Ja snap het niet haal dat stukje weg en dan prima te etenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Terwijl ze weken geleden aardappel shil aten.
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie het strategisch inzicht bij alle drie de deelnemers niet. Strategisch denken is een rationeel denkproces dat zich richt op het analyseren van verschillende factoren ook vooruit denken speelt een belangrijke factor. Deze drie kunnen nog geen dag vooruit plannen. 🤓
Geen!🤣quote:Op zondag 23 februari 2025 14:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
En welke 3 bewoners vind jij dan een betere keuze dan Axel, Jordy en Milena ?
Toch niet normaal.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die ze lintwormen zijn weer wakker die hebben hazeslaapjes
Zijn nu bezig toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Niets bekend over het spel wat gespeeld is, of moeten ze nog?
Nou dan hebben we hele dag klaagzangquote:Op zondag 23 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch niet normaal.
Ben voorstander dat ze weer op rantsoen gaan.
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice en mattie in gesprek over wat er is geweest. Mattie zegt dat wat er gezegd is ook milena was en dat ze onrespectfull waren.
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Blablabla, Elsa was fijn, blabla iedereen mocht Elsa.
Ik zag toch een aardig aantal mensen het bloedgeld ophalen.
En dat met 10 mensen in t huis vorige week.
Axel Milena en Jordyquote:Op zondag 23 februari 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, meende dat Jane zou spelen en die zag ik eten. Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Klopt, Elsa, Mattheus en Jolien. Dus voor Keanu kartel en Milena was dus Elsa de logische keuzequote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar in die nominatie ronde mochten ze maar op 3 mensen stemmen, Elsa, Mattheus en ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |