Waarschijnlijk omgekochtquote:Op maandag 3 maart 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Lol, ze hebben 1 Sharice fan kunnen vinden.
Voor grof geldquote:
1 ervan (Sven) zat vorig jaar ook al in de fanfreezequote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef superniger het volgende:
1 van die fans gaat zeker volgend jaar meedoen.
Hij is erg populair onder de kijkers.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef livelink het volgende:
Gaat hij weer hoor. Stuur hem toch weg mensen.
Laten we daar maar op hopen danquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is erg populair onder de kijkers.
Maar het is ook wel een type dat z'n eigen glazen nog kan gaan ingooien.
Kennelijk. Ik snap er niks van.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is erg populair onder de kijkers.
Maar het is ook wel een type dat z'n eigen glazen nog kan gaan ingooien.
De bak met brokken chocolade heeft ie ook betaald en dat is gewoon naar binnen gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi om te zien dat keanu de m&m's van zijn eigen pot heeft betaald en er dus niets is gepikt van de groep zoals gezegd werd.
Ik welquote:
Ja maar in de cos al die beschuldigingen richting jordy blijken dus weer totale onzin te zijn geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
De bak met brokken chocolade heeft ie ook betaald en dat is gewoon naar binnen gegaan.
- doe dit maar niet -quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
Naar mannetje is Jordy. Maar hoogmoed komt voor de val hoop ik dan maar.
Geen geld, maar waarom zou de groep geen M&M's willen kopen? T is toch nog steeds wat achterhouden?quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mooi om te zien dat keanu de m&m's van zijn eigen pot heeft betaald en er dus niets is gepikt van de groep zoals gezegd werd.
Het is dit jaar echt moeilijk om een persoon te vinden die leuk is. Het is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
die opmerking van Jane over Jolien was niet nodig, ''ze loopt achter die jongens aan als een chihuahua''
nee, net alsof Jane haar gedrag normaal is, dat kinderachtige gedrag steeds met Axel
Jij rook mijn koffiequote:
quote:
Wel leuk zo met de ‘fans’quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]Heb nog bakkie extra klaargezet in de edit. [ afbeelding ]
Enórm leuk spel zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |