Top tien ga ik voor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat we op zich goed die finale kunnen pakken maar verder niet. Hoeft ook niet, ik vind dat finale moet je doelstelling zijn
Opzouten ermee!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
die rare user van net heeft ook mijn mooie frontpage-artikel onddergekalkt
Kan die niet geband dan wel verwijderd worden?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
En je had er nog zo je best opgedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef Paul het volgende:
Claude zelf niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:16 schreef d_elise het volgende:
Is al bekend of Claude vanavond bij Eva zit? Dacht namelijk dat dat wel zou gebeuren gezien de AvroTros connectie.
quote:April Darby, Peter van der Veire, Lara Zevenberg & Jaap Reesema
De kranten zijn lovend over Claude zijn songfestivallied: 'C'est la vie'. Vanmiddag was de officiële presentatie van het nummer. De grote vraag is: maakt Nederland, zes jaar nadat Duncan Laurence won, weer kans op de overwinning? April Darby, Peter van de Veire, Lara Zevenberg en Jaap Reesema schuiven aan.
Dit is geen krumpenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry. Krumping moet het zijn. Dat hakerige dansen.
Lijkt er wel op in ieder geval!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit is geen krumpen
Gewoon moderne choreo zoals je tegenwoordig veel ziet in groepschoreo's in internationale dance events..
Dat is pas echt goed he!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom kijk ik nu weer naar Eva? Ze bespreken Måns - Revolution
Uiteraard vinden ze dat geweldig…quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Met duiding van Jake Reese.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |