Ja meestal zijn ze opgedirktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:29 schreef chufi het volgende:
Sjiek gekleed voor de live is er ook al niet meer bij ...
Nou ja ze weten dat ze op tv zijn waar een boel mensen naar kijken op vrijdag avond. Maar zal wel een reden hebben (die ik niet weet)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor noppes dus , want behalve de stem van BB is er geen interactie
Het was het "uniform" waarin iedereen binnengekomen is. Eigen kleding en spullen zijn pas later gekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ze weten dat ze op tv zijn waar een boel mensen naar kijken op vrijdag avond. Maar zal wel een reden hebben (die ik niet weet)
Ik ook, maar heb geen recht van klagen want heb niet gestemdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef maxelu het volgende:
Sharice vind ik wel de grootste stoker van het seizoen
Ik zie Milena graag vertrekken, maar had ook liever Sharice het huis uit
Milena zou zich wel gaan verbroederen zijn met de rest, Sharice gaat gewoon negatief blijven
Juist dat verbroederen zag ik niet zitten. Weer zo'n kartel-meelopertje erbij. Bij Sharice heb ik nog enige hoop op tegenwerking en iemand die de boel nog wat kan opschudden tegen het irritante kleuterklasje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:25 schreef maxelu het volgende:
Sharice vind ik wel de grootste stoker van het seizoen
Ik zie Milena graag vertrekken, maar had ook liever Sharice het huis uit
Milena zou zich wel gaan verbroederen zijn met de rest, Sharice gaat gewoon negatief blijven
En een jankende sharicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |