Trump is de grootste leugenaar .... plus zijn napratersquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vrije pers zolang men in de vs als nieuwszender mag blijven liegen maakt het uberhaubt al weinig meer uit.
Zijn napraters worden gevoed door voornamelijk Fox en aon het eerder geposte filmpje door mij over de leugenfabrieken moet je eens kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trump is de grootste leugenaar .... plus zijn napraters
En zij willen niet dat journalisten die leugens aankaarten, en kritisch reageren op beleid en meningen van Trump. In Rusland en Turkije is het gelukt de pers de mond te snoeren.
We zouden op onze kaarten gewoon weer Nieuw Nederland en Nieuw Amsterdam kunnen gaan gebruiken. Kijken hoe Donnie dat vindt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:37 schreef Bluesdude het volgende:
ps.... de juiste naam is toch echt de Golf van Nederland.
Details, een kniesoor die daar op let 😁quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:29 schreef Bluesdude het volgende:
Het is mij niet opgevallen dat Trump in de verkiezingscampagne 'beloofde' panamakanaal en Groenland in te lijven, desnoods met geweld ... dat hij vond dat Canada zich moet opheffen als souvereine staat en geannexeerd moet worden door USA. Het verduisteren van de Golf van Mexico had hij ook niet beloofd. Nog minder het etnisch zuiveren van de Gazastrook en dat Amerika de baas moet worden .
Ook niet zei hij in de verkiezingsstrijd zoiets als "Only President, AG Can 'Interpret US Law'"
Dat is dus de politieke bestuurders, DOJ en de rechters opzij willen zetten.
Hij beloofde/riep wel binnen 24 uur de oorlog in de Oekraine te eindigen... tsssssssssss die verwachting heeft hij niet nageleefd.
Zelfs Hitler was eerlijker. Die schreef gewoon op dat hij Versailles wilde vernietigen en dat de Joden de gevolgen zouden voelen van de 'Dolkstoot in de rug'- legende. Trumpf verzint het gewoon waar je bijstaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Details, een kniesoor die daar op let 😁
Beantwoordt ook gelijk deze vraag: DIG / Hoe kan je een dure iPhone rechtvaardigen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Humor.![]()
https://www.nu.nl/tech/63(...)acist-inspreekt.html
[..]
Zorgt voor lagere prijzenquote:Op woensdag 26 februari 2025 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja de mening van Leon de Winter. Ik ben om!
Niemand boeit t een ene reet wat Nederland doet of vindt, en inmiddels is ook duidelijk dat niemand het geen ene reet boeit wat West Europa doet en vindt. Voor velen in dit topic een zeer pijnlijke/moeilijke constatering merk ik wel. Vrijdag komt Zelensky op audientie bij opperbaas Don Trump, en kan die honderden miljarden aan Amerika doneren wat voor de VS een enorme financiële klapper is, waar ze helemaal niets/nauwelijks iets tegenover hoeven te zetten. En wat ze bij Biden/Harris nooit voor elkaar hadden gekregen. En Europa die giga veel steun aan Oek heeft gegeven krijgt helemaal NIETS.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We zouden op onze kaarten gewoon weer Nieuw Nederland en Nieuw Amsterdam kunnen gaan gebruiken. Kijken hoe Donnie dat vindt.
Woon jij eigenlijk in de VS?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niemand boeit t een ene reet wat Nederland doet of vindt, en inmiddels is ook duidelijk dat niemand het geen ene reet boeit wat West Europa doet en vindt. Voor velen in dit topic een zeer pijnlijke/moeilijke constatering merk ik wel. Vrijdag komt Zelensky op audientie bij opperbaas Don Trump, en kan die honderden miljarden aan Amerika doneren wat voor de VS een enorme financiële klapper is, waar ze helemaal niets/nauwelijks iets tegenover hoeven te zetten. En wat ze bij Biden/Harris nooit voor elkaar hadden gekregen. En Europa die giga veel steun aan Oek heeft gegeven krijgt helemaal NIETS.
The Art of the Deal.
Nee, alleen de pers blijft over die altijd lieve dingen over de president zegt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:30 schreef StephanL het volgende:
Vernieuwing is niks mis mee.sommige dingen mogen aangepast worden. Blijft genoeg pers over denk ik om onafhankelijke verslag te doen en vragen te stellen.
Video in oorspronkelijk bericht. Maar goed dat zal wel desinformatie zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef Gunner het volgende:
Dit is ook een mooie trouwens , vragende naar de tariffs voor mexico en canada die doorgaan. Trump geeft de regering de schuld die deze trade deal heeft gemaakt.
Blijkt ie dat zelf te zijn geweest. En dat was natuurlijk the greatest deal ever.
En dan stelden ze vragen bij de cognitieve vaardigheden van Biden
Het kutte is ook dat NMB-ers dit al jaren een op een projecteren op Nederland, vanuit Amerikaanse (fake news) filmpjes. CNN is propaganda volgens het filmpje (en volgens Fox), en dan projecteren ze dat op de NOS e.d.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je moet eens dit filmpje van een Amerikaanse kijken die naar Europa verhuist is en heel goed uitlegt hoe neutraal de Europese media is tov de Amerikaanse totaal gepolariseerde leugenfabrieken, langzaam ontstaan zijn nadat in 1984 door reagen de fairness doctrine afgeschaft is.
Bekijk deze YouTube-video
op vragen gaat ie niet in dat weet je tochquote:
Ah, niets tussen 0 en 100.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever het conflict voortzetten?
De video
https://truthsocial.com/@(...)s/114068387897265338
[ x ]
En End Wokeness.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn napraters worden gevoed door voornamelijk Fox en aon het eerder geposte filmpje door mij over de leugenfabrieken moet je eens kijken.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niemand boeit t een ene reet wat Nederland doet of vindt, en inmiddels is ook duidelijk dat niemand het geen ene reet boeit wat West Europa doet en vindt. Voor velen in dit topic een zeer pijnlijke/moeilijke constatering merk ik wel. Vrijdag komt Zelensky op audientie bij opperbaas Don Trump, en kan die honderden miljarden aan Amerika doneren wat voor de VS een enorme financiële klapper is, waar ze helemaal niets/nauwelijks iets tegenover hoeven te zetten. En wat ze bij Biden/Harris nooit voor elkaar hadden gekregen. En Europa die giga veel steun aan Oek heeft gegeven krijgt helemaal NIETS.
The Art of the Deal.
Nee, dat is het erge. Hij woont hier, heeft dus alle gelegenheid gehad om op school over fascisme te leren, maar is zo stom dat hij desondanks kwijlend achter fascisten aanloopt.quote:
Mogelijk maken? We moeten ze er gewoon uittrappen. Alsof het Gazanen zijn en wij Trump. Kunnen ze niks op tegen hebben, lijkt me, als wij het voorbeeld van de Führer navolgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het kutte is ook dat NMB-ers dit al jaren een op een projecteren op Nederland, vanuit Amerikaanse (fake news) filmpjes. CNN is propaganda volgens het filmpje (en volgens Fox), en dan projecteren ze dat op de NOS e.d.
Misschien moeten we het mogelijk maken voor deze mensen om te mogen verhuizen naar de USA.
Hij begrijpt het prima; de scheiding der machten moet gesloopt worden in Magastan ter meerdere glorie van de Oranje dictator.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Gunner het volgende:
[ x ]
Volgens mij begrijpt Elon het niet helemaal.
https://taylor.getyarn.io(...)c9-a754-a7ade4c189eaquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Gunner het volgende:
[ x ]
Volgens mij begrijpt Elon het niet helemaal.
Het is de zogenaamde unitary executive theory waarbij de president heel veel macht wordt toegedicht. Nixon en Reagan waren er ook fan van, evenals veel van de huidige rechters in het hooggerechtshof.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij begrijpt het prima; de scheiding der machten moet gesloopt worden in Magastan ter meerdere glorie van de Oranje dictator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |