Ik heb geen idee of hij het meende of dat het was voor de grap. Ze lachte wel ff.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn er zoveel nare mensen. Bah
Hij meent het, how sad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:38 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij het meende of dat het was voor de grap. Ze lachte wel ff.
Bij mij nu ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:34 schreef jooba het volgende:
Voorlopig vind ik Jane en Jordy en eventueel Jolien finale waardig.
is ze de rijkste?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:39 schreef ledn81 het volgende:
Milena is de oudste en rijkste van de hut
Alle ballen op Milena
Pootje had toch ook veel geld? Hij wilde heel de kluis nog leeg kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:39 schreef ledn81 het volgende:
Milena is de oudste en rijkste van de hut
Alle ballen op Milena
Haar geluk gaat ooit ophouden. Ze gaat een keer op de bank komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben ook bang dat ze Milena niet doorzien en voor Sharice gaan, dat zegt dat ze oogkleppen ophebben en blind zijn voor de persoon Milena
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:40 schreef Flory- het volgende:
Ik heb duidelijk geen mensenkennis![]()
Iedereen die ik leuk vond blijkt het juist niet te zijn
Idd. Hier op FOK en ander SM is Milena de dooddoener, maar in het huis is alles gericht op Sharice.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben ook bang dat ze Milena niet doorzien en voor Sharice gaan, dat zegt dat ze oogkleppen ophebben en blind zijn voor de persoon Milena
Hij had 'm bij Jolien gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
Keanu had zijn spiderman broek in de kast van Mattie gedaan. Zijn liefste broek. Omdat hij dacht dat hij weg zou gaanMattie blijft er lauw onder.
In Jolien haar kastquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
Keanu had zijn spiderman broek in de kast van Mattie gedaan. Zijn liefste broek. Omdat hij dacht dat hij weg zou gaanMattie blijft er lauw onder.
Karma is a bitch!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:40 schreef Puzzie het volgende:
in de kast van Jolien dacht ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
Als ze wist hoe ze er nu in de buitenwereld op staat, zou ze per direct haar koffer pakken vermoed ik. Miss Boeit me niequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar geluk gaat ooit ophouden. Ze gaat een keer op de bank komen.
Boosdoener?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Hier op FOK en ander SM is Milena de dooddoener, maar in het huis is alles gericht op Sharice.
ja lachen, BB zei nog even duidelijk, het is willekeurigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "als eerste genoemd he... ze gaan natuurlijk niet als het spannend was tussen mij en Keanu, mij als eerste noemen"
En om die reden had ik gehoopt dat ze Keanu wel als eerste hadden genoemd.
![]()
Jordy krijgt veren en heeft ze niet perse nodig.
Willekeurige volgorde, en denk dat de kijkers thuis geen idee hebben hoe er is gestemd in de polls.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "als eerste genoemd he... ze gaan natuurlijk niet als het spannend was tussen mij en Keanu, mij als eerste noemen"
![]()
Sharice was oprecht in tranen toen ze hoorden dat Elsa weg moest. Zij heeft ook die opdracht met Elsa gedaan, de persoonlijke spullen uitzoeken. Ze moet echt zo snel mogelijk onder de invloed van Milena uit.quote:
2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Adat231 het volgende:
ik bedenk me opeens dat als milena sharice en pootje er op staan ik op Pootje ga stemmen..... Ik lig in een deuk. ik stemmen op Pootje, de grootste miscast van alle seizoenen
Wat me wel opvalt is dat beide niet op elkaar gestemd hebben....en elk op Elsa zijn gegaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu vind milena jordy een lief mannetje
Maar het klopt wel en natuurlijk doet het wat met iemand als hij als eerste genoemd wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Ik ook en vind het nog best grappig ook. Pootje wilt graag naar huis en dan houden mensen hem er juist in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Adat231 het volgende:
ik bedenk me opeens dat als milena sharice en pootje er op staan ik op Pootje ga stemmen..... Ik lig in een deuk. ik stemmen op Pootje, de grootste miscast van alle seizoenen
milena is het opperhoofdquote:
Maar Jordy heeft de boa cursus 'willekeurig' niet afgemaakt denk ik. Die is blijven hangen bij de cursus 'escalatieladder'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Willekeurige volgorde, en denk dat de kijkers thuis geen idee hebben hoe er is gestemd in de polls.
Vertrekken kan natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook en vind het nog best grappig ook. Pootje wilt graag naar huis en dan houden mensen hem er juist in.
Had ie maar niet mee moeten doen met BB
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook en vind het nog best grappig ook. Pootje wilt graag naar huis en dan houden mensen hem er juist in.
Had ie maar niet mee moeten doen met BB
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar Jordy heeft de boa cursus 'willekeurig' niet afgemaakt denk ik. Die is blijven hangen bij de cursu 'escalatieladder'
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer krijgt zij haar kast eens een keer
Jordy dacht ook nog eens dat hij deze bank nooit zou overleven. Hij is best onzeker, dan komt het veel meer binnen als je als eerste wordt genoemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het klopt wel en natuurlijk doet het wat met iemand als hij als eerste genoemd wordt.
ssst die heeft ze alquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer krijgt zij haar kast eens een keer
en elkaar constant in de zeik nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:51 schreef engine het volgende:
Die twee praten ook zo raar met elkaar. Soort constant ontkennen van elkaar.
Daar heb je zelfreflectie voor nodigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice was oprecht in tranen toen ze hoorden dat Elsa weg moest. Zij heeft ook die opdracht met Elsa gedaan, de persoonlijke spullen uitzoeken. Ze moet echt zo snel mogelijk onder de invloed van Milena uit.
Jordy heeft het gewoon door en Alle polls geven hem gelijk. Vergeet niet dat hij ervan overtuigd was dat hij naar huis moest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
![]()
ik denk van nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat ik denk is dat Axel ook sociaal onhandig is en volgens mij is hij verliefd op Jane en wetende dat ze een vriend heeft en daarom haar niet durft te knuffelen of te troosten. Ik herken deze skills. En ik denk dat ik er heel dichtbij ben.
Goeie boost voor KiKi! Hopelijk ervaart hij het zelf ook zo!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef ledn81 het volgende:
Noujah jammer van Els, maar KiKi is er nog
Heb ik ook even gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat ik denk is dat Axel ook sociaal onhandig is en volgens mij is hij verliefd op Jane en wetende dat ze een vriend heeft en daarom haar niet durft te knuffelen of te troosten. Ik herken deze skills. En ik denk dat ik er heel dichtbij ben.
En niet op een grappige manier, irriteert mij in ieder geval mateloosquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en elkaar constant in de zeik nemen
Ja dat dacht hij vandaag echtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft het gewoon door en Alle polls geven hem gelijk. Vergeet niet dat hij ervan overtuigd was dat hij naar huis moest.
Omdat je in die stemronde enkel kon stemmen op Elsa, Mattie of Jolienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat beide niet op elkaar gestemd hebben....en elk op Elsa zijn gegaan.
Nee hij heeft een zwak voor alle vrouwtjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Kan inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Oh Ja stom....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Omdat je in die stemronde enkel kon stemmen op Elsa, Mattie of Jolien
Sociaal onhandig net als Jordy bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat ik denk is dat Axel ook sociaal onhandig is
en volgens mij is hij verliefd op Jane en wetende dat ze een vriend heeft en daarom haar niet durft te knuffelen of te troosten. Ik herken deze skills. En ik denk dat ik er heel dichtbij ben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
Weten ze eigenlijk dat Milena de keus moest maken tussen Jordy en David? Als ze voor David had gekozen was Elsa er zeker nog in gebleven.
Nee ik heb gezien dat ze Jane een knuffel gaf en zei : sorry voor allesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
de excuses van Mileentje zaten dus buiten beeld. Goed gedaan FEBO
Ik heb het gezien, was andere stream. Was best kort, knuffel sterkte en bedankt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
de excuses van Mileentje zaten dus buiten beeld. Goed gedaan FEBO
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.quote:
In de afleveringen was wel duidelijk te zien wat een vals loeder Sharice is met haar uitsprakenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena is het opperhoofd
maar vlak Sharice niet uit
die is ook niet zuiver
Dat wist zequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
Weten ze eigenlijk dat Milena de keus moest maken tussen Jordy en David? Als ze voor David had gekozen was Elsa er zeker nog in gebleven.
oh ja dat heb ik wel opgenomen idd. Maar als DAT het is was het wat karig iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee ik heb gezien dat ze Jane een knuffel gaf en zei : sorry voor alles
Ok apart dan dat ze daar geen punt van maken omdat die David daar niet graag is.quote:
Welnee, hij valt nog eerder voor Milena dan Jane..Is helemaal zijn type niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.
Sharice is nogal een gecompliceerd persoon. Ik kan haar niet lezen. Maar daarom ook interessant.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je zelfreflectie voor nodig
je ziet dingen die je herkent en concludeert daar uit dat hij hetzelfde is als dat jij bentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.
en dat moet dan goed maken dat je heel serieus tegen iemand hebt gezegd dat je haar kop niet moet, haar attitude niet moet enz.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik wel opgenomen idd. Maar als DAT het is was het wat karig idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |