Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wat zielig om Feyenoord niet mee te nemen in die promo, die hebben ook nog 0,12% kans om kampioen te worden.
@:pisces29
En Utrecht-NAC?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.
Hoe is dat nu nog een debacle?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie morgen wel een debacle aankomen tegen NEC.
De ontwerper van dit shirt zouden ze Nederland uit moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
RKC speelt vandaag met carnavalsshirt
[ afbeelding ]
1 bier sinas voor Mo
NAC gaat een punt pakken vandaag.quote:
Doe dan 5. Tempo erin.quote:
Wat is waarop tegenquote:
Alles valt en staat bij handhaving.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is waarop tegen
Nu is het toch ook al zo dat hij de bal binnen een x-aantal seconden moet loslaten? De consequentie verandert alleen
Ik heb nog nooit gezien dat er werkelijk op is gehandhaafd. Dat ik het nu pas in artikelen lees, dat het een regel is zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is waarop tegen
Nu is het toch ook al zo dat hij de bal binnen een x-aantal seconden moet loslaten? De consequentie verandert alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |