Kut wijf denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
Gekke meid vind ik best mild.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef spapaars het volgende:
Gekke meid toch, grotere en kleinere stukje gebak.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee aan elkaar.quote:
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereenquote:
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Gert het volgende:
Ah, Jordy is weer boos, in al zijn morele zelfingenomenheid.
Pfff, ja. Wat nu heel duidelijk werd: Jane heeft ballen en Jolien is een bangig meisje dat snel naar Jane wees toen Jordy verhaal kwam halen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Blijft apart hè..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En weer mag hij iets beslissen met nomineren.
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolienquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, naïeve Jolien moet misschien ook eens wat minder informatie delen met iedereen
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet meer in de naieviteit van Jolien
ze weet donders goed wat ze doet en tegen wie ze het zegt
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
Ze heeft ook Jane zwart gemaakt dat die het voor haar onmogelijk had gemaakt, dat het dus twee tegen 1 was om het geld aan Axel te gevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken..
Altijd linke soep om te beloven niet op iemand te stemmen. Dat kan je nooit waarmaken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
haar eigen kostje veilig stellen in het groepje van Jordy terwijl er bij het onderhandelen al is afgesproken dat Jane en Axel niet op haar zullen stemmen
dus aan alle kanten veilig gesteld en haar positie binnen het kartel verstevigd. en Jane, die mogelijk bij het kartel zou kunnen komen, is hiermee nu ook afgesloten
heel sneaky
ze kan niet anders. Er zijn er 4 vrouwen met een target, en ze mag niet op zichzelf stemmen, maar moet er 3 nominerenquote:
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan niet anders. Er zijn er 4 vrouwen met een target, en ze mag niet op zichzelf stemmen, maar moet er 3 nomineren
Vlak nadat Jolien hem 9500 euro gunt met als tegenprestatie haar niet te nomineren, waar hij zich dus niet aan houdtquote:
Naïef geloof ik ook niet. Maar naast calculerend is ze wel ook bangig. En die combinatie levert geen moreel fatsoenlijk gedrag op, vind ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Kon niet anders he. Sharice nomineerde Milena ook kon ook niet andersquote:
ik trap ook niet echt in dat bangigequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Naïef geloof ik ook niet. Maar naast calculerend is ze wel ook bangig. En die combinatie levert geen moreel fatsoenlijk gedrag op, vind ik.
Maar ja, als je koste wat het kost haar positie wil bewaken..
Ja dat heb ik nu begrepen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon niet anders he. Sharice nomineerde Milena ook kon ook niet anders
Ze spelen een spel. En wie verliest is genomineerd en daaruit kan men nomineren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu begrepen.
Blijf een voorstander van gewone nominaties waar iedereen kan worden genomineerd.
Nu regelt BB wie niet kan worden genomineerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou, zó manipulatief en gevoelloos calculerend gaat me wat ver.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik trap ook niet echt in dat bangige
dat bangige kan ze zo oproepen, even klein kindvrouwtje zijn, met grote ogen en spelen dat ze het niet zo heeft bedoelt of heeft begrepen.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.
Weg met al die mogelijkheden de uitslagen te kunnen veranderen.
Het deed me helemaal niks. Voelde totaal geen emotie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
Nou, kom maar op met het gejank.![]()
* FREEZE *
Axel was voor mij de winnaar toen hij zei dat Jordy nog iets achter de hand had omdat hij veel te rustig was. Want dat hij anders nog veel raarder en drukker dan normaal zou zijn. En Jane toen ze zei dat Jordy niet hun leider was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat eten achterover drukken waar iedereen aan meebetaald heeft vind ik me toch een partij kansloos
En Jordy blijft gewoon niet te harden met al die cameramomentjes
Axel wist via jane al wel welke gc jordy had. Dus zeggen dat jordy wat achter de hand had was hij hem al lang bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Axel was voor mij de winnaar toen hij zei dat Jordy nog iets achter de hand had omdat hij veel te rustig was. Want dat hij anders nog veel raarder en drukker dan normaal zou zijn. En Jane toen ze zei dat Jordy niet hun leider was.
Het ging mij om de analyse dat hij anders nog veel drukker en raarder had gedaan. Dat was spot on.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel wist via jane al wel welke gc jordy had. Dus zeggen dat jordy wat achter de hand had was hij hem al lang bekend
Wat is dat nu weer voor onzin, omdat het jou tegen staat zeker omdat jou favorieten op de bank zitten😂quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat staat mij tegen, ze moeten gewoon iedereen kunnen nomineren.
Weg met al die mogelijkheden de uitslagen te kunnen veranderen.
Dat is onzin dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin, omdat het jou tegen staat zeker omdat jou favorieten op de bank zitten😂
Ik hoop dat er nu nominaties gaan komen die door een spel worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:14 schreef superniger het volgende:
Slaafje Jolien meteen klikken bij Jordy.
Zoals ik al eerder zei is het BB spel wel uitgespeeld.
Tegen het Keanu-kartel () kan je niet op. En van dat groepje vind ik alleen Mattie sympathiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |