SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2025 15:07:07 ]![]()
Ik heb geen theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wel koffiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doet ie er gewoon ff bij, zo naast het bolkenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoorde @:justink langskomen bij het terugluisteren van ASOT
Bekijk deze YouTube-video![]()
Krijg jij iig geen scheurbuikquote:
Deze Manquote:Op maandag 24 februari 2025 15:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen mijn eigen was![]()
Hey Assie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een kiwi of een mandarijntje voor jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kiwi is wel lekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een kiwi of een mandarijntje voor je
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En helpt bij goed slapenquote:
O. Echt.?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja door een stofje wat er in zit, wel alleen in de groene kiwi. En het werkt als je elke dag kiwi eet.quote:
En sommig ander fruit ook, maar wel iets minder.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga ze meteen halenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja door een stofje wat er in zit, wel alleen in de groene kiwi. En het werkt als je elke dag kiwi eet.
En sommig ander fruit ook, maar wel iets minder.
.
wat is dat hee, is dat leuk voor kinderen ook hee, anders ga ik met mn neefjesquote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lopen er dan ook vikingmannen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.![]()
![]()
Namelijk.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hey Monsterkoekie
Amersfoort heeft wel gave bibliotheek vlakbij centrumUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lopen er dan ook vikingmannen?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lopen er dan ook vikingmannen?![]()
Buurtbemiddeling is er mee bezig.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar niet op ingrijpen is mij een raadsel
Heel vervelend voor je, je was zo blij met je nieuwe huisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk is het snel opgelost en kan jij er weer fijn wonen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Buurtbemiddeling is er mee bezig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Amersfoort ken ik niet qua centrum. Wel geweest voor m’n werk.
Amsterdam, al jaren niet geweest. Laatst nog over de v&d daar gedroomd en vraag me nu nog af of het er zo uit zag in het echt of dat het uit m’n droom kwam.
Was wel een leuke stad toen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Amsterdam heeft betere museaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Amersfoort ken ik niet qua centrum. Wel geweest voor m’n werk.
Amsterdam, al jaren niet geweest. Laatst nog over de v&d daar gedroomd en vraag me nu nog af of het er zo uit zag in het echt of dat het uit m’n droom kwam.
Was wel een leuke stad toen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is toch godverdomme om te janken zo slecht dit...
Ik ben al sinds november 2023 bezig om individuele gedragstherapie te krijgen.
Morgenochtend om 9 uur zou de eerste behandelafspraak eindelijk zijn. Wordt ik dus net gebeld dat m'n behandelaar ziek naar huis is gegaan en dat ik nog gebeld wordt over een nieuwe afspraak
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Totaal geen zin vandaag.
Niks werkt ook mee.Don't follow me. I am lost too
.
Maar Amersfoort is rustiger en heeft meer vikingenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Oh wat een gedoe zeg!quote:Op maandag 24 februari 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
Morgenochtend om 9 uur zou de eerste behandelafspraak eindelijk zijn. Wordt ik dus net gebeld dat m'n behandelaar ziek naar huis is gegaan en dat ik nog gebeld wordt over een nieuwe afspraak![]()
In ieder geval begin mei.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Amersfoort is rustiger en heeft meer vikingenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij ging kiwi's halenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:26 schreef RedShoe het volgende:
Totaal geen zin vandaag.
Niks werkt ook mee.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is een drama.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
Morgenochtend om 9 uur zou de eerste behandelafspraak eindelijk zijn. Wordt ik dus net gebeld dat m'n behandelaar ziek naar huis is gegaan en dat ik nog gebeld wordt over een nieuwe afspraak
Ik ben ook al tijden bezig.
.
Jezusquote:Op maandag 24 februari 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat voor vlees past er goed bij gebakken aardappelen en komkommersalade?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Maar, maar het regentquote:
.
Elke week zitten ze er, vikingweekend is dacht ik 1e van september.quote:
En gekleed als viking, niet incognitoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Watquote:Op maandag 24 februari 2025 15:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Amersfoort is rustiger en heeft meer vikingen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jemig, zo lang al. Niet normaalquote:Op maandag 24 februari 2025 15:25 schreef DJMO het volgende:
Nu kan je weer een week of 2 wachten natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hamburger of een lekker stukje kipquote:Op maandag 24 februari 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
En wat voor vlees past er goed bij gebakken aardappelen en komkommersalade?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien weet Nova wel het antwoordquote:Op maandag 24 februari 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
En wat voor vlees past er goed bij gebakken aardappelen en komkommersalade?Uw ADH vitamine Worst
Beetje Fries kan daar tegen, van wie denk je dat de Vikingen hun ideeën gejat hebben?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat moeten we hiermee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er 14 bij me, geen verwachting dat ze nuchter zullen blijven.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week zitten ze er, vikingweekend is dacht ik 1e van september.
En gekleed als viking, niet incognitoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogelquote:
Biefstukquote:Op maandag 24 februari 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
Gerookte karbonadequote:Op maandag 24 februari 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
Worstje
Gehaktbal
BiefstukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
beetje meeknikken en laten weten dat je het hebt gezienquote:Uw ADH vitamine Worst
Wat vinden jullie van mensen die zeggen dat ze graag manager willen worden?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, Rob lust geen vis. Ik kan hem vrijwel alles voorzetten behalve zooi wat uit de zee komt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dotjequote:
I'm surrounded by morons!
Hee dat is mijn eten ook al vanavond.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:27 schreef DJMO het volgende:
Ik neem kip teryjaki erbij(want dat morg op). Kip dus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niksquote:Op maandag 24 februari 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die zeggen dat ze graag manager willen worden?
Wass al een oud stuk, dacht misschien moeten we er iets bijzonders in zien?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje meeknikken en laten weten dat je het hebt gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wel aan de mede!quote:Op maandag 24 februari 2025 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er 14 bij me, geen verwachting dat ze nuchter zullen blijven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij voorkeur niet.quote:I'm surrounded by morons!
Ik mis jou ook. Ben zo gewend dat je hier bentquote:![]()
Heb afkickverschijnselen
ik mis altijd ALLESquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Katjequote:
Ik mis mezelf soms.
Tis toch watquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis jou ook. Ben zo gewend dat je hier bent![]()
Heb afkickverschijnselen![]()
![]()
Hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het?quote:
Oké. Ik ga alquote:Op maandag 24 februari 2025 15:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Beetje Fries kan daar tegen, van wie denk je dat de Vikingen hun ideeën gejat hebben?
.
Billenkoek?I'm surrounded by morons!
ja weet ik dus niet hequote:
dot ...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat je niet weet kan je ook niet missenquote:
mooi!quote:
Beter dan gister.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hij kan toch gewoon hier posten, snap het niet heequote:Op maandag 24 februari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis jou ook. Ben zo gewend dat je hier bent![]()
Heb afkickverschijnselenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tuurlijk kan dat. Zeg toch ook niet dat hij dat niet magquote:Op maandag 24 februari 2025 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon hier posten, snap het niet hee
Hij is b innen voor deze maand dus zal het wel rustiger aan gaan doen (denkik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn, beter doe je even rustig nogquote:Op maandag 24 februari 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb dit weekend even rust gepakt het gaat wel weer, hoe is het met jou?![]()
Met mij altijd goedBeetje aan de spuitpoep maar dat mag de pret niet drukken
O jasses dat had ik ook 1 dag dit weekendquote:Op maandag 24 februari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, beter doe je even rustig nog![]()
Met mij altijd goedBeetje aan de spuitpoep maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Ja ik had afgelopen week griep. En nu heb ik besloten morgen weer te gaan werken. Sinds vandaag geen koorts meerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1 dag wees blijquote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O jasses dat had ik ook 1 dag dit weekend
Hier spuit het al een paar dagenKomt geen einde aan.
Maar ik doe wel gewoon mijn dingen hoor, op hoop dat het goed gaat
Net ook wel naar de winkel geweest.
Jammer dat de zon weer is gaan wieberen en de regen weer gewonnen heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je dan niet eerst een dagje aansterken?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik had afgelopen week griep. En nu heb ik besloten morgen weer te gaan werken. Sinds vandaag geen koorts meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschap aan de zieken
Ik voel me opgelaten dat ik al zo lang thuis ben.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst een dagje aansterken?
ALs je zo rondom je heen hoort zijn er veel zieken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je ook spuitpoep?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik had afgelopen week griep. En nu heb ik besloten morgen weer te gaan werken. Sinds vandaag geen koorts meerDon't follow me. I am lost too
.
quote:
Dus vanaf morgen moeten we je hier ook weer missen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik voel me opgelaten dat ik al zo lang thuis ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan je ook geen viking noemenquote:
Vanaf morgenmiddag jaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen moeten we je hier ook weer missen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou je niet 1 dag uitzitten?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik had afgelopen week griep. En nu heb ik besloten morgen weer te gaan werken. Sinds vandaag geen koorts meer![]()
Spuitpoep als TT?Don't follow me. I am lost too
.
Hij is er niet veel meer. Denk even op adem komen voor een volgende rondequote:
Doe ik ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
ranzige tekstenquote:
Jammer, vind je wel een gezellig leuk mensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb woensdag vrij. En ik heb met de planning besproken dat als het niet gaat morgen. Ik naar huis ga.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou je niet 1 dag uitzitten?
Vrijdag had ik al verlof. En donderdag een avonddienstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb heel leuk werk. Zo mag ik de hele dag Excel knutselen
Trotste mama van Ambar
Kent u die uitdrukking?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik ga niet voor altijd weg hèquote:Op maandag 24 februari 2025 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, vind je wel een gezellig leuk mens![]()
Dank je![]()
spuitpoep?quote:
nee, die is nieuw
wij noemen dat spetteraarsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij is ook geen echte viking, misschien de temu versie :p
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet weten dat @:fogel model stond voor alle Vikingen![]()
![]()
Goedzoquote:
Altijd weer de Friese vrouw die daar de stoere Friese man moet aan herinneren
Dus als ik vragen heb over excel kan ik ze aan jou stellen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb heel leuk werk. Zo mag ik de hele dag Excel knutselen
spetteraars
Jammer dat ik je steeds misloopquote:Op maandag 24 februari 2025 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb woensdag vrij. En ik heb met de planning besproken dat als het niet gaat morgen. Ik naar huis ga.
Vrijdag had ik al verlof. En donderdag een avonddienst![]()
![]()
ik ben geen fan van excel jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
JIj gelukquote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
Nou ik hoef niet meer naar de ikea![]()
https://www.lidl.nl/p/che(...)tballetjes/p10016241Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij neemt er 14 mee zegt hij, het gaat dus niet over hem zelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij is ook geen echte viking, misschien de temu versie :pDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik weet weinig van formules, maar wel van hoe ik de informatie kan weergevenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus als ik vragen heb over excel kan ik ze aan jou stellen?Trotste mama van Ambar
Maar nu zijn we er allebeiquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jammer dat ik je steeds misloop
Excel is magisch. Formules, tekst, afbeeldingen. Je kunt er alles in kwijt.quote:Trotste mama van Ambar
Nicequote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet weinig van formules, maar wel van hoe ik de informatie kan weergeven
Diarree noemen wij datquote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
spuitpoep?
nee, die is nieuw
wij noemen dat spetteraars![]()
Kan gevaarlijk zijn.Don't follow me. I am lost too
.
Had je voor je ziek werd al een tijdje hier niet meer gezienquote:Op maandag 24 februari 2025 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga niet voor altijd weg hè![]()
Dank je
Mjaaaa ik gok Fogel kennende dat dat geen ruige vikingmannen zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij neemt er 14 mee zegt hij, het gaat dus niet over hem zelf.![]()
![]()
quote:
ZOlang er niet op mijn bord gespettert wordt vind ik alles goedquote:
Ze drinken geen mede hoor ik al, dat is al een minpuntquote:Op maandag 24 februari 2025 15:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mjaaaa ik gok Fogel kennende dat dat geen ruige vikingmannen zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook niet. Ik ben ook vergeten hoe ik kan optellen en aftrekken in Exelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie tijd om naar huis te gaan
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze drinken geen mede hoor ik al, dat is al een minpuntik ga dat weekend wel in mijn agenda zetten
![]()
![]()
Klopt. Ik verlies me soms in hobbies. En dan post ik niet zoveel. Of als ik merk dat er steeds gezeik is in een topic. Dan ga ik vaak maar gewoon weg.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je voor je ziek werd al een tijdje hier niet meer gezien
Je moet echt eens leren lezen. Ik schreef dat ik vikingen bij me heb, ergo ik ben er geen. Tevens sprak ik voor mezelf mbt de mede. Ik vind het te zoet.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze drinken geen mede hoor ik al, dat is al een minpuntI'm surrounded by morons!
Mijn agenda heeft alle weekenden er al in staanquote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ga dat weekend wel in mijn agenda zetten
Ach, je weet me toch wel te vinden.quote:I'm surrounded by morons!
quote:absoluut
Doe je goed, zo eind terug gezochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk @Fogel, hier las ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij neemt er 14 mee zegt hij, het gaat dus niet over hem zelf.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wil ook een Viking zijn. Eventjes.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hard werken hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook een Viking zijn. Eventjes.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O dat is alleen maar beter, bezig zijn met wat je leuk vind toch.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Ik verlies me soms in hobbies. En dan post ik niet zoveel. Of als ik merk dat er steeds gezeik is in een topic. Dan ga ik vaak maar gewoon weg.
Ik scrol gewoon over gezeik heen. Of ga even weg en kom later wel weer terug
Of ga naar een ander forum onderdeel. Moet er een stuk of 5 in de gaten houden dus verveel mij nooit op FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, tip: Kijk eens op een Vikingweekend.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vikingen zijn cool, want dan mochten vrouwen ook nog eens watTrotste mama van Ambar
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
Ik weet dan nooit zo goed waarquote:Op maandag 24 februari 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is alleen maar beter, bezig zijn met wat je leuk vind toch.
Ik scrol gewoon over gezeik heen. Of ga even weg en kom later wel weer terug
Of ga naar een ander forum onderdeel. Moet er een stuk of 5 in de gaten houden dus verveel mij nooit op FOK!![]()
Dus blijf altijd in KSC hangen. Daarvoor in Relatie sc.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Volgens mij begint Robbie stuk te geraken
Trotste mama van Ambar
Een volk waar er tenminste gelijkwaardigheid bestond wat man/vrouw betrofquote:Op maandag 24 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Vikingen zijn cool, want dan mochten vrouwen ook nog eens wat
En religieus ook geen beterweters.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Een volk waar er tenminste gelijkwaardigheid bestond wat man/vrouw betreft![]()
![]()
Nu lijkt het net of ik een stalker benquote:Op maandag 24 februari 2025 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, je weet me toch wel te vinden.![]()
![]()
Niet snel genoeg geeditquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb soms een dt twijfelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap het niet hee, JustinK kan toch hier gewoon meedoen met posten ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doet hij toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef Paul het volgende:
Snap het niet hee, JustinK kan toch hier gewoon meedoen met posten ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Paranoid AndroidDon't follow me. I am lost too
.
2e
Dat is nog steeds geen kiwiquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom post hij niet meer dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:55 schreef Paul het volgende:
Snap het niet hee, JustinK kan toch hier gewoon meedoen met posten ?Don't follow me. I am lost too
.
Zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:56 schreef Paul het volgende:
[..]
ok dan benne dat ook weer opgelost hee
Ik ga de telefoon maar eens voedenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wil niet lukken met die kiwi.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hoe is de serie?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Ah het wordt al donkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Rechtbank Amsterdam doet aangifte na intimidatie rechter op sociale media.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De rechter die vorige week een streep zette door het kabinetsbesluit om drie islamitische sprekers te weren, is volgens de rechtbank slachtoffer geworden van online intimidatie. Na de uitspraak van afgelopen donderdag zijn op sociale media privégegevens van de rechter gedeeld. De rechtbank van Amsterdam heeft daarom aangifte gedaan, bevestigt een woordvoerder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is erquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh. Ja idd. Doxing. Goed dat dat strafbaar isquote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Reactie op je bericht van die rechterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2025 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ja idd. Doxing. Goed dat dat strafbaar is
Maar die gasten sporen sowieso
Dat is zeker waarquote:Op maandag 24 februari 2025 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Maar die gasten sporen sowiesoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is matras stofzuigen iets gangbaars ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op maandag 24 februari 2025 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is matras stofzuigen iets gangbaars ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als je zin hebt gewoon doenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is matras stofzuigen iets gangbaars ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja kanquote:Op maandag 24 februari 2025 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is matras stofzuigen iets gangbaars ?
Ik doe dat zelf nooit
Sommigen strooien er zelfs wel eens baking soda ofz.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik gooi jou er liever opquote:Op maandag 24 februari 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja kan
Ik doe dat zelf nooit
Sommigen strooien er zelfs wel eens baking soda ofz..![]()
![]()
Hoeft ook nietquote:Op maandag 24 februari 2025 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik maak het matras niet schoon![]()
![]()
Je kunt het stomenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
keihard in je kont .... etc.quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
denk ik
weet ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is nog geen woensdag hequote:Op maandag 24 februari 2025 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik maak het matras niet schoon![]()
beetje wel tochquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
normaal zeg ik reetquote:
dit is de opgekuiste variant jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt het is maandag tot 00:00quote:Op maandag 24 februari 2025 16:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nog geen woensdag he
het is 16:31Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan wel denkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is immers 16:32Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat eten we vanavondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
runderstoof met röstiquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Over 45 minuten samen eten oa met mijn neefje van 11 maanden. Schattige afronding vd werkdag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
schien wat groentjes erbij maar die moet ik dan halen en daar heb ik totaal geen zin anOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ga je semmelknodel etenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 70 Het Dodetopicspel #15838] SemmelknödelUw ADH vitamine Worst
Semmelknödel altijd goedquote:Op maandag 24 februari 2025 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 70 Het Dodetopicspel #15838] Semmelknödel![]()
nog even Musk mailen wat voor werk ik heb verzet afgelopen week, vergeet je het ook niet @devzero?Uw ADH vitamine Worst
Vanavond een pizza. 🍕Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed dat je het zegt. Ik moet ook nog even mailenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
nog even Musk mailen wat voor werk ik heb verzet afgelopen week, vergeet je het ook niet @:devzero?Trotste mama van Ambar
In 5 bullets graag.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
nog even Musk mailen wat voor werk ik heb verzet afgelopen week, vergeet je het ook niet @:devzero?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef mario390 het volgende:
hoe kann ik de seite mijnslips.nl kijken??![]()
Je zult maar vakantie hebben gehad afgelopen week.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:41 schreef mario390 het volgende:
hoe kann ik de seite mijnslips.nl kijken??Autocorrect
(zelfst. naamw.)
- woke upquote:
- had breakfast
- had a shit
- went to work
- talked at the coffeemachineTrotste mama van Ambar
Musk wil ook graag van jou weten wat voor werk je hebt verzet, anders word je ook ontslagenquote:Uw ADH vitamine Worst
lekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zult maar vakantie hebben gehad afgelopen week.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
- made excels
- told people what to do
- did it myself
- complained
- wrote bitchy emailsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oja Elon ontslaat iedereen die niet op tijd reageert toch
:')![]()
Maar een werkgever die je aan de hand van het wel of niet naar tevredenheid beantwoorden van een e-mail (met deadline) eruit gooit, wil je daar nog überhaupt wel voor werken?
Hopelijk vind je dan snel ander werk, dat is het grootste punt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hi Elon,
My work accomplishments of last week:
• Bolk
• Bolk
• Bolk
• Big pile of shit
• En nog eens bolk
regards,
S. M. OkesausageUw ADH vitamine Worst
H.A.S goed gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
- woke up
- had breakfast
- had a shit
- went to work
- talked at the coffeemachine![]()
ik vergat de email af te sluiten
Heil regards,
tiny little mouseTrotste mama van Ambar
quote:quote:Ik had er nog nooit van gehoord dat mensen dat doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja kan
Ik doe dat zelf nooit
Sommigen strooien er zelfs wel eens baking soda ofz..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Acknowledged. You may stay.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hi Elon,
My work accomplishments of last week:
• Bolk
• Bolk
• Bolk
• Big pile of shit
• En nog eens bolk
regards,
S. M. Okesausage
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Stop die GG
U bolkt zichzelfquote:
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: