Ik vond het een geweldig streek van BBquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef spapaars het volgende:
Grappig hoe BB blijft kletsen om ze af te leiden.
Vind jij het programma eigenlijk wel leuk? Je post voornamelijk negatief merk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:07 schreef superniger het volgende:
Die
[..]
Die boy heeft totaal geen manieren.
Na de boodschappen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
Nou, kom maar op met het gejank.![]()
* FREEZE *
Plaspauze!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Gert het volgende:
O, eerst nog weer een reclameblok uiteraard.
Of één grote!quote:
Snap niet waarom milena zzo moet janken. Ze kent die hele vrouw nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Gert het volgende:
Nou, kom maar op met het gejank.![]()
* FREEZE *
Ik jank ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom milena zzo moet janken. Ze kent die hele vrouw niet
Meen je nietquote:
Zelfs ik word een beetje emotioneel als ik hier naar kijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tena lady voor de ogen 🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth is emotioneel incontinent
Misschien überhaupt al door het idéé van familie kunnen zien? Ach, na een week of 7 zonder je geliefden is er niet veel voor nodig om bij zoiets emotioneel te worden. Zo weet ook BB: eenvoudig scoren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:
Vaginalevrouw? Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
"Groot stuk voor de leuke mensen, klein stuk voor de minder leuke"
Wat een vaginalevrouw is dat toch ook
Sjankebalkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Maar 't was eigenlijk best wel dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |