Jordy speelt het spel goed. Hij heeft het geld zelf verdiend en mag het zelf uitgeven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Nog meer GC's voor Jordy.
Mooi ingegrepen door BB.
Hij staat wel 10.000 achter als niemand in de verleiding trapt. Die targets worden ook steeds duurder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jordy speelt het spel goed. Hij heeft het geld zelf verdiend en mag het zelf uitgeven.
Geld is niet belangrijk in deze BB. Daar zou ik me echt niks aan gelegen laten liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij staat wel 10.000 achter als niemand in de verleiding trapt. Die targets worden ook steeds duurder.
Als ze dat niet laat gebeuren dan is ze echt uit het goede hout gesneden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat Jane zich niet laat manipuleren.
Toch wel, als er volgende week targets liggen van 4000 dan kan Jordy niks meer kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Geld is niet belangrijk in deze BB. Daar zou ik me echt niks aan gelegen laten liggen.
Ik heb nog hoop.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat niet laat gebeuren dan is ze echt uit het goede hout gesneden.
Ja, maar de groep wordt rap kleiner en die gamechangers gaan minder invloed hebben. Een weekje rekken. Stelt niks voor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch wel, als er volgende week targets liggen van 4000 dan kan Jordy niks meer kopen.
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
Topplan van Jordy!! Eindelijk de terrortwins op de bank!!!
Di mag ze niet gebruiken zei BBquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.
Kweet niet, het gaat met eten kopen ook een keer opvallen dat Jordy alles uitgeeft. Dan gaat er wel wat spanning komen. (hoop ik)quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de groep wordt rap kleiner en die gamechangers gaan minder invloed hebben. Een weekje rekken. Stelt niks voor.
Heeft ze niks aan deze week. Die GC's van Jordy kan je niet blokken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Sharice heeft nog een gamechanger om anderen ongedaan te maken, he. En die gaat ze inzetten voor Milena, ga ik vanuit.
Zo te zien kan ze het niet over haarquote:
Oh, dat heb ik gemist. Ik vind die GC een tikje suf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft ze niks aan deze week. Die GC's van Jordy kan je niet blokken.
Dan stem ik op Sharice, het zou wat lullig zijn als Milena haar personal assistant kwijt raakt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef Gert het volgende:
Als de bank Axel, Jane, Sharice wordt dan is het stemmen dit keer makkelijk.
En Sharice mag dan vrijdag terug naar dat andere gesticht.
Er zijn volgens mij meer bondjes dan bewonersquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
Ik had ergens hoop dat in deze nieuwe opzet bondjes niet meer zo'n rol zouden spelen, maar helaas...
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij meer bondjes dan bewoners
Ik snap Jordy wel, hij is vanaf het begin al een target. Maar ja Axel speelt ook het spel en heeft niks met hem. Axel fluit overal een beetje doorheen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:47 schreef livelink het volgende:
Als iemand iets elke keer doet, kun je hem niet in dezelfde zin onbetrouwbaar noemen, Jordy.
Ja, maar je kunt echt niet zeggen dat Axel onbetrouwbaar is in het spel. Dat is gewoon dom geredeneerd. Dat Axel het hele spelletje niet speelt zoals het in Jordy's hoofd zit, is niet onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap Jordy wel, hij is vanaf het begin al een target. Maar ja Axel speelt ook het spel en heeft niks met hem. Axel fluit overal een beetje doorheen.
Beter Jordy dan Axelquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:50 schreef superniger het volgende:
Die autist denkt echt dat hij helemaal het mannetje is.
GC is alleen deze week geldig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat Jordy die GC gelijk inzet vind ik niet slim. Want ik denk dat Jordy op de bank makkelijk gaat winnen.
Jane speelt nu wel beetje dubbelspel ik snap wel dat ze Axel wil helpen. Maar Axel zet zo Jane op de bank.
Axel vertrouw ik niet Jane is te goed zelfde geldt voor jolien hun zijn te lief.
Sharice en Milena zijn wat gewiekster verwacht dat Sharice vrijdag vertrekt maar ik laat me verrassen.
zeg al weken dat axel niet te vertrouwe is en een allemansvriendjequote:Op donderdag 27 februari 2025 00:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat Jordy die GC gelijk inzet vind ik niet slim. Want ik denk dat Jordy op de bank makkelijk gaat winnen.
Jane speelt nu wel beetje dubbelspel ik snap wel dat ze Axel wil helpen. Maar Axel zet zo Jane op de bank.
Axel vertrouw ik niet Jane is te goed zelfde geldt voor jolien hun zijn te lief.
Sharice en Milena zijn wat gewiekster verwacht dat Sharice vrijdag vertrekt maar ik laat me verrassen.
superneger denkt verkeerd, hij is dankbaar dat hij in BB zit, hij speelt het spel , hij helpt ook andere en geniet van zijn fans.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:50 schreef superniger het volgende:
Dit. De aflevering van gisteren. Man man, alsof ie the Godfather is met z'n kartel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:50 schreef superniger het volgende:
Precies dit. 🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. De aflevering van gisteren. Man man, alsof ie the Godfather is met z'n kartel.
The man. Met al die post.
Juist leuk toch zeker voor een autist zoals jullie hem noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. De aflevering van gisteren. Man man, alsof ie the Godfather is met z'n kartel.
The man. Met al die post.
Bewoners hebben een naam en een autist is geen naamquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:50 schreef superniger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team OepsieHell To The Liars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:47 schreef Droopie het volgende:
Er is geknipt in de briefSory maar dingen vertellen die niet op TV te zien zijn is hier niet de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder een spoiler mag, maar ook dan mag de aankondiging niets verraden."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
De brief was in theorie te lezen als je het beeld stil zettequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sory maar dingen vertellen die niet op TV te zien zijn is hier niet de bedoeling.
Onder een spoiler mag, maar ook dan mag de aankondiging niets verraden.
Dat geeft toch niet als het een aanvulling is wat een streamer heeft gezien. Wat is het probleem daarmee?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sory maar dingen vertellen die niet op TV te zien zijn is hier niet de bedoeling.
Onder een spoiler mag, maar ook dan mag de aankondiging niets verraden.
Juist wel.quote:
Had ik ook gedaan, eerlijk is eerlijk, al is het een draak van een nummer...quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:03 schreef superniger het volgende:
Lekker collegiaal. Zingen terwijl je huisgenoten bezig zijn met een spel.
BB deed het leukquote:
Die boy heeft totaal geen manieren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dat ie zelf maar op die kamer gaat zitten. Al koekjes vretend kaarten lezen ofzo ..
Ik vond het een geweldig streek van BBquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
Grappig hoe BB blijft kletsen om ze af te leiden.
Vind jij het programma eigenlijk wel leuk? Je post voornamelijk negatief merk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:07 schreef superniger het volgende:
Die
[..]
Die boy heeft totaal geen manieren.
Na de boodschappen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
Nou, kom maar op met het gejank.![]()
* FREEZE *
Plaspauze!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Gert het volgende:
O, eerst nog weer een reclameblok uiteraard.
Of één grote!quote:
Snap niet waarom milena zzo moet janken. Ze kent die hele vrouw nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
* FREEZE *
Ik jank ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom milena zzo moet janken. Ze kent die hele vrouw niet
Meen je nietquote:
Zelfs ik word een beetje emotioneel als ik hier naar kijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tena lady voor de ogen 🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth is emotioneel incontinent
Misschien überhaupt al door het idéé van familie kunnen zien? Ach, na een week of 7 zonder je geliefden is er niet veel voor nodig om bij zoiets emotioneel te worden. Zo weet ook BB: eenvoudig scoren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
"Groot stuk voor de leuke mensen, klein stuk voor de minder leuke"
Wat een vaginalevrouw is dat toch ook
Sjankebalkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Maar 't was eigenlijk best wel dichtbij.
Kut wijf denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
Gekke meid vind ik best mild.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
Gekke meid toch, grotere en kleinere stukje gebak.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee aan elkaar.quote:
Aan de andere kant, naļeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereenquote:
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
Ah, Jordy is weer boos, in al zijn morele zelfingenomenheid.
Pfff, ja. Wat nu heel duidelijk werd: Jane heeft ballen en Jolien is een bangig meisje dat snel naar Jane wees toen Jordy verhaal kwam halen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naļeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Blijft apart hč..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolienquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naļeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolien
ze weet donders goed wat ze doet en tegen wie ze het zegt
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
Ze heeft ook Jane zwart gemaakt dat die het voor haar onmogelijk had gemaakt, dat het dus twee tegen 1 was om het geld aan Axel te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..
Altijd linke soep om te beloven niet op iemand te stemmen. Dat kan je nooit waarmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
ze kan niet anders. Er zijn er 4 vrouwen met een target, en ze mag niet op zichzelf stemmen, maar moet er 3 nominerenquote:
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan niet anders. Er zijn er 4 vrouwen met een target, en ze mag niet op zichzelf stemmen, maar moet er 3 nomineren
Vlak nadat Jolien hem 9500 euro gunt met als tegenprestatie haar niet te nomineren, waar hij zich dus niet aan houdtquote:
Naļef geloof ik ook niet. Maar naast calculerend is ze wel ook bangig. En die combinatie levert geen moreel fatsoenlijk gedrag op, vind ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Kon niet anders he. Sharice nomineerde Milena ook kon ook niet andersquote:
ik trap ook niet echt in dat bangigequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Naļef geloof ik ook niet. Maar naast calculerend is ze wel ook bangig. En die combinatie levert geen moreel fatsoenlijk gedrag op, vind ik.
Maar ja, als je koste wat het kost haar positie wil bewaken..
Ja dat heb ik nu begrepen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon niet anders he. Sharice nomineerde Milena ook kon ook niet anders
Ze spelen een spel. En wie verliest is genomineerd en daaruit kan men nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu begrepen.
Blijf een voorstander van gewone nominaties waar iedereen kan worden genomineerd.
Nu regelt BB wie niet kan worden genomineerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou, zó manipulatief en gevoelloos calculerend gaat me wat ver.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik trap ook niet echt in dat bangige
dat bangige kan ze zo oproepen, even klein kindvrouwtje zijn, met grote ogen en spelen dat ze het niet zo heeft bedoelt of heeft begrepen.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.
Weg met al die mogelijkheden de uitslagen te kunnen veranderen.
Het deed me helemaal niks. Voelde totaal geen emotie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
* FREEZE *
Axel was voor mij de winnaar toen hij zei dat Jordy nog iets achter de hand had omdat hij veel te rustig was. Want dat hij anders nog veel raarder en drukker dan normaal zou zijn. En Jane toen ze zei dat Jordy niet hun leider was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat eten achterover drukken waar iedereen aan meebetaald heeft vind ik me toch een partij kansloos
En Jordy blijft gewoon niet te harden met al die cameramomentjes
Axel wist via jane al wel welke gc jordy had. Dus zeggen dat jordy wat achter de hand had was hij hem al lang bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Axel was voor mij de winnaar toen hij zei dat Jordy nog iets achter de hand had omdat hij veel te rustig was. Want dat hij anders nog veel raarder en drukker dan normaal zou zijn. En Jane toen ze zei dat Jordy niet hun leider was.
Het ging mij om de analyse dat hij anders nog veel drukker en raarder had gedaan. Dat was spot on.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel wist via jane al wel welke gc jordy had. Dus zeggen dat jordy wat achter de hand had was hij hem al lang bekend
Wat is dat nu weer voor onzin, omdat het jou tegen staat zeker omdat jou favorieten op de bank zitten😂quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.
Weg met al die mogelijkheden de uitslagen te kunnen veranderen.
Dat is onzin dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin, omdat het jou tegen staat zeker omdat jou favorieten op de bank zitten😂
Ik hoop dat er nu nominaties gaan komen die door een spel worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:14 schreef superniger het volgende:
Slaafje Jolien meteen klikken bij Jordy.
Zoals ik al eerder zei is het BB spel wel uitgespeeld.
Tegen het Keanu-kartel () kan je niet op. En van dat groepje vind ik alleen Mattie sympathiek.
Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Vlak nadat Jolien hem 9500 euro gunt met als tegenprestatie haar niet te nomineren, waar hij zich dus niet aan houdt
Laag
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.
Jolien is echt al vaak genaaid, als ik het zo even mag noemen.
mooi gedichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je het is een spel, en je moet wel in een bondje zitten wil je verder komen.
David moet ook maar eens op de bank, die mag ik van mij nu al uit.
Ik hou van tv maken dus Sharice moet erin blijven, maar denk dat ze vertrekt.
Milena vind ik niks geen leuke vrouw je ziet haar nare trekjes. Gisteren ook janken om die Oma was zoooo nep.
Sharice spreekt zich meer uit, ze is wel rustiger door haar gedrag, ff op haar plek gezet. Maar van mij mag ze blijven.
Dus ik hoop dat Milena vertrekt.
Het gaat mij niet om Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.
Jolien is echt al vaak genaaid, als ik het zo even mag noemen.
Ik vind Milena ook erger dan Sharice.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je het is een spel, en je moet wel in een bondje zitten wil je verder komen.
David moet ook maar eens op de bank, die mag ik van mij nu al uit.
Ik hou van tv maken dus Sharice moet erin blijven, maar denk dat ze vertrekt.
Milena vind ik niks geen leuke vrouw je ziet haar nare trekjes. Gisteren ook janken om die Oma was zoooo nep.
Sharice spreekt zich meer uit, ze is wel rustiger door haar gedrag, ff op haar plek gezet. Maar van mij mag ze blijven.
Dus ik hoop dat Milena vertrekt.
hij kon niet anders, en dat zal heus wel bekend zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Jolien.
Ik gun Axel sowieso de winst niet meer. Als je zo je woord geeft, en dan gelijk het omgekeerde doet ben je bij mij af.
Ik vermoed dat veel mensen hetzelfde plan hebben als jij hoor. Ik heb ook op Sharice gestemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
Toch maar Sharice gestemd om het spannend te houden in BB. Misschien wordt ze wel weer wat meer Nele.
Maar ze zal er wel uit gaan.
ME2 weg met milenaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen hetzelfde plan hebben als jij hoor. Ik heb ook op Sharice gestemd.
Dat zei Milena zelf toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou degene die haar er heeft opgezet met de opmerking, knuffelen we niet meer?
Mag ik hier niet zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat zie je nu meer op videoland, denk dat de uitzendingen genoeg laten zien, want volgens mij zijn de streams erg saai.
Van mij mag het, ze praten erover wat vergelijkbaar is met een schoolkamp.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:49 schreef Gert het volgende:
BB gaat het kartel nog wel slopen. Maar eerst een terror twin eruit aub.
Wie hoop jij dat er vandaag weggaat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:49 schreef Gert het volgende:
BB gaat het kartel nog wel slopen. Maar eerst een terror twin eruit aub.
Één van de 3!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er vandaag weggaat?
Oh je was er nogquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Één van de 3!![]()
Maar hopelijk en waarschijnlijk niet Jane!
Waarom zou ik "weer" pleite zijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh je was er nog
Terror twin is terror trio?![]()
Ik was te snel mijn fout, sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou ik "weer" pleite zijn?
Alsof ik hier niet vrijwel elke uitzending rond hang.![]()
Als ik moet kiezen: Milena eruit. Maar het wordt Sharice. En als het dadelijk Jane wordt dan ben ik pleite.
Niets ervan. Jij blijft gewoon hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou ik "weer" pleite zijn?
Alsof ik hier niet vrijwel elke uitzending rond hang.![]()
Als ik moet kiezen: Milena eruit. Maar het wordt Sharice. En als het dadelijk Jane wordt dan ben ik pleite.
We gaan duimen! Voor Sharice!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was te snel mijn fout, sorry![]()
Maar ik heb hetzelfde, Milena eruit, maar ik weet ook dat het Sharice gaat zijn.
Ergens heeft ze dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken maar ik hoop stiekem toch dat Sharice nog een week kan blijven
Het was top 🤣🤣quote:
Ik ben gek op friet. Maar hoef er niets boven op. Krijg je van die kleffe frietenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:24 schreef engine het volgende:
Een Limburger die stoofvlees niet kent
"En dit eet je ook op je friet?"
Een soort Lambiekskequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom die David in dat huis zit ? Ik vind hem totaal niks toevoegen daar.
Geef hem een hengel en zet hem bij de vijverquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom die David in dat huis zit ? Ik vind hem totaal niks toevoegen daar.
Dat moet Milena ook gewoon niet doén!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:28 schreef maxelu het volgende:
En zo zie je opnieuw de oorzaak van alles: Sharice kan het niet uitstaan als Milena ook maar even praat met de andere groep
Ja meestal zijn ze opgedirktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef chufi het volgende:
Sjiek gekleed voor de live is er ook al niet meer bij ...
Nou ja ze weten dat ze op tv zijn waar een boel mensen naar kijken op vrijdag avond. Maar zal wel een reden hebben (die ik niet weet)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor noppes dus , want behalve de stem van BB is er geen interactie
Het was het "uniform" waarin iedereen binnengekomen is. Eigen kleding en spullen zijn pas later gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze weten dat ze op tv zijn waar een boel mensen naar kijken op vrijdag avond. Maar zal wel een reden hebben (die ik niet weet)
Ik ook, maar heb geen recht van klagen want heb niet gestemdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef maxelu het volgende:
Sharice vind ik wel de grootste stoker van het seizoen
Ik zie Milena graag vertrekken, maar had ook liever Sharice het huis uit
Milena zou zich wel gaan verbroederen zijn met de rest, Sharice gaat gewoon negatief blijven
Juist dat verbroederen zag ik niet zitten. Weer zo'n kartel-meelopertje erbij. Bij Sharice heb ik nog enige hoop op tegenwerking en iemand die de boel nog wat kan opschudden tegen het irritante kleuterklasje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef maxelu het volgende:
Sharice vind ik wel de grootste stoker van het seizoen
Ik zie Milena graag vertrekken, maar had ook liever Sharice het huis uit
Milena zou zich wel gaan verbroederen zijn met de rest, Sharice gaat gewoon negatief blijven
En een jankende sharicequote:
Waarschijnlijk omgekochtquote:Op maandag 3 maart 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Lol, ze hebben 1 Sharice fan kunnen vinden.
Voor grof geldquote:
1 ervan (Sven) zat vorig jaar ook al in de fanfreezequote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
1 van die fans gaat zeker volgend jaar meedoen.
Hij is erg populair onder de kijkers.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef livelink het volgende:
Gaat hij weer hoor. Stuur hem toch weg mensen.
Laten we daar maar op hopen danquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is erg populair onder de kijkers.
Maar het is ook wel een type dat z'n eigen glazen nog kan gaan ingooien.
Kennelijk. Ik snap er niks van.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is erg populair onder de kijkers.
Maar het is ook wel een type dat z'n eigen glazen nog kan gaan ingooien.
De bak met brokken chocolade heeft ie ook betaald en dat is gewoon naar binnen gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi om te zien dat keanu de m&m's van zijn eigen pot heeft betaald en er dus niets is gepikt van de groep zoals gezegd werd.
Ik welquote:
Ja maar in de cos al die beschuldigingen richting jordy blijken dus weer totale onzin te zijn geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
De bak met brokken chocolade heeft ie ook betaald en dat is gewoon naar binnen gegaan.
- doe dit maar niet -quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
Naar mannetje is Jordy. Maar hoogmoed komt voor de val hoop ik dan maar.
Geen geld, maar waarom zou de groep geen M&M's willen kopen? T is toch nog steeds wat achterhouden?quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi om te zien dat keanu de m&m's van zijn eigen pot heeft betaald en er dus niets is gepikt van de groep zoals gezegd werd.
Het is dit jaar echt moeilijk om een persoon te vinden die leuk is. Het is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
die opmerking van Jane over Jolien was niet nodig, ''ze loopt achter die jongens aan als een chihuahua''
nee, net alsof Jane haar gedrag normaal is, dat kinderachtige gedrag steeds met Axel
Jij rook mijn koffiequote:
quote:
Wel leuk zo met de ‘fans’quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]Heb nog bakkie extra klaargezet in de edit. [ afbeelding ]
Enórm leuk spel zeg!
Lolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:47 schreef Ireth het volgende:
Axel: "xoxo gossip girl"
Ondertiteling: "echt zo'n gossip girl"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |