Ok....je heb gelijk....sorry.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan moet je dat er even bij zetten, terug lezers denken nu dat hij dit zei, omdat het COS is
[ link | afbeelding ]
Wie heeft er ‘gewonnen’?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry ik had ruzie met mijn vaatwasser
Tenzij, rijke fanquote:Op zondag 23 februari 2025 13:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou je kantoorbaan nog maar niet opgeven jordy
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.quote:
Hier ook! Heerlijk weer om naar buiten te gaanquote:
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:07 schreef Linnied het volgende:
[..]
Zouden dit alle kaartjes zijn? Nee toch? Kan me voorstellen dat er meer dan 70 diehard fans van Jordy zijn die hem graag iets zouden sturen.
samequote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik had ook al verbaasd naar buiten gekeken. Geen zon te vinden (Groningen)
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.quote:
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het alles is.. had ook meer verwacht eigenlijk. Al hebben ze geloof ik geen actieve oproep gedaan om kaartjes te sturen voor valentijnsdag.
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is vaker zon dan hier (zuiden) maar nu wel een keer zon hiero. Lekker warm buiten nu.
Jordy is blij met een gepunnikt gelukswormpje
Klopt! Dat was ook niet leuk voor de stuurders.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
Dit is wat hij zei maar denk idd dat het gehaakt isquote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is niet gepunnikt maar gehaakt.
Stond er dit keer ook bij dat kaartjes in een spel gebruikt zouden worden en de bewoners ze mogelijk pas na afloop zouden zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Na hoe het vorig jaar is gegaan met de kaarten, hebben mensen denk ik ook minder gestuurd. Het is ook minder leuk wanneer je een kaartje stuurt en je de reactie van de bewoner niet kan zien.
win winquote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef -river- het volgende:
Super leuk voor hem, nu kan hij eindelijk ophouden met erover te zeuren.
Ik vond het leuk, heb er van genotenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:26 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik hoop dat het nú afgelopen is met Jordy en zijn 50+ Valentijnkaarten! De streams hebben overwerk gemaakt met zijn overdreven gedoe over deze kaarten.
Mooi!! Kan hij lekker ff zijn game spelenquote:Op zondag 23 februari 2025 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft gewoon zin om te strijden in een game
Ja, hij schiet van Axel en Jane naar het vlooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het vlooi uurtje is weer begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |