Ok....je heb gelijk....sorry.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan moet je dat er even bij zetten, terug lezers denken nu dat hij dit zei, omdat het COS is
[ link | afbeelding ]
Wie heeft er ‘gewonnen’?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik had ruzie met mijn vaatwasser
Tenzij, rijke fanquote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou je kantoorbaan nog maar niet opgeven jordy
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.quote:
Hier ook! Heerlijk weer om naar buiten te gaanquote:
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef Linnied het volgende:
[..]
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.
samequote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik had ook al verbaasd naar buiten gekeken. Geen zon te vinden (Groningen)
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.quote:
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.
Jordy is blij met een gepunnikt gelukswormpje
Klopt! Dat was ook niet leuk voor de stuurders.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
Dit is wat hij zei maar denk idd dat het gehaakt isquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.
Stond er dit keer ook bij dat kaartjes in een spel gebruikt zouden worden en de bewoners ze mogelijk pas na afloop zouden zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
win winquote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef -river- het volgende:
Super leuk voor hem, nu kan hij eindelijk ophouden met erover te zeuren.
Ik vond het leuk, heb er van genotenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik hoop dat het nú afgelopen is met Jordy en zijn 50+ Valentijnkaarten! De streams hebben overwerk gemaakt met zijn overdreven gedoe over deze kaarten.
Mooi!! Kan hij lekker ff zijn game spelenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft gewoon zin om te strijden in een game
Ja, hij schiet van Axel en Jane naar het vlooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het vlooi uurtje is weer begonnen
Als de vrouwtjes niet happen. Arno klonk ook enthousiast in zijn brief.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
Na bb kan hij gaan hosselen![]()
met alle mensen die met hem willen daten
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaalquote:Op zondag 23 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
Dat bedoel ik, iedere keer weer, ze zijn het spel niet waard.
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaal
En volgende keer weer smeken, vragen dit dat.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaal
dan heb je toch geen enkel respect, ik vind het echt niet kunnen hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....
Jordy deed er nog langer over, die stond aan de bar in de keuken te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jordy stond al in sportkleding he, die was inprincipe al klaar om te gaanquote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jordy deed er nog langer over, die stond aan de bar in de keuken te eten.
In principe hadden ze allemaal allang klaar moeten staan bij de gameroomquote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jordy stond al in sportkleding he, die was inprincipe al klaar om te gaan
Terwijl ze weken geleden aardappel shil aten.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gooien ze nou serieus appels weg waar 1 plekje opzit
Blijf je nu zo kinderachtig bezig? Hou nu gewoon even op.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan moet je dat er even bij zetten, terug lezers denken nu dat hij dit zei, omdat het COS is
[ link | afbeelding ]
Ja snap het niet haal dat stukje weg en dan prima te etenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl ze weken geleden aardappel shil aten.
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie het strategisch inzicht bij alle drie de deelnemers niet. Strategisch denken is een rationeel denkproces dat zich richt op het analyseren van verschillende factoren ook vooruit denken speelt een belangrijke factor. Deze drie kunnen nog geen dag vooruit plannen. 🤓
Geen!🤣quote:Op zondag 23 februari 2025 14:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?
Toch niet normaal.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die ze lintwormen zijn weer wakker die hebben hazeslaapjes
Zijn nu bezig toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Niets bekend over het spel wat gespeeld is, of moeten ze nog?
Nou dan hebben we hele dag klaagzangquote:Op zondag 23 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch niet normaal.
Ben voorstander dat ze weer op rantsoen gaan.
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice en mattie in gesprek over wat er is geweest. Mattie zegt dat wat er gezegd is ook milena was en dat ze onrespectfull waren.
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.
Ik zag toch een aardig aantal mensen het bloedgeld ophalen.
En dat met 10 mensen in t huis vorige week.
Axel Milena en Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Klopt, Elsa, Mattheus en Jolien. Dus voor Keanu kartel en Milena was dus Elsa de logische keuzequote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?
Ow ja, goeiequote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:02 schreef engine het volgende:
Jordy gewonnen![]()
Ze speelden voor gamechangers.
quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordy krijgt 2 GC hij mag ze houden of weggeven
Maakt niet uit wanneer ik inschakel, altijd zitten deze twee aan elkaar geplakt.quote:
dus Milena geen?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy 2 , Axel 1 , milena
Hadden allemaal 1 kunnen krijgen
Milena er nu ook bij.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jane en Pootje nemen nog een champagne in de suite
h laat die knul lekker genieten nu het nog kanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy helemaal in de gloria met zijn kaarten.
"Ohhh kijk dit is echt van de Insta van Big Brother he?"
Ja knul. En voor iedere liefdesbetuiging staan er 10 haatposten. Maar dat kwartje valt niet erg bij hem
Op een of andere manier weten ze dat niet, dat zag je wel in de filmpje van Elsa.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Ja knul. En voor iedere liefdesbetuiging staan er 10 haatposten. Maar dat kwartje valt niet erg bij hem
Lijkt mij terecht, hij zat afgelopen week ook op het schopbankje.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Axel heeft zo juist een GC gewonnen met het spel, hij heeft besloten het zelf te houden zegt BB
Ze voelen zich nu echt filmsterren. Keanu kreeg er net zelfs kippenvel vanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier weten ze dat niet, dat zag je wel in de filmpje van Elsa.
Ik vraag mij steeds af of ze ooit BB wel gevoligd hebben ooit
De Stem van BB ineenkeer
Het is helemaal aan jou Axel de GC
Terwijl hij de nodige foutjes maakt......quote:Op zondag 23 februari 2025 15:32 schreef Kinga het volgende:
Jordy kijkt steeds of de camera hem volgt tijdens zijn geschiedenis lesje.
Hij zal een hele goeie nodig hebben als zijn team aan het eind van de week het zwakste staat en op de bank terecht komtquote:Op zondag 23 februari 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
Axel heeft een hele goeie GC. Hij gaat het met niemand delen alleen met Jane. Maar niet in de gang zegt hij.
En dat doet er toch ook niet toe. Jane heeft aan iedereen uitgelegd dat ze dat niet moeten lezen en zeker niet op moeten reageren.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Haatposten? op de stream?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
dan heb je toch geen enkel respect, ik vind het echt niet kunnen hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....
erg jammer ditquote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef Kinga het volgende:
Ok deze bevestiging had ik even nodig. Jane die zegt, ik zit in het kartel met een dikke knipoog.... onze dubbele spionnetjes... love it.
Die zijn elkaar echt wel trouw hoor. Axel en Jane twijfelen niet aan elkaar ook al stemmen ze verschillendquote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef Kinga het volgende:
Ok deze bevestiging had ik even nodig. Jane die zegt, ik zit in het kartel met een dikke knipoog.... onze dubbele spionnetjes... love it.
Die focus op Jordy staat hem niet zo goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
Nou net na de twins lieverquote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen gevenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Jordy heeft het spel gewonnen en daarbij ook 2 GC. Hij mocht deze aan z'n team geven, maar ook aan zichzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Wist niet dat we konden stemmenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Sestra666 het volgende:
wat hebben jullie gestemd op wat v luxe ze mogen deze week?
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins precies dit wat ik al zei fake wordt afgestrafd
Jane denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Verity het volgende:
Axel: Tegen wie moet je tegen Jordy zetten om hem naar huis te krijgen?
Jane: dat weet ik niet
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!quote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wist niet dat we konden stemmen![]()
zit nu te kijken..
Ahh.. gewonnen is nog beter, wat moet een teamlid er dan meequote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen geven
ja lees het hier bij Sesquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!
Raar he ...ik weet niet hoe het komt maar hier nog een.....volgens mij is dat enkel omdat hij meer op de voorgrond komt......en nu pas merk dat hij helemaal niet zo leuk is.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
Axel speelt het spel, wat een lul ...
Ze zijn de optie nee vergetenquote:
Wat een nutteloze stemmingquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!
Jordy eerstquote:Op zondag 23 februari 2025 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Op 2 beeld op de slaapkamer over de kluis volgorde
Laten we de woorden van Jordy nog maar een keer herhalen... je hebt maar een bondje en dat is die met de kijker.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef riri het volgende:
Axel naait zijn eigen groep, tegen zijn bondje Jane vertelt hij het wel wat de gamechanger is en ze komen overeen dat ze het niet tegen hun teamcaptain Jolien vertellen, mooie is dat wij het allemaal horen en Axel en Jane, (Jane die niet te vertrouwen is en een dubbelspel speelt en dus oneerlijke spelers zijn) en de kijker bepaalt wat ze van jullie 2 domoren vinden, want oneerlijke spelers worden namelijk altijd door de kijker afgestraft 🤮!
Ik heb hem maar weer weg geklikt. Ik vind het een rare stemmingquote:
Dat was 'De Censuur'.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel had toch al eerder een dubbele stem gepakt uit de kluis toen met Jolien?
Nou, alleen Jordy mag het die alles van alle Bigbrothers die er zijn gezien heeft en uitgeplozen. En hij speelt dit ook precies zo na en weet hoe hij moet reageren en zichzelf moet profileren. Maar hee dat mag en natuurlijk Axel niet! 🤓quote:
jordy wordt ook een beetje rupsje nooitgenoeg vandaagquote:
Dat is meer toeval. Dat laatste was eerder al zo afgesproken.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy wordt ook een beetje rupsje nooitgenoeg vandaag
zijn kaarten
2 GC
en dan nu ook nog eerste bij de kluis willen zijn?
dat heeft hij al meerdere dagen gezegd, omdat hij verleden keer niet meer naar binnen kon omdat toen alle GC al op warenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn kaarten
2 GC
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn kaarten
2 GC
Als iedereen wist van te voren dat ze GC konden winnen, hadden ze allemaal het spel willen spelen. Wat dat betreft heeft Jordy nu gewoon geluk.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn kaarten
2 GC
Het is maar een spelletje he? En dit is ook een tactiek. Moet je altijd vriendjes zijn met alle bewoners om te winnen? Nee, kijk maar naar Jill.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:54 schreef riri het volgende:
Axel zit voortdurend in de stress met al zijn complotten vandaar steeds die rode kop en die stressogen, Jane krijgt al precies hetzelfde, oneerlijke mensen worden en zijn lelijke mensen
Ze heeft zelf veel meer met Jordy, Mattheus en Jolien.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:55 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het gevoel dat Jane het dubbelspel niet met plezier doet en ook geen duidelijke keus kan maken zolang Axel met Pootje eenduo vormt.
Nog maar 6x gegeten vandaagquote:Op zondag 23 februari 2025 15:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Broodbakken! Voor Keanu. Kan ie wat aansterken
Over complotten gesproken. Ze zitten in de sauna, rode kop is dan niet zeldzaam. Ze spelen het spel gewoon zoals ze al weken zeggen te zullen spelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:54 schreef riri het volgende:
Axel zit voortdurend in de stress met al zijn complotten vandaar steeds die rode kop en die stressogen, Jane krijgt al precies hetzelfde, oneerlijke mensen worden en zijn lelijke mensen
en daarna hoorde ik hem tegen zichzelf zeggen oh gaan we weer eten... nou daar zeg ik geen nee tegenquote:
Eindelijk... Pootje en Axel met zowel de telefoon als het alarm in het voordeel van hun werken.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Als iedereen wist van te voren dat ze GC konden winnen, hadden ze allemaal het spel willen spelen. Wat dat betreft heeft Jordy nu gewoon geluk.
Dus een enorme hebberdquote:Op zondag 23 februari 2025 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij gaat alle dure GC kopen en laat de rest liggen voor zijn groepje, want die moeten voor Axel en Jane de kluis in en de rest opkopen
Ik zie niet echt hier twee mensen die vreselijk in de stress zittenquote:
Nee jane gaat 2e is al vorige week afgesprokenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij gaat alle dure GC kopen en laat de rest liggen voor zijn groepje, want die moeten voor Axel en Jane de kluis in en de rest opkopen
Whoo, dan weet hij niet wat hij mist......quote:Op zondag 23 februari 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie heeft nog nooit een stroopwafel gehad
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Whoo, dan weet hij niet wat hij mist......
Dat wisten ze van te vorenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Als iedereen wist van te voren dat ze GC konden winnen, hadden ze allemaal het spel willen spelen. Wat dat betreft heeft Jordy nu gewoon geluk.
Die zijn ook niet gestressed hoor. Die spelen het spel en hebben er lol in.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie niet echt hier twee mensen die vreselijk in de stress zitten
eerder twee mensen die blij zijn dat ze even kunnen ontspannen en kunnen praten zonder afgeluisterd te worden
Axel neemt die gamechanger toch ook gewoon voor zichzelf en Pootje de vrijstelling. Vind het vrij logisch dat je dat gewoon voor jezelf neemt.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus een enorme hebberd
Ik hoop dat de GC zo duur zijn of dat er iets heel anders in de kluis zit vandaag
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie niet echt hier twee mensen die vreselijk in de stress zitten
eerder twee mensen die blij zijn dat ze even kunnen ontspannen en kunnen praten zonder afgeluisterd te worden
Volgens mij hoefde dat ook niet. Jane heeft het ook van Axel gehoord.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:04 schreef engine het volgende:
The boss![]()
[ afbeelding ]
Kan weer niks geheim houden
Moet daar wel om lachenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:04 schreef engine het volgende:
The boss![]()
[ afbeelding ]
Kan weer niks geheim houden
Hij mag het vertellen maar ik vind het grappig dat hij ze zelf zo graag wil laten zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hoefde dat ook niet. Jane heeft het ook van Axel gehoord.
Die is ook niet in zijn eerste leugen gestikt. Hij wou niet eens aan Milena vertellen wat hij had. Mattheus is een stiekeme stokerquote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Matt zegt dat hij Axel heeft horen zeggen dat hij de GC alleeen voor hemzelf en voor Milena zou inzetten
Lens mij had hij het over sharice daar heeft met haar erover gesproken tijdens de afwas vanmiddag terwijl die andere in spel bezig watenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Matt zegt dat hij Axel heeft horen zeggen dat hij de GC alleeen voor hemzelf en voor Milena zou inzetten
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
ik denk ook echt niet dat Axel het achterste van zijn tong laat zien aan Mattiequote:Op zondag 23 februari 2025 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is ook niet in zijn eerste leugen gestikt. Hij wou niet eens aan Milena vertellen wat hij had. Mattheus is een stiekeme stoker
Het zijn dit jaar allemaal fans van het programma. Jordy die uit zijn slof schiet tegen Sharice of af en toe de opmerking maakt... die sla ik op de bek lijkt niet op iemand die precies weet hoe te reageren. Ook zijn blikken en opmerkingen geven dat totaal niet aan. Denk dat hij behoorlijk ongefilterd is.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou, alleen Jordy mag het die alles van alle Bigbrothers die er zijn gezien heeft en uitgeplozen. En hij speelt dit ook precies zo na en weet hoe hij moet reageren en zichzelf moet profileren. Maar hee dat mag en natuurlijk Axel niet! 🤓
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Axel hem heel goed door heeftquote:Op zondag 23 februari 2025 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk ook echt niet dat Axel het achterste van zijn tong laat zien aan Mattie
Scoord weer punten bij me staat op plek twee nu bij mequote:Op zondag 23 februari 2025 16:10 schreef Verity het volgende:
Jolien is ook erg scherp om hoe veilig Jane en Axel staan.
Ze zijn elkaars directe concurrent, (Keanu krijg je er makkelijk uit) I get it. Andersom is Axel geobsedeerd met Jordy eruit krijgen.quote:
Hij was anders denk ik op Pootje gegaan, want in dat geval kan Jane gewoon mee en zijn ze zeker.quote:
Ja en axel zegt jordy jordy jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
Je moet op Axel gaan.... Axel moet erop deze week. .... als we dat doen dan staat Axel genomineerd.... Axel... Axel... Axel
Ja en de sauna sessie ook weer jordy punten scoren. Ze doen het beiden.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef mazaru het volgende:
Als dit op tv komt dan stijgt Axel weer naar de eerste plek![]()
![]()
Axel wilde niet voor niks op Matti stemmen....wat Pootje moest doen van hem. Dan kom als hij Elsa mee kreeg op Jordy stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk dat Axel hem heel goed door heeft
Om het huis te verlaten?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef mazaru het volgende:
Als dit op tv komt dan stijgt Axel weer naar de eerste plek![]()
![]()
Axel is Jordy Jordy Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
Je moet op Axel gaan.... Axel moet erop deze week. .... als we dat doen dan staat Axel genomineerd.... Axel... Axel... Axel
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en de sauna sessie ook weer jordy punten scoren. Ze doen het beiden.
Ja en die zei weet niet of ik dat al kann. Ik open nietquote:Op zondag 23 februari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Axel tegen Jane gezegd dat ze op Jordy moet stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |