Ok....je heb gelijk....sorry.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan moet je dat er even bij zetten, terug lezers denken nu dat hij dit zei, omdat het COS is
[ link | afbeelding ]
Wie heeft er ‘gewonnen’?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik had ruzie met mijn vaatwasser
Tenzij, rijke fanquote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou je kantoorbaan nog maar niet opgeven jordy
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.quote:
Hier ook! Heerlijk weer om naar buiten te gaanquote:
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef Linnied het volgende:
[..]
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.
samequote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik had ook al verbaasd naar buiten gekeken. Geen zon te vinden (Groningen)
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.quote:
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.
Jordy is blij met een gepunnikt gelukswormpje
Klopt! Dat was ook niet leuk voor de stuurders.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
Dit is wat hij zei maar denk idd dat het gehaakt isquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.
Stond er dit keer ook bij dat kaartjes in een spel gebruikt zouden worden en de bewoners ze mogelijk pas na afloop zouden zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
win winquote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef -river- het volgende:
Super leuk voor hem, nu kan hij eindelijk ophouden met erover te zeuren.
Ik vond het leuk, heb er van genotenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik hoop dat het nś afgelopen is met Jordy en zijn 50+ Valentijnkaarten! De streams hebben overwerk gemaakt met zijn overdreven gedoe over deze kaarten.
Mooi!! Kan hij lekker ff zijn game spelenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft gewoon zin om te strijden in een game
Ja, hij schiet van Axel en Jane naar het vlooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het vlooi uurtje is weer begonnen
Als de vrouwtjes niet happen. Arno klonk ook enthousiast in zijn brief.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
Na bb kan hij gaan hosselen![]()
met alle mensen die met hem willen daten
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaalquote:Op zondag 23 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
Dat bedoel ik, iedere keer weer, ze zijn het spel niet waard.
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaal
En volgende keer weer smeken, vragen dit dat.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
belachelijk hoe Axel de tijd neemt voor de oproep even eten dan omkleden nog ff na de wc echt niet normaal
dan heb je toch geen enkel respect, ik vind het echt niet kunnen hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....
Jordy deed er nog langer over, die stond aan de bar in de keuken te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jordy stond al in sportkleding he, die was inprincipe al klaar om te gaanquote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jordy deed er nog langer over, die stond aan de bar in de keuken te eten.
In principe hadden ze allemaal allang klaar moeten staan bij de gameroomquote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jordy stond al in sportkleding he, die was inprincipe al klaar om te gaan
Terwijl ze weken geleden aardappel shil aten.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gooien ze nou serieus appels weg waar 1 plekje opzit
Blijf je nu zo kinderachtig bezig? Hou nu gewoon even op.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan moet je dat er even bij zetten, terug lezers denken nu dat hij dit zei, omdat het COS is
[ link | afbeelding ]
Ja snap het niet haal dat stukje weg en dan prima te etenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl ze weken geleden aardappel shil aten.
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie het strategisch inzicht bij alle drie de deelnemers niet. Strategisch denken is een rationeel denkproces dat zich richt op het analyseren van verschillende factoren ook vooruit denken speelt een belangrijke factor. Deze drie kunnen nog geen dag vooruit plannen. 🤓
Geen!🤣quote:Op zondag 23 februari 2025 14:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?
Toch niet normaal.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die ze lintwormen zijn weer wakker die hebben hazeslaapjes
Zijn nu bezig toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Niets bekend over het spel wat gespeeld is, of moeten ze nog?
Nou dan hebben we hele dag klaagzangquote:Op zondag 23 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch niet normaal.
Ben voorstander dat ze weer op rantsoen gaan.
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice en mattie in gesprek over wat er is geweest. Mattie zegt dat wat er gezegd is ook milena was en dat ze onrespectfull waren.
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.
Ik zag toch een aardig aantal mensen het bloedgeld ophalen.
En dat met 10 mensen in t huis vorige week.
Axel Milena en Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Klopt, Elsa, Mattheus en Jolien. Dus voor Keanu kartel en Milena was dus Elsa de logische keuzequote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?
Ow ja, goeiequote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:02 schreef engine het volgende:
Jordy gewonnen![]()
Ze speelden voor gamechangers.
quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordy krijgt 2 GC hij mag ze houden of weggeven
Maakt niet uit wanneer ik inschakel, altijd zitten deze twee aan elkaar geplakt.quote:
dus Milena geen?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy 2 , Axel 1 , milena
Hadden allemaal 1 kunnen krijgen
Milena er nu ook bij.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jane en Pootje nemen nog een champagne in de suite
h laat die knul lekker genieten nu het nog kanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy helemaal in de gloria met zijn kaarten.
"Ohhh kijk dit is echt van de Insta van Big Brother he?"
Ja knul. En voor iedere liefdesbetuiging staan er 10 haatposten. Maar dat kwartje valt niet erg bij hem
Op een of andere manier weten ze dat niet, dat zag je wel in de filmpje van Elsa.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Ja knul. En voor iedere liefdesbetuiging staan er 10 haatposten. Maar dat kwartje valt niet erg bij hem
Lijkt mij terecht, hij zat afgelopen week ook op het schopbankje.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Axel heeft zo juist een GC gewonnen met het spel, hij heeft besloten het zelf te houden zegt BB
Ze voelen zich nu echt filmsterren. Keanu kreeg er net zelfs kippenvel vanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een of andere manier weten ze dat niet, dat zag je wel in de filmpje van Elsa.
Ik vraag mij steeds af of ze ooit BB wel gevoligd hebben ooit
De Stem van BB ineenkeer
Het is helemaal aan jou Axel de GC
Terwijl hij de nodige foutjes maakt......quote:Op zondag 23 februari 2025 15:32 schreef Kinga het volgende:
Jordy kijkt steeds of de camera hem volgt tijdens zijn geschiedenis lesje.
Hij zal een hele goeie nodig hebben als zijn team aan het eind van de week het zwakste staat en op de bank terecht komtquote:Op zondag 23 februari 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
Axel heeft een hele goeie GC. Hij gaat het met niemand delen alleen met Jane. Maar niet in de gang zegt hij.
En dat doet er toch ook niet toe. Jane heeft aan iedereen uitgelegd dat ze dat niet moeten lezen en zeker niet op moeten reageren.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Haatposten? op de stream?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
dan heb je toch geen enkel respect, ik vind het echt niet kunnen hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 13:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet hij vaker ook bij batterijen wissel.....
erg jammer ditquote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef Kinga het volgende:
Ok deze bevestiging had ik even nodig. Jane die zegt, ik zit in het kartel met een dikke knipoog.... onze dubbele spionnetjes... love it.
Die zijn elkaar echt wel trouw hoor. Axel en Jane twijfelen niet aan elkaar ook al stemmen ze verschillendquote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef Kinga het volgende:
Ok deze bevestiging had ik even nodig. Jane die zegt, ik zit in het kartel met een dikke knipoog.... onze dubbele spionnetjes... love it.
Die focus op Jordy staat hem niet zo goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
Nou net na de twins lieverquote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen gevenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Jordy heeft het spel gewonnen en daarbij ook 2 GC. Hij mocht deze aan z'n team geven, maar ook aan zichzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Wist niet dat we konden stemmenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Sestra666 het volgende:
wat hebben jullie gestemd op wat v luxe ze mogen deze week?
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins precies dit wat ik al zei fake wordt afgestrafd
Jane denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Verity het volgende:
Axel: Tegen wie moet je tegen Jordy zetten om hem naar huis te krijgen?
Jane: dat weet ik niet
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!quote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wist niet dat we konden stemmen![]()
zit nu te kijken..
Ahh.. gewonnen is nog beter, wat moet een teamlid er dan meequote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen geven
ja lees het hier bij Sesquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!
Raar he ...ik weet niet hoe het komt maar hier nog een.....volgens mij is dat enkel omdat hij meer op de voorgrond komt......en nu pas merk dat hij helemaal niet zo leuk is.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |