Kut wijf denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
Gekke meid vind ik best mild.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
Gekke meid toch, grotere en kleinere stukje gebak.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee aan elkaar.quote:
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereenquote:
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
Ah, Jordy is weer boos, in al zijn morele zelfingenomenheid.
Pfff, ja. Wat nu heel duidelijk werd: Jane heeft ballen en Jolien is een bangig meisje dat snel naar Jane wees toen Jordy verhaal kwam halen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Blijft apart hè..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolienquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolien
ze weet donders goed wat ze doet en tegen wie ze het zegt
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
Ze heeft ook Jane zwart gemaakt dat die het voor haar onmogelijk had gemaakt, dat het dus twee tegen 1 was om het geld aan Axel te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..
Altijd linke soep om te beloven niet op iemand te stemmen. Dat kan je nooit waarmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolien
ze weet donders goed wat ze doet en tegen wie ze het zegt
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |