Ach wappie Nober duikt een keer per dag in z’n fabeltjesfuik om een tweetje op te snorren, dat hier te posten zonder verdere context, om vervolgens weer een dag te wachten en deze handelingen te herhalen.quote:
Demoniseren, polariseren, niet reageren. En door.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach wappie Nober duikt een keer per dag in z’n fabeltjesfuik om een tweetje op te snorren, dat hier te posten zonder verdere context, om vervolgens weer een dag te wachten en deze handelingen te herhalen.
Fijn dat je door begint te krijgen wat Trump doetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Demoniseren, polariseren, niet reageren. En door.
Reminder:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overal worden ja-knikkers neergezet.
[ x ]
Hij eist niet alleen de helft van de opbrengsten van grondstoffen dus maar ook van de opbrengsten uit havens een andere infrastructuur.quote:The terms of the new proposal, which is dated Feb. 21 and was reviewed by The New York Times, call for Ukraine to relinquish half of its revenues from natural resources, including minerals, gas and oil, as well as earnings from ports and other infrastructure. A similar demand was made in a previous version of the deal, dated Feb. 14 and reviewed by The Times.
Hij is overduidelijk een Poetin puppet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
U.S. Pressing Tough Demands in Revised Deal for Ukraine’s Minerals
The Trump administration wants revenues from Ukraine’s natural resources, according to a draft obtained by The New York Times, with no security guarantee in exchange.
[ afbeelding ]
[..]
Hij eist niet alleen de helft van de opbrengsten van grondstoffen dus maar ook van de opbrengsten uit havens een andere infrastructuur.
Dat is niet alleen afpersen maar ook uitpersen
https://web.archive.org/w(...)gSource=articleSharequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
The Trump administration wants revenues from Ukraine’s natural resources, according to a draft obtained by The New York Times, with no security guarantee in exchange.
[ afbeelding ]
[..]
Hij eist niet alleen de helft van de opbrengsten van grondstoffen dus maar ook van de opbrengsten uit havens een andere infrastructuur.
Klopt, vrouwen hebben niets te zoeken in het leger wisten enkele fokkers enkele weken geleden nog te melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Reminder:
Trump: ‘I Need the Kind of Generals That Hitler Had’
[ afbeelding ]
Ook veel te DEI:
Hegseth Fires Navy's Top Officer
Adm. Lisa Franchetti spent roughly half of her 40-year career at sea, commanding a destroyer, two carrier strike groups and the U.S. Sixth Fleet.
[ afbeelding ]
De indicatie is ook steeds dat iedereen die niet een witte man is zijn/haar/hen baan te danken heeft aan DEI. Alsof een zwarte vrouw niet even goed kan zijn als een witte heteroman. Iedereen die er anders uit ziet dan zij zelf is direct gekwalificeerd als inferieur.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen hebben niets te zoeken in het leger wisten enkele fokkers enkele weken geleden nog te melden.
Oh, zwart mag wel, als het een schurk betreft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:21 schreef aquawoman het volgende:
[..]
De indicatie is ook steeds dat iedereen die niet een witte man is zijn/haar/hen baan te danken heeft aan DEI. Alsof een zwarte vrouw niet even goed kan zijn als een witte heteroman. Iedereen die er anders uit ziet dan zij zelf is direct gekwalificeerd als inferieur.
na 40 dienstjaren met pensioen, dat klinkt als communismequote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen hebben niets te zoeken in het leger wisten enkele fokkers enkele weken geleden nog te melden.
Intussen is Guantanamo Bay stilletjes gedegradeerd tot een soort tussenstation voor uitzettingen:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wilde concentratiekampen typen, maar besefte op tijd dat men er eentje reeds aan het in gebruik nemen is.
Die voorwaarden zijn zo opgesteld dat ze weten dat Oekraïne daar nooit mee akkoord kan gaan. Het is een opzetje om wit voetje te halen bij vriend Rusland ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb meer het idee dat dit valt onder Trump's afrekening met Zelensky. Ordinaire wraakactie. Verder kijkt hij niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die voorwaarden zijn zo opgesteld dat ze weten dat Oekraïne daar nooit mee akkoord kan gaan. Het is een opzetje om wit voetje te halen bij vriend Rusland ofzo
En ook niet bij de brandweer of als burgemeester zie L.A.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kan die maga cult weer "zie je wel, Zelensky is een oorlogshitser die meer bloed wilt vergieten!" roepen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die voorwaarden zijn zo opgesteld dat ze weten dat Oekraïne daar nooit mee akkoord kan gaan. Het is een opzetje om wit voetje te halen bij vriend Rusland ofzo
En Musk heeft die grondstoffen nodig, volgens mij speelt dat ook mee. Ik ga ervan uit dat Musk hem erover verteld heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat dit valt onder Trump's afrekening met Zelensky. Ordinaire wraakactie. Verder kijkt hij niet.
En er moet wel flink aan verdiend worden natuurlijk. Dat verkoopt beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En Musk heeft die grondstoffen nodig, volgens mij speelt dat ook mee. Ik ga ervan uit dat Musk hem erover verteld heeft.
Een afrekening met Oekraïne en Zelenskyy. Ik denk en hoop dat de Oekraïense regering![]()
![]()
![]()
Oekraïne heeft een grote voorraad van verschillende grondstoffen in de bodem. Het land beschikt over lithium, wat wordt gebruikt voor de productie van batterijen, maar ook over titanium. Dat wordt in de defensie-industrie vaak gebruikt bij de bouw van vliegtuigen en raketten. Daarnaast heeft het ook nog gallium in de grond, wat veel wordt gebruikt voor de productie van halfgeleiders.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:08 schreef Gunner het volgende:
Zit daar kobalt ofzo dat musk er interesse in heeft?
Jazeker, en relatief veel ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:08 schreef Gunner het volgende:
Vooral lithium.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:08 schreef Gunner het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:01 schreef Szura het volgende:
Al diverse town halls met republikeinen gezien de laatste dagen die boze en boeroepende inwoners te woord moesten staan, daar zullen die lafaards nu ook wel mee stoppen zeker
Amerika is niet de enige die belang heeft bij deze grondstoffen. Trump biedt een wurgcontract aan, Europa zou de « meester-dealtjessluiter » makkelijk kunnen aftroeven met een veel gunstiger aanbod. Ik snap niet dat de regeringsleiders hier niet druk in onderhandeling over zijn. Als je kijkt wat Oekraïne allemaal te bieden heeft en voor de oorlog geleverd heeft, ziet zelfs een blinde dat dat een investering is die zich terugbetaalt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En er moet wel flink aan verdiend worden natuurlijk. Dat verkoopt beter.
Fixed that for youquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Amerika is niet de enige die belang heeft bij deze grondstoffen. Trump biedt een wurgcontract aan, Europa zou de « meester-dealtjessluiter » makkelijk kunnen aftroeven met een veel gunstiger aanbod. Ik snap niet dat de regeringsleiders hier niet druk in onderhandeling over zijn. Als je kijkt wat Oekraïne allemaal te bieden heeft en voor de oorlog geleverd heeft, ziet zelfs een blinde dat dat een investering is die zich terugbetaalt.
Edit: ik zie dat we met meer mensen op dit idee komen, great State of Minds think alike![]()
![]()
Het is, behalve voor de aanbidders, overduidelijk dat hij op alle fronten bezig is met (de voorbereidingen van) het vergaren van de absolute macht door overal marionetten neer te zetten op belangrijke plekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:49 schreef V. het volgende:
Die ontslagen op het Pentagon leken al gevaarlijk, maar het is echt superenge shizzle:
https://open.substack.com(...)dium=android&r=fancs
Het komt allemaal over als die (opzettelijk) tenenkrommende cut-scenes van de eerste Command & Qonquer games.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die grondstoffen van Oekraïne, waar Musk niet zomaar een oogje, maar alle twee zijn ogen op heeft, wil Trump jatten. Zou dat mede zijn daadkracht in die richting aanwakkeren? Wordt hij opgejut door Musk vanwege die zeldzame mineralen?
Zijn alle Republikeinse politici hun ruggengraat, moed en eergevoel verloren? Je verwacht nu toch zo langzamerhand echt dat congres en huis op de rem trappen en die oranje engnek met kop en kont de regering uitbonjouren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:49 schreef V. het volgende:
Die ontslagen op het Pentagon leken al gevaarlijk, maar het is echt superenge shizzle:
https://open.substack.com(...)dium=android&r=fancs
Ruimschoots te laat, wat een sneue simpelheid dat je dat zo laat zietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:02 schreef Perrin het volgende:
De werkelijkheid begint tot de Amerikanen door te dringen.
[ x ]
Ik wil helemaal niks van die ellende meer zien. Ik krijg er buikpijn en verhoogde bloeddruk van. Ik ga je dus blokken. Ik zal heus niet in een bubbel kruipen en niets meer meekrijgen van wat al die klootzakken doen om de planeet te verzieken, maar in ieder geval niet meer van iemand die ervan geniet en erbij staat te juichen.quote:
Het is intussen héél duidelijk welke users in de jaren veertig van de vorige eeuw de collaborateurs zouden zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks van die ellende meer zien. Ik krijg er buikpijn en verhoogde bloeddruk van. Ik ga je dus blokken. Ik zal heus niet in een bubbel kruipen en niets meer meekrijgen van wat al die klootzakken doen om de planeet te verzieken, maar in ieder geval niet meer van iemand die ervan geniet en erbij staat te juichen.
Het draait allemaal om de cultuuroorlog. Als een Orban, Le Pen, Wilders etc de volledige macht in de EU zouden hebben, dan wordt de EU volledig omarmt. Dat hebben ze niet, dus zie je gelegenheidsargumenten. Net als 'state rights' in de VS: dat wordt alleen gebruikt wanneer het uitkomt. Er zit geen staatkundige visie in, alleen machtdenken van de cultuuroorlog.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Snap sowieso niet waarom je iemand zou steunen, wiens beleid alleen maar negatieve gevolgen voor ons heeft, zowel op economisch vlak als qua veiligheid.
Ironisch genoeg zijn dit soort types vaak tegen de EU omdat de belangen van Brussel niet altijd in ons voordeel zijn
Dit gaat helemaal nergens meer over.quote:Trump: "We were the richest relatively -- think of this -- from 1870 to 1913. That was our richest. Because we collected tariffs ... we had so much wealth. Of course, now we give it away to transgender ... everybody gets a transgender operation."
Ik hoop velen met jou.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van trumpfan naar trumphater gegaan in een paar weken tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |