abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 februari 2025 @ 22:34:30 #76
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216857721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 16:16 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben er overigens 95% zeker van dat Nober een afstudeerproject van de HKU is.
Of een labexperiment gone wrong.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 27 februari 2025 @ 22:47:57 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216858048
quote:
18s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Doe geen moeite. Dat frame krijg je er toch niet uit. NOS weigert het mantra van Geert en internationaal van Fox over immigratie en de islam na te papagaaien, dus liegt.
Het is zelfs zo dat deze onzin eigenlijk uit de VS komt, maar dat de hardnekkigste kneuzen dat dan weer 1 op 1 overnemen in Nederland. Op Twitter zie je vaak van die landgenoten die dan 'NOS = propaganda' in hun username hebben zitten, gevolgd door drie Russische vlaggen. De ironie druipt er vanaf en je hoeft bij die mensen ook niet meer na te gaan waar ze hun 'waarheid' vandaan halen.

In veel van de gevallen van 'voorbeelden van de daden van de NOS' komen individuele momenten voor, die gerectificeerd zijn. Vervolgens komen de kneusjes met 'End Wokeness' aanzetten, waar leugens elkaar in rap tempo opvolgen zonder enige rectificatie en met als doel alles wat niet rechts, blank of hetero is te zien als untermenschen, letterlijk zelfs.
pi_216858123
Het zogenaamde openbaar maken van de Epstein files, gaat ons vandaag, morgen en komende vier jaar niks nieuws leren. De passagierslijsten die zullen ontbreken (joh) en een deel van het dossier is gegeven aan vijftien geselecteerde influencers. Dit is allemaal puur voor de show

Artikel van NYPost over dit gebeuren
https://nypost.com/2025/0(...)release-later-today/
pi_216858149

Fired FAA employee produced maps 'crucial and critical' to air traffic control

quote:
The cuts included 13 people in a department that produces and regularly updates digital and paper maps and charts used by airlines, pilots and air traffic controllers to stay on their routes and be aware of potential obstructions that could impact safety.

[ Bericht 61% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2025 23:09:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 februari 2025 @ 22:56:33 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216858229
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik ga er eerlijk gezegd gewoon vanuit dat alle remmen eraf zijn. Trump gaat rechters negeren, congresleden en senators bedreigen en hij zal niet zelf de macht opgeven. Dus wat zijn de scenario's dan? De staten kunnen misschien ingrijpen? Het voordeel is dat de gouverneurs hun eigen legers hebben. Dat geeft hen een betere machtspositie dan senatoren of congresleden, die afhankelijk zijn van Washington voor hun veiligheid. Verder zweert het leger trouw aan de grondwet, dus dat is ook iets om op terug te vallen. Misschien kunnen de staten onderling een nieuwe federale regering oprichten en als ze het leger meekrijgen, dan is het over en uit voor Trump?
Ik geef het een week en het is volledig los.
pi_216858431
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216858487
quote:
Didn't this thundercunt just fire a boatload of air traffic controllers and other FAA employees?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216858512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Didn't this thundercunt just fire a boatload of air traffic controllers and other FAA employees?
Personeel iig. Personeel waar ook de air traffic controllers afhankelijk van zijn.

Trump begins firings of FAA air traffic control employees weeks after fatal DC plane crash
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 februari 2025 @ 23:26:38 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216858540
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
Het zogenaamde openbaar maken van de Epstein files, gaat ons vandaag, morgen en komende vier jaar niks nieuws leren. De passagierslijsten die zullen ontbreken (joh) en een deel van het dossier is gegeven aan vijftien geselecteerde influencers. Dit is allemaal puur voor de show

Artikel van NYPost over dit gebeuren
https://nypost.com/2025/0(...)release-later-today/
En wss net zo leesbaar als die stukken die de oppositie in handen kreeg van Schoof.
  donderdag 27 februari 2025 @ 23:27:17 #85
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216858548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:46 schreef Szura het volgende:
[ x ]

:')
Je bent levensmoe als je nog naar shithole Amerika gaat vliegen
Yup...we wilden volgend jaar gaan met het gezin. Daar is inmiddels een streep door. Levensgevaarlijk :P

Nu kijken we naar een andere bestemming...wellicht Canada :)
pi_216858610
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Personeel iig. Personeel waar ook de air traffic controllers afhankelijk van zijn.

Trump begins firings of FAA air traffic control employees weeks after fatal DC plane crash
Dat begrijp ik dus echt niet he. Zoveel maatregelen die actief het functioneren van de overheid en de veiligheid van de maatschappij tegengaan... FAA en wildbeheer personeel ontslaan. Een anti vaxxer op gezondheidszorg. Iemand met zeer dubieuze contacten op staatsveiligheid. Belasting verlagingen voor de rijken en cuts voor vrijwel ieder sociaal programma voor de armen. Een TV host en social blogger op de hoogste posities van defensie. Een onverkozen niet/half/non erkende burger die met de botte bijl door ieder budget gaat zonder enige erkenning van congres. The list goes on and on.

Waar is men mee bezig? Haten ze hun eigen volk zo erg?
  donderdag 27 februari 2025 @ 23:41:48 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216858660
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat begrijp ik dus echt niet he. Zoveel maatregelen die actief het functioneren van de overheid en de veiligheid van de maatschappij tegengaan... FAA en wildbeheer personeel ontslaan. Een anti vaxxer op gezondheidszorg. Iemand met zeer dubieuze contacten op staatsveiligheid. Belasting verlagingen voor de rijken en cuts voor vrijwel ieder sociaal programma voor de armen. Een TV host en social blogger op de hoogste posities van defensie. Een onverkozen niet/half/non erkende burger die met de botte bijl door ieder budget gaat zonder enige erkenning van congres. The list goes on and on.

In Nederland krijg je dan:

Glenn Helder op financiën
Willem Engel op gezondheid
Willem Holleder op veiligheid en Justitie
Dennis Bergkamp op buitenlandse zaken
Terror Jaap op Sport en beweging
pi_216858672
quote:

[..]

Ik denk dat het gewoon arrogantie is. Denken dat ze het beter kunnen maar totaal geen inzicht hebben in de complexiteit van zo'n ambtenarenapparaat en de gevolgen die dat heeft op de bevolking. Niet alleen in de VS maar ook wereldwijd.

En een gebrek aan inlevingsvermogen. Trump is een narcist en Musk een autist. Ze denken beide dat je de VS makkelijk als bedrijf kan runnen ....

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2025 23:49:16 ]
pi_216858729
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Absolute nachtmerrie :X
quote:
9s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik denk dat het gewoon arrogantie is. Denken dat ze het beter kunnen maar totaal geen inzicht hebben in de complexiteit van zo'n ambtenarenapparaat en de gevolgen die dat heeft op de bevolking. Niet alleen in de US maar ook wereldwijd.

En een gebrek aan inlevingsvermogen. Trump is een narcist en Musk een autist.

Ik woon in Portugal en de vragen van Amerikanen over hoe een permanente verblijfsvergunning of werkvisa te kunnen krijgen zijn sinds november door het dak gegaan. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.
pi_216858757
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Absolute nachtmerrie :X
[..]
Ik woon in Portugal en de vragen van Amerikanen over hoe een permanente verblijfsvergunning of werkvisa te kunnen krijgen zijn sinds november door het dak gegaan. Ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Ja dat las ik toen ik me verdiepte in die Golden Visa in Europese landen. Portugal is één van de weinige waar dat nu nog (zonder restricties) kan geloof ik?
pi_216858775
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat las ik toen ik me verdiepte in die Golden Visa in Europese landen. Portugal is één van de weinige waar dat nu nog kan geloof ik?
Nee, dat hebben ze dus juist een tijdje terug moeilijker gemaakt. Nu zijn dus al die amerikanen met vakantiehuisje maar zonder permanente visa aan het panieken :')
pi_216858778
Oh, nu herinnert Trump zich (tijdens het persmoment met Starmer) opeens niet meer dat hij Zelensky een dictator heeft genoemd (“Did I said that? I can’t believe I said that? Next question.”) en dat hij gisteren zei dat de EU is opgericht om Amerika te ‘naaien’ (“Did I use the word that you said? That bad word?”)
pi_216858783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, dat hebben ze dus juist een tijdje terug moeilijker gemaakt. Nu zijn dus al die amerikanen met vakantiehuisje maar zonder permanente visa aan het panieken :')
Ah ook al. Leverde daar ook al problemen op met witwassen en de huizenmarkt?
pi_216858794
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, nu herinnert Trump zich (tijdens het persmoment met Starmer) opeens niet meer dat hij Zelensky een dictator heeft genoemd (“Did I said that? I can’t believe I said that? Next question.”) en dat hij gisteren zei dat de EU is opgericht om Amerika te ‘naaien’ (“Did I use the word that you said? That bad word?”)
Stable genius.
pi_216858801
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ook al. Leverde daar ook al problemen op met witwassen en de huizenmarkt?
That's....an understatement.

_O-
pi_216858848
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Zie filmpje Did I said that ?
https://www.instagram.com/cbsnews/reel/DGl0UUDRpGK/
Echt vergeten.... of liegt hij bewust
pi_216858851
quote:

[..]

Van de andere kant wees blij dat ze zo extreem incompetent zijn. Het zou pas echt peentjes zweten worden als dit allemaal briljante mensen zijn die iedereen weten te bespelen. Toch is het wel zorgelijk dat democratie zulks een falers aan de macht brengt, zie je bij onze regering ook.

Of misschien begrijp ik populisme gewoon te slecht en is het te prijzen dat er representatie is voor de onderbuik van de samenleving.
pi_216858899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 00:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Zie filmpje Did I said that ?
https://www.instagram.com/cbsnews/reel/DGl0UUDRpGK/
Echt vergeten.... of liegt hij bewust
Vermoedelijk allebei.
pi_216858903
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 23:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 28 februari 2025 @ 00:20:57 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216858907
Staan ze met 'binders' om zogenaamd te laten zien dat ze de files hebben:

Komen ze daarna met een link naar Never gonna give you up... :')

twitter

Rara, dikke kans dat dit bedacht is door iemand die de ketamine niet kon laten staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')