een enorme softiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is echt een ruggengraatloos weekdier.
Zo iemand noemen we ook wel een sukkel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
een enorme softie
die denkt dat mensen zijn zoals hij ze in hun hoofd heeft
die dat beeld dan niet los laat
Echtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben al een kindje dit wordt de tweede.....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is fanweek. We kunnen je opgeven voor 24u met Sharice in de panic room
Denk ik al van vorige week. Sharice is slachtoffer van Milena"s misbruik. Die gooit Sharice zo snel mogelijk opzij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon zelf Sharice erop gaat gooien. Ze is nu heel doorzichtig bezig zich weer in de groep te mengen en Sharice heeft het nakijken.
het gaat hem in zijn leven veel verdriet geven jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo iemand noemen we ook wel een sukkel.
Dan heeft ze dikke pech.......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Niemand zal op Milena gaan stemmen, iedereen zal op Sharice gaan
Dit seizoen zijn er zoveel nare mensen. Bahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:35 schreef Verity het volgende:
Mattheus fluistert in het oor van Milena: Je bent heel belangrijk voor mij. Je bent de beste ?? vriendin ??. Dat laatste woord kon ik niet goed verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |