Dat lag best wel in de lijn der verwachtingen Paul. Volgend jaar weer tegen degradatie vechten aldaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef Paul het volgende:
Wat een kloteweekend!!!!!!!!!!!
Twente wint, Ajax wint, AZ wint, feyenoord wint!!!!!!!
zo komt de 3e plek wel teveel ingevaar voor UUUUUUUU
Niets ervanquote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat lag best wel in de lijn der verwachtingen Paul. Volgend jaar weer tegen degradatie vechten aldaar.
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling. Ik wil het niet alleen over mij laten gaan maar goed ik ben daadwerkelijk wel de meest interessante user op dit platform. Laten we wel wezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Niets ervan
Met Ronnie Ronnie Jans gaan wij ooit nog champions leaugue spelen
Het lijkt me inderdaad sterk dat Utrecht die voorrondes overleeft mochten ze gek genoeg derdes wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling. Ik wil het niet alleen over mij laten gaan maar goed ik ben daadwerkelijk wel de meest interessante user op dit platform. Laten we wel wezen.
Nou succes daar verder in klein Marrakech aan de Kromme Rijn.
Bij dezen wil ik beamen dat Wotte er met voorspellen niet zelden naast zit.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef je nu al op een briefje dat jullie niet de Champions League in gaan, en zoals menigeen hier kan beamen zit ik er niet zelden naast met voorspelling.
Mad.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De KNVB uit naar Almere, altijd lastig
Dank.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:32 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bij dezen wil ik beamen dat Wotte er met voorspellen niet zelden naast zit.
Sinds ik het een paar keer bij het rechte eind heb gehad. Heb ik het hoog in de bol inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik wakker word, grijp ik meteen naar mijn iPhone om te zien of de nieuwste @:Wotte al uit is.
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sinds ik het een paar keer bij het rechte eind heb gehad.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan nu echt een week discussiëren of Ajax dit jaar 'lucky' is he?
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Cringe tv.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
Nee, nee dit kan niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
Dit is niet eens over the top leuk, dit is gewoon echt plaatsvervangende schaamte. Niveautje kleuterklas.quote:
Genot ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nieuwe ESPN is uit
[ x ]
Kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |