat zeker niet genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Nederland wil dus 15% het leger in.
Dat zijn 1 tot 1,5 miljoen personen.
Lijkt me meer dan genoeg.
Ik zou ook wel willen, maar ben al te oud.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Nederland wil dus 15% het leger in.
Dat zijn 1 tot 1,5 miljoen personen.
Lijkt me meer dan genoeg.
Ik zou ook wel willen, maar ik heb bonespurs en dat schijnt reden te zijn om niet in dienst te hoeven (om naar Vietnam gestuurd te worden).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen, maar ben al te oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |