quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
Axel speelt het spel, wat een lul ...
Ze zijn de optie nee vergetenquote:
Wat een nutteloze stemmingquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Konden we stemmen dan? Dat wist ik ook niet!
Jordy eerstquote:Op zondag 23 februari 2025 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
Op 2 beeld op de slaapkamer over de kluis volgorde
Laten we de woorden van Jordy nog maar een keer herhalen... je hebt maar een bondje en dat is die met de kijker.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:46 schreef riri het volgende:
Axel naait zijn eigen groep, tegen zijn bondje Jane vertelt hij het wel wat de gamechanger is en ze komen overeen dat ze het niet tegen hun teamcaptain Jolien vertellen, mooie is dat wij het allemaal horen en Axel en Jane, (Jane die niet te vertrouwen is en een dubbelspel speelt en dus oneerlijke spelers zijn) en de kijker bepaalt wat ze van jullie 2 domoren vinden, want oneerlijke spelers worden namelijk altijd door de kijker afgestraft 🤮!
Ik heb hem maar weer weg geklikt. Ik vind het een rare stemmingquote:
Dat was 'De Censuur'.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel had toch al eerder een dubbele stem gepakt uit de kluis toen met Jolien?
Nou, alleen Jordy mag het die alles van alle Bigbrothers die er zijn gezien heeft en uitgeplozen. En hij speelt dit ook precies zo na en weet hoe hij moet reageren en zichzelf moet profileren. Maar hee dat mag en natuurlijk Axel niet! 🤓quote:
jordy wordt ook een beetje rupsje nooitgenoeg vandaagquote:
Dat is meer toeval. Dat laatste was eerder al zo afgesproken.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy wordt ook een beetje rupsje nooitgenoeg vandaag
zijn kaarten
2 GC
en dan nu ook nog eerste bij de kluis willen zijn?
dat heeft hij al meerdere dagen gezegd, omdat hij verleden keer niet meer naar binnen kon omdat toen alle GC al op warenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy wordt ook een beetje rupsje nooitgenoeg vandaag
zijn kaarten
2 GC
en dan nu ook nog eerste bij de kluis willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |