Mag ie al?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef Zigsky het volgende:
En toch zie ik groene bolletjes. Verder nog steeds geen verstand ervan.
De coupletten overstijgen het refrein wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef Eurochacha het volgende:
Ik vind het echt een mooi nummer! Heel simpel (maar zo klinken al zijn nummers en is niet perse negatief). Vooral de prechorus vind ik prachtig ❤
Zo, ik heb dat stuk even teruggekeken, maar wat een drama joh. Dat is dus het volk dat in de jury’s plaatsneemt. Allemaal geilen op Zweedse songwriters want “die kunnen dat gewoon”. Wat kunnen ze dan? Ze konden het ooit, nu zijn ze alleen maar bezig met half jatwerk en saaie gelikte deuntjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom kijk ik nu weer naar Eva? Ze bespreken Måns - Revolution
Het refrein is wel wat blijft hangen. Bij Ladada is de prechorus ook mooier dan het refrein, maar het is toch het ladada-stuk dat je niet uit je hoofd krijgt. Hetzelfde geldt voor c’est lalalalala vie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De coupletten overstijgen het refrein wel jaStiekem zou je gehoopt hebben dat ze het refrein net wat meer inhoud hadden gegeven met wat lalala's minder en wat andere woorden die toch rijmen
M'n bloeddruk trekt dat echt niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo, ik heb dat stuk even teruggekeken, maar wat een drama joh. Dat is dus het volk dat in de jury’s plaatsneemt. Allemaal geilen op Zweedse songwriters want “die kunnen dat gewoon”. Wat kunnen ze dan? Ze konden het ooit, nu zijn ze alleen maar bezig met half jatwerk en saaie gelikte deuntjes.
Ze moeten jou vragen als deskundigequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n bloeddruk trekt dat echt niet.
Snap er níks van hoe 'deskundigen' dat kunnen vinden.
Nee want ik ben ook alles behalve deskundig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moeten jou vragen als deskundige
Nu al zin in de LALALALA van de zaal bij Eurovision in Concertquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:02 schreef Em31 het volgende:
Wel heel benieuwd hoe het live gaat klinken. Het zou dan best net nog even wat extra’s kunnen krijgen wat je nu eigenlijk alleen in de refreinen wat mist.
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu al zin in de LALALALA van de zaal bij Eurovision in Concert
Jaaaaa! Tenminste dat mag ik hopen haha. Het is zó lekker mee te zingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, dat gaat natuurlijk in Basel ook gebeuren.
Stiekem vonden ze zelf die staging van S10 bij DWDD ook beterquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:13 schreef Em31 het volgende:
Echt top dat ze Pim Brassien hebben gevraagd. Als het nu weer matig is weet ik het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |