Same , het kan mij niet bekoren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:21 schreef N.icka het volgende:
Kan er nog steeds niet opgewonden van worden ..
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom kijk ik nu weer naar Eva? Ze bespreken Måns - Revolution
Oh man, Zweden gaat met hem nog echt winnen ook hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard vinden ze dat geweldig…
Gewoon een safe pop nummer met een tekst ala AI bot. Wel goede performance....quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?
Niemand zou een klap om dat nummer geven als het door een matige zanger uit een random ander land was gestuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vrij cliche nummer, of ligt dat aan mij?
Eigenlijk dus precies wat de selectiecommissie zou kiezen als het een Nederlandse inzending was. Vrees dat vorig jaar echt een hele grote uitzondering was 🥲quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een safe pop nummer met een tekst ala AI bot. Wel goede performance....
Wie zei dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, "Maar hij moet wel eerst winnen van een sauna act. Dat is een gimmick"
Oh wauw, dat is echt najsquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ze hebben die man eindelijk gevonden
April is in mei sowieso oud nieuws.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
April Darby heeft een hekel aan het sauna-lied.
Ik heb nu een hekel aan haar.
Zij kwam vorig jaar optreden bij een festival. Toen ze eenmaal begon te zingen vond ik het een mooie tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:38 schreef BillDauterive het volgende:
April Darby heeft een hekel aan het sauna-lied.
Ik heb nu een hekel aan haar.
Het wordt eens keer tijd dat Zweden de finale niet haalt. Ze sturen elke keer dezelfde meuk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:35 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom kijk ik nu weer naar Eva? Ze bespreken Måns - Revolution
En ze winnen er ook nog elke keer mee. Tis nu zelfs verpissen voor oud winnaars die nog eens moeten winnen nadat Loreen weer won.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het wordt eens keer tijd dat Zweden de finale niet haalt. Ze sturen elke keer dezelfde meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |