Die focus op Jordy staat hem niet zo goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
Nou net na de twins lieverquote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen gevenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Jordy heeft het spel gewonnen en daarbij ook 2 GC. Hij mocht deze aan z'n team geven, maar ook aan zichzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me af waarom zou je een GC weggeven als je 'm net gekocht hebt
Wist niet dat we konden stemmenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Sestra666 het volgende:
wat hebben jullie gestemd op wat v luxe ze mogen deze week?
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
Die Axel overschat zich zo erg dat ik mij gewoon begin te irriteren aan hem. Van mij mag hij er zelfs eerder uit dan de twins precies dit wat ik al zei fake wordt afgestrafd
Jane denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef Verity het volgende:
Axel: Tegen wie moet je tegen Jordy zetten om hem naar huis te krijgen?
Jane: dat weet ik niet
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!quote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wist niet dat we konden stemmen![]()
zit nu te kijken..
Ahh.. gewonnen is nog beter, wat moet een teamlid er dan meequote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewonnen he, met het spel net. en je zou het aan een teamlid kunnen geven
ja lees het hier bij Sesquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!
Raar he ...ik weet niet hoe het komt maar hier nog een.....volgens mij is dat enkel omdat hij meer op de voorgrond komt......en nu pas merk dat hij helemaal niet zo leuk is.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Juultje1981 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |