SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2025 15:07:07 ]![]()
Ik heb geen theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wel koffiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doet ie er gewoon ff bij, zo naast het bolkenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoorde @:justink langskomen bij het terugluisteren van ASOT
Bekijk deze YouTube-video![]()
Krijg jij iig geen scheurbuikquote:
Deze Manquote:Op maandag 24 februari 2025 15:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe ook alleen mijn eigen was![]()
Hey Assie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb een kiwi of een mandarijntje voor jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kiwi is wel lekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een kiwi of een mandarijntje voor je
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En helpt bij goed slapenquote:
O. Echt.?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ja door een stofje wat er in zit, wel alleen in de groene kiwi. En het werkt als je elke dag kiwi eet.quote:
En sommig ander fruit ook, maar wel iets minder.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga ze meteen halenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja door een stofje wat er in zit, wel alleen in de groene kiwi. En het werkt als je elke dag kiwi eet.
En sommig ander fruit ook, maar wel iets minder.
Don't follow me. I am lost too
.
wat is dat hee, is dat leuk voor kinderen ook hee, anders ga ik met mn neefjesquote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lopen er dan ook vikingmannen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Schothorst is wel leuk in het Vikingweekend.![]()
![]()
Namelijk.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hey Monsterkoekie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amersfoort heeft wel gave bibliotheek vlakbij centrumUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lopen er dan ook vikingmannen?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lopen er dan ook vikingmannen?![]()
Buurtbemiddeling is er mee bezig.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar niet op ingrijpen is mij een raadsel
Heel vervelend voor je, je was zo blij met je nieuwe huisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk is het snel opgelost en kan jij er weer fijn wonen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Buurtbemiddeling is er mee bezig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Amersfoort ken ik niet qua centrum. Wel geweest voor m’n werk.
Amsterdam, al jaren niet geweest. Laatst nog over de v&d daar gedroomd en vraag me nu nog af of het er zo uit zag in het echt of dat het uit m’n droom kwam.
Was wel een leuke stad toen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Amsterdam heeft betere museaquote:Op maandag 24 februari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Amersfoort ken ik niet qua centrum. Wel geweest voor m’n werk.
Amsterdam, al jaren niet geweest. Laatst nog over de v&d daar gedroomd en vraag me nu nog af of het er zo uit zag in het echt of dat het uit m’n droom kwam.
Was wel een leuke stad toen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: