Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Vlak nadat Jolien hem 9500 euro gunt met als tegenprestatie haar niet te nomineren, waar hij zich dus niet aan houdt
Laag
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.
Jolien is echt al vaak genaaid, als ik het zo even mag noemen.
mooi gedichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je het is een spel, en je moet wel in een bondje zitten wil je verder komen.
David moet ook maar eens op de bank, die mag ik van mij nu al uit.
Ik hou van tv maken dus Sharice moet erin blijven, maar denk dat ze vertrekt.
Milena vind ik niks geen leuke vrouw je ziet haar nare trekjes. Gisteren ook janken om die Oma was zoooo nep.
Sharice spreekt zich meer uit, ze is wel rustiger door haar gedrag, ff op haar plek gezet. Maar van mij mag ze blijven.
Dus ik hoop dat Milena vertrekt.
Het gaat mij niet om Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel hard aankomt ja. Tenminste, dat zou het bij mij wel doen.
Jolien is echt al vaak genaaid, als ik het zo even mag noemen.
Ik vind Milena ook erger dan Sharice.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je het is een spel, en je moet wel in een bondje zitten wil je verder komen.
David moet ook maar eens op de bank, die mag ik van mij nu al uit.
Ik hou van tv maken dus Sharice moet erin blijven, maar denk dat ze vertrekt.
Milena vind ik niks geen leuke vrouw je ziet haar nare trekjes. Gisteren ook janken om die Oma was zoooo nep.
Sharice spreekt zich meer uit, ze is wel rustiger door haar gedrag, ff op haar plek gezet. Maar van mij mag ze blijven.
Dus ik hoop dat Milena vertrekt.
hij kon niet anders, en dat zal heus wel bekend zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef maxelu het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Jolien.
Ik gun Axel sowieso de winst niet meer. Als je zo je woord geeft, en dan gelijk het omgekeerde doet ben je bij mij af.
Ik vermoed dat veel mensen hetzelfde plan hebben als jij hoor. Ik heb ook op Sharice gestemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
Toch maar Sharice gestemd om het spannend te houden in BB. Misschien wordt ze wel weer wat meer Nele.
Maar ze zal er wel uit gaan.
ME2 weg met milenaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel mensen hetzelfde plan hebben als jij hoor. Ik heb ook op Sharice gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |