Top tien ga ik voor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat we op zich goed die finale kunnen pakken maar verder niet. Hoeft ook niet, ik vind dat finale moet je doelstelling zijn
Opzouten ermee!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
die rare user van net heeft ook mijn mooie frontpage-artikel onddergekalkt
Kan die niet geband dan wel verwijderd worden?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
En je had er nog zo je best opgedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
Claude zelf niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:16 schreef d_elise het volgende:
Is al bekend of Claude vanavond bij Eva zit? Dacht namelijk dat dat wel zou gebeuren gezien de AvroTros connectie.
quote:April Darby, Peter van der Veire, Lara Zevenberg & Jaap Reesema
De kranten zijn lovend over Claude zijn songfestivallied: 'C'est la vie'. Vanmiddag was de officiële presentatie van het nummer. De grote vraag is: maakt Nederland, zes jaar nadat Duncan Laurence won, weer kans op de overwinning? April Darby, Peter van de Veire, Lara Zevenberg en Jaap Reesema schuiven aan.
Dit is geen krumpenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry. Krumping moet het zijn. Dat hakerige dansen.
Lijkt er wel op in ieder geval!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit is geen krumpen
Gewoon moderne choreo zoals je tegenwoordig veel ziet in groepschoreo's in internationale dance events..
Dat is pas echt goed he!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom kijk ik nu weer naar Eva? Ze bespreken Måns - Revolution
Uiteraard vinden ze dat geweldig…quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Met duiding van Jake Reese.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Same , het kan mij niet bekoren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:21 schreef N.icka het volgende:
Kan er nog steeds niet opgewonden van worden ..
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Oh man, Zweden gaat met hem nog echt winnen ook hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard vinden ze dat geweldig…
Gewoon een safe pop nummer met een tekst ala AI bot. Wel goede performance....quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?
Niemand zou een klap om dat nummer geven als het door een matige zanger uit een random ander land was gestuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?
Eigenlijk dus precies wat de selectiecommissie zou kiezen als het een Nederlandse inzending was. Vrees dat vorig jaar echt een hele grote uitzondering was 🥲quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een safe pop nummer met een tekst ala AI bot. Wel goede performance....
Wie zei dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, "Maar hij moet wel eerst winnen van een sauna act. Dat is een gimmick"
Oh wauw, dat is echt najsquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ze hebben die man eindelijk gevonden
April is in mei sowieso oud nieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
April Darby heeft een hekel aan het sauna-lied.
Ik heb nu een hekel aan haar.
Zij kwam vorig jaar optreden bij een festival. Toen ze eenmaal begon te zingen vond ik het een mooie tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
April Darby heeft een hekel aan het sauna-lied.
Ik heb nu een hekel aan haar.
Het wordt eens keer tijd dat Zweden de finale niet haalt. Ze sturen elke keer dezelfde meuk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
En ze winnen er ook nog elke keer mee. Tis nu zelfs verpissen voor oud winnaars die nog eens moeten winnen nadat Loreen weer won.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het wordt eens keer tijd dat Zweden de finale niet haalt. Ze sturen elke keer dezelfde meuk.
Mag ie al?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef Zigsky het volgende:
En toch zie ik groene bolletjes. Verder nog steeds geen verstand ervan.
De coupletten overstijgen het refrein wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef Eurochacha het volgende:
Ik vind het echt een mooi nummer! Heel simpel (maar zo klinken al zijn nummers en is niet perse negatief). Vooral de prechorus vind ik prachtig ❤
Zo, ik heb dat stuk even teruggekeken, maar wat een drama joh. Dat is dus het volk dat in de jury’s plaatsneemt. Allemaal geilen op Zweedse songwriters want “die kunnen dat gewoon”. Wat kunnen ze dan? Ze konden het ooit, nu zijn ze alleen maar bezig met half jatwerk en saaie gelikte deuntjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Het refrein is wel wat blijft hangen. Bij Ladada is de prechorus ook mooier dan het refrein, maar het is toch het ladada-stuk dat je niet uit je hoofd krijgt. Hetzelfde geldt voor c’est lalalalala vie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De coupletten overstijgen het refrein wel jaStiekem zou je gehoopt hebben dat ze het refrein net wat meer inhoud hadden gegeven met wat lalala's minder en wat andere woorden die toch rijmen
M'n bloeddruk trekt dat echt niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo, ik heb dat stuk even teruggekeken, maar wat een drama joh. Dat is dus het volk dat in de jury’s plaatsneemt. Allemaal geilen op Zweedse songwriters want “die kunnen dat gewoon”. Wat kunnen ze dan? Ze konden het ooit, nu zijn ze alleen maar bezig met half jatwerk en saaie gelikte deuntjes.
Ze moeten jou vragen als deskundigequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n bloeddruk trekt dat echt niet.
Snap er níks van hoe 'deskundigen' dat kunnen vinden.
Nee want ik ben ook alles behalve deskundig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moeten jou vragen als deskundige
Nu al zin in de LALALALA van de zaal bij Eurovision in Concertquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:02 schreef Em31 het volgende:
Wel heel benieuwd hoe het live gaat klinken. Het zou dan best net nog even wat extra’s kunnen krijgen wat je nu eigenlijk alleen in de refreinen wat mist.
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al zin in de LALALALA van de zaal bij Eurovision in Concert
Jaaaaa! Tenminste dat mag ik hopen haha. Het is zó lekker mee te zingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.
Stiekem vonden ze zelf die staging van S10 bij DWDD ook beterquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:13 schreef Em31 het volgende:
Echt top dat ze Pim Brassien hebben gevraagd. Als het nu weer matig is weet ik het ook niet meer.
Ja dat kan ik me voorstellen, die blijft gewoon belachelijk goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stiekem vonden ze zelf die staging van S10 bij DWDD ook beter
Heb zin in polonaise.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:32 schreef Cee het volgende:
Uitgebreid interview met Cornald, met wat interessante dingen over de selectie procedure!
[ x ]
Dat is in elk geval geruststellend.quote:We hebben de artiesten uit de laatste ronde gevraagd of zij zouden deelnemen aan een Nationaal Songfestival. De meesten zeiden ‘nee’
Weet ik niet, het idee was eigenlijk heel simpel. Die studio van DWDD was ook niet bepaald geschikt voor grote ideeën. Maar dat zijn vaak de beste stagings. Als je kijkt naar bv. Euphoria, of onze eigen Common Linnets, die stagings waren gebaseerd op een simpel idee. Als er maar een idee is, niet zoals bij S10 in Turijn daar gewoon gaan staan met een smoky plinth.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, die blijft gewoon belachelijk goed.Al ben ik er ook wel van overtuigd dat dat in Italië niet gelukt was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:32 schreef Cee het volgende:
Uitgebreid interview met Cornald, met wat interessante dingen over de selectie procedure!
[ x ]
Gaan we er ooit achter komen wie deze grote naam is?quote:'We hadden goede contacten en uiteindelijk zijn er genoeg liedjes ingediend. Er was zelfs nog een grote naam die een liedje zou insturen, maar dit uiteindelijk nét niet heeft gedaan, omdat die onvoldoende tijd had om een passende en geschikte song in te zenden’, aldus Maas.
Ja maar ik vertrouw er niet op dat de Italianen dat goed in beeld hadden gebracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weet ik niet, het idee was eigenlijk heel simpel. Die studio van DWDD was ook niet bepaald geschikt voor grote ideeën. Maar dat zijn vaak de beste stagings. Als je kijkt naar bv. Euphoria, of onze eigen Common Linnets, die stagings waren gebaseerd op een simpel idee. Als er maar een idee is, niet zoals bij S10 in Turijn daar gewoon gaan staan met een smoky plinth.
De structuur van de song werkt echt prima inderdaad, van langzaam/emotie naar standje feest en weer terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vaker ik hem hoor hoe mooier ik het vind. Ook net in de auto. Je voelt de passie van Claude. Dat komt wel even binnen. Zoals hij zelf als zei: Je kan er op huilen en op dansen
“Nog een grote naam” kan alles wel zijn. Ook Nielson of iemand uit de Hazes-familie ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Gaan we er ooit achter komen wie deze grote naam is?
6e zelfs al op Betfair, boven Tsjechië en Israël.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Zet de polonaise trouwens maar klaar want ik denk dat we zo naar plek 7 gaan stijgen bij de bookies
Ja vooral dat moment rond 2:30 alsof een koor dat laalalaaalaaa zingt en dan boem weer rustig is wel echt een momentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De structuur van de song werkt echt prima inderdaad, van langzaam/emotie naar standje feest en weer terug.
Joost wilde ook dat effect wel bereiken maar die slaagde daar uiteindelijk wat minder in doordat dat einde echt een stijlbreuk was met de rest van Europapa. Hier loopt het allemaal wat natuurlijker in elkaar over en voelt het meer als geheel.
Zei Douwe Bob niet dat hij zijn nummer zou terugtrekken als een artiest als Claude ook meedoet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Nog een grote naam” kan alles wel zijn. Ook Nielson of iemand uit de Hazes-familie ofzo.
Een 9-jarige Claude die ziet hoe de Common Linnets bestolen worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:15 schreef Rebel- het volgende:
Melkmeisje van Vermeer gespot in de clip.
En op 0.11 de 9-jarige Claude die Conchita ziet winnen.
Mwah ik snapte wel dat Conchita die won hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Een 9-jarige Claude die ziet hoe de Common Linnets bestolen worden.
Dat schijtlollig Estland kunnen we ook makkelijk hebben toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Plek 7....nog ff dan plek 6 🥳🥳🥳🥳
En nu weer op 8quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:23 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Plek 7....nog ff dan plek 6 🥳🥳🥳🥳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |