TERING VAR WIL 020 WEER HELPEN NET ALS COMMENTATORquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat die 1-1 nog kan vallen zometeen
Ik hoop dat je een hele erge griep krijgt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch gaat door de mangel
Ga maar weer ziek in bed liggen
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
We gaan ons klaarmaken voor City - Liverpool.
Heb alles al klaargezet.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
Dat boeit niemand.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
Helaas kan ik die niet zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
niet mijn probleemquote:Op zondag 23 februari 2025 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas kan ik die niet zien.
Verander maar snel het onderwerp.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:17 schreef Coco het volgende:
Had je die mooie uittrap gezien?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die keeper het wel leuk doen (al ging hij ook een paar keer de fout in)
Maar dat doe je met de borst ook.quote:
Nachtje isoleer met sheurhemd aan..quote:
Die rode kaart kan je wat van zeggen maar voor de rest dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zoals verwacht.
Kooij is zo'n ongekende kutscheids.
Fitz-Jim is inderdaad wel zeldzaam lelijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax is wel intens lelijk. Lijkt wel of we naar Feyenoord zitten te kijken in de periode van 2000 tot 2016
Rode kaart (dus beide gele kaarten) lachwekkend.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die rode kaart kan je wat van zeggen maar voor de rest dan?
Als dat zou kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
Ja wat moet je anders, je armen in de kleedkamer achterlaten?
Wel een veel mooier shirt.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax is wel intens lelijk. Lijkt wel of we naar Feyenoord zitten te kijken in de periode van 2000 tot 2016
Die worden ook geen kampioen. Gaat niet eeuwig duren dit geluk.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:25 schreef Pablo84 het volgende:
Zou me kapotschamen als ajax zijnde...wat een arbitrage geluk.
Die rode kaart denk ik dat die kale gozer voor de bühne irritant loopt te doen. Domme kaart pak je dan hetzelfde als Godts. Die op Fitz-Jim leek mij wel een overtreding.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rode kaart (dus beide gele kaarten) lachwekkend.
Gegeven penalty lachwekkend.
Heel zijn optreden is weer om te janken. Heel matige scheids.
Z'n veterstrikdiploma nog niet gehaald zo te zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een schoen aan te trekken.
Fitz-Jim, Traore en Brobby er uit en het is gelijk een stuk beter. Met name Traore en Brobby maken het Ajax zo moeilijkquote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ben je nu boos?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:25 schreef Pablo84 het volgende:
Zou me kapotschamen als ajax zijnde...wat een arbitrage geluk.
Ik zou aangifte doen!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rode kaart (dus beide gele kaarten) lachwekkend.
Gegeven penalty lachwekkend.
Heel zijn optreden is weer om te janken. Heel matige scheids.
Je bent bang dat Frank de Boer hem als een kwade genius influistert dat Ajax moet winnen?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich wel bijzonder dat hij Ajax mag fluiten…
Naar verluidt staat hij nog steeds rechthoeken in de lucht te tekenen voor de tv.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand nog wat van Klaas vernomen?
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:42 schreef Scorpie het volgende:
quote:Een isoleercel is een prikkelarme ruimte waar vrijwel niets aanwezig is en kan van buitenaf afgesloten worden. Binnen de geestelijke gezondheidszorg wordt de isoleercel ook wel time-out ruimte of separeer genoemd.
Nee, niet dat hij opzettelijk de boel belazert, maar het heeft wel invloed als je een voorkeur hebt en daarnaast is er ook schijn van partijdigheid.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent bang dat Frank de Boer hem als een kwade genius influistert dat Ajax moet winnen?
Internettijd voor dit weekend zat er weer op.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Gaat dit over de man die alles weet?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Vind dat maar een rare redeneringquote:Op zondag 23 februari 2025 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, niet dat hij opzettelijk de boel belazert, maar het heeft wel invloed als je een voorkeur hebt en daarnaast is er ook schijn van partijdigheid.
Een rechter zou in dezen zich verschonen.
Weinig verrassingen inderdaad, logisch ook eigenlijk gezien de favoriete ploegen allen een thuiswedstrijd speelden.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Qua uitslagen een ontzettend gaapweekend.
Suicide watch had ik gehoordquote:Op zondag 23 februari 2025 16:42 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:46 schreef PSVCL het volgende:
Wat lief van de knjb dat Joey kooij , met een ajax schoonfamilie en seizoenskaart, zijn clubje mag fluitenen dat GAE gewillig de benen doet sprijden zodat ze wat krachten hebben gespaard voor woensdag (alsof dat wat uitmaakt).
Dat lag best wel in de lijn der verwachtingen Paul. Volgend jaar weer tegen degradatie vechten aldaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat een kloteweekend!!!!!!!!!!!
Twente wint, Ajax wint, AZ wint, feyenoord wint!!!!!!!
zo komt de 3e plek wel teveel ingevaar voor UUUUUUUU
Niets ervanquote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat lag best wel in de lijn der verwachtingen Paul. Volgend jaar weer tegen degradatie vechten aldaar.
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling. Ik wil het niet alleen over mij laten gaan maar goed ik ben daadwerkelijk wel de meest interessante user op dit platform. Laten we wel wezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets ervan
Met Ronnie Ronnie Jans gaan wij ooit nog champions leaugue spelen
Het lijkt me inderdaad sterk dat Utrecht die voorrondes overleeft mochten ze gek genoeg derdes wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling. Ik wil het niet alleen over mij laten gaan maar goed ik ben daadwerkelijk wel de meest interessante user op dit platform. Laten we wel wezen.
Nou succes daar verder in klein Marrakech aan de Kromme Rijn.
Bij dezen wil ik beamen dat Wotte er met voorspellen niet zelden naast zit.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling.
Mad.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De KNVB uit naar Almere, altijd lastig
Dank.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:32 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bij dezen wil ik beamen dat Wotte er met voorspellen niet zelden naast zit.
Sinds ik het een paar keer bij het rechte eind heb gehad. Heb ik het hoog in de bol inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik wakker word, grijp ik meteen naar mijn iPhone om te zien of de nieuwste @:Wotte al uit is.
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sinds ik het een paar keer bij het rechte eind heb gehad.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan nu echt een week discussiëren of Ajax dit jaar 'lucky' is he?
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Cringe tv.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
Nee, nee dit kan niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
Dit is niet eens over the top leuk, dit is gewoon echt plaatsvervangende schaamte. Niveautje kleuterklas.quote:
Genot ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wat zielig om Feyenoord niet mee te nemen in die promo, die hebben ook nog 0,12% kans om kampioen te worden.
@:pisces29
En Utrecht-NAC?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.
Hoe is dat nu nog een debacle?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.
De ontwerper van dit shirt zouden ze Nederland uit moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
RKC speelt vandaag met carnavalsshirt
[ afbeelding ]
1 bier sinas voor Mo
NAC gaat een punt pakken vandaag.quote:
Doe dan 5. Tempo erin.quote:
Wat is waarop tegenquote:
Alles valt en staat bij handhaving.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is waarop tegen
Nu is het toch ook al zo dat hij de bal binnen een x-aantal seconden moet loslaten? De consequentie verandert alleen
Ik heb nog nooit gezien dat er werkelijk op is gehandhaafd. Dat ik het nu pas in artikelen lees, dat het een regel is zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is waarop tegen
Nu is het toch ook al zo dat hij de bal binnen een x-aantal seconden moet loslaten? De consequentie verandert alleen
Leg eens uit. Ik ben gewoon oprecht benieuwd. Waarom vinden we dit belangrijk en goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap echt niet hoe je boos kan zijn om die regelwijziging.
Juist goed dat er eindelijk eens een consequentie komt.
Omdat tijdrekken niet meteen begint vanaf de seconde dat een keeper de bal vastheeft. Als, let's say, na een druk moment in de 16 de keeper de bal klemt, vind ik het niet gek als een keeper even wacht tot een situatie voor hem overzichtelijk is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef GGMM het volgende:
8 seconden is ook een eeuwigheid
Waarom zou je de bal nóg langer willen vasthouden als het niet tijdrekken is
Omdat er nu een grijs gebied is. Direct geel trekken voelt zo overdreven, maar je kan niet verklaren waarom het de ene keer wel mag en de andere keer niet. Het is altijd goed om zo veel mogelijk vaagheid in interpretatie te schrappen. Met deze regel trek je duidelijk een lijn en iedereen weet waar ze aan toe zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik ben gewoon oprecht benieuwd. Waarom vinden we dit belangrijk en goed?
Het gaat dus voordelig zijn voor keepers die snel afspeelopties zien en daar op kunnen anticiperen. Voor de dynamiek in het spelletje toch alleen maar goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat tijdrekken niet meteen begint vanaf de seconde dat een keeper de bal vastheeft. Als, let's say, na een druk moment in de 16 de keeper de bal klemt, vind ik het niet gek als een keeper even wacht tot een situatie voor hem overzichtelijk is.
Het is inderdaad goed voor de dynamiek. Maar dynamiek moet toch niet de intentie zijn voor spelregelbepalers?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat dus voordelig zijn voor keepers die snel afspeelopties zien en daar op kunnen anticiperen. Voor de dynamiek in het spelletje toch alleen maar goed?
Transgenders verbieden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je werkelijk tijdrekken wil aanpakken, is er maar één effectieve oplossing. Alleen gaat dat in onze huidige samenleving niet te verkopen zijn.
Waarom niet? Zo veel regels zijn daarop bedacht, zoals het maximaal aantal wisselmomenten. Meer dynamiek geeft aantrekkelijkere wedstrijden, en spelregels worden ook bedacht om het spel spannender en leuker te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad goed voor de dynamiek. Maar dynamiek moet toch niet de intentie zijn voor spelregelbepalers?
Ik denk dat het voetbal eerder lijdt aan een eerlijkheidsprobleem dan een gebrek aan dynamiek, of zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo veel regels zijn daarop bedacht, zoals het maximaal aantal wisselmomenten. Meer dynamiek geeft aantrekkelijkere wedstrijden, en spelregels worden ook bedacht om het spel spannender en leuker te maken.
Duidelijkere handvaten in een situatie die voorheen moeilijker was te interpreteren, en dat op een manier die wedstrijden sneller en leuker maakt, twee vliegen in een klap. Ik vind het een goede oplossing.
Ja voor een nekschot is de samenleving nog niet klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je werkelijk tijdrekken wil aanpakken, is er maar één effectieve oplossing. Alleen gaat dat in onze huidige samenleving niet te verkopen zijn.
Grappig genoeg zou ‘bal in de handen’ daar niet tussen horen, omdat de bal in het spel is en het dus hoort tot de zuivere speeltijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is maar hoe groot je het klemmen van een keeper als een probleem beschouwt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig genoeg zou ‘bal in de handen’ daar niet tussen horen, omdat de bal in het spel is en het dus hoort tot de zuivere speeltijd.
Eigenlijk boeit tijdrekken me niet zo, maar deze verandering boeit me nog minder.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met financiële boetes werken tegen clubs die structureel tijdrekken, lijkt mij een geniaal idee.
Depri Til mag zijn kunsten laten zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:55 schreef GGMM het volgende:
Veerman is gepasseerd
Ik herhaal
Veerman is gepasseerd
PSV wint wel. 0-3 of zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hup PSV,
Maar ik vrees voor wederom puntverlies...
Dat zeiden we de vorige vijf keer ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zal wel gelijkspel of winst worden voor PSV, dus niks aan de hand.
Dit psv zou nog van Hercules verliezen.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah bij Kowet denken ze nu te kunnen voetballen.
Dit gaat mis.
Pablo is inmiddels voor Kowet zie ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef Pablo84 het volgende:
We moeten nou niet gaan doen alsof we barca zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah bij Kowet denken ze nu te kunnen voetballen.
Dit gaat mis.
Dat is het pas als je met de huidige CL inkomsten een type Mislintat gaat aanstellen.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden we de vorige vijf keer ook.
Hier kun je op bouwenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
Slim. Als het niet lukt dan gewoon de ajax stijl gaan hanteren met zulke goals
Madquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Typische ajax goal. Die scoren altijd mazzelgoals
Piep piepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef VEM2012 het volgende:
Commentator met zijn gele kaart. Zit die daar in Ajax pyjama ofzo?
Was echt niks aan de handquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef VEM2012 het volgende:
Commentator met zijn gele kaart. Zit die daar in Ajax pyjama ofzo?
Die wens je een blessure toe idd.quote:
Het is nog steeds bagger, maar het zit eens mee.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die wens je een blessure toe idd.
Maar het is natuurlijk ook het slechte fluiten van Polletje wat maakt dat hij zo irritant kan blijven.
Pol is echt de meest vreselijke scheidsrechter als ie PSV fluit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
Alleen Malacia een kaart. Wat een clown is Polletje zeg.
Hij kan er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol is echt de meest vreselijke scheidsrechter als ie PSV fluit.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pol is echt de meest vreselijke scheidsrechter
Dat heb ik bij Higler. Pol neemt soms beslissingen tegen PSV waar ik mijn twijfels bij heb zeg maar.quote:
Het is altijd tijdelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |