Oh Ja stom....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Omdat je in die stemronde enkel kon stemmen op Elsa, Mattie of Jolien
Sociaal onhandig net als Jordy bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat ik denk is dat Axel ook sociaal onhandig is
en volgens mij is hij verliefd op Jane en wetende dat ze een vriend heeft en daarom haar niet durft te knuffelen of te troosten. Ik herken deze skills. En ik denk dat ik er heel dichtbij ben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
Weten ze eigenlijk dat Milena de keus moest maken tussen Jordy en David? Als ze voor David had gekozen was Elsa er zeker nog in gebleven.
Nee ik heb gezien dat ze Jane een knuffel gaf en zei : sorry voor allesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
de excuses van Mileentje zaten dus buiten beeld. Goed gedaan FEBO
Ik heb het gezien, was andere stream. Was best kort, knuffel sterkte en bedankt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef ledn81 het volgende:
de excuses van Mileentje zaten dus buiten beeld. Goed gedaan FEBO
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.quote:
In de afleveringen was wel duidelijk te zien wat een vals loeder Sharice is met haar uitsprakenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
milena is het opperhoofd
maar vlak Sharice niet uit
die is ook niet zuiver
Dat wist zequote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
Weten ze eigenlijk dat Milena de keus moest maken tussen Jordy en David? Als ze voor David had gekozen was Elsa er zeker nog in gebleven.
oh ja dat heb ik wel opgenomen idd. Maar als DAT het is was het wat karig iddquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee ik heb gezien dat ze Jane een knuffel gaf en zei : sorry voor alles
Ok apart dan dat ze daar geen punt van maken omdat die David daar niet graag is.quote:
Welnee, hij valt nog eerder voor Milena dan Jane..Is helemaal zijn type niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.
Sharice is nogal een gecompliceerd persoon. Ik kan haar niet lezen. Maar daarom ook interessant.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je zelfreflectie voor nodig
je ziet dingen die je herkent en concludeert daar uit dat hij hetzelfde is als dat jij bentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik herken het deze signalen wel hij is sociaal onhandig zag je ook bij de live als BB iets vraagt. En hij krijgt bij Jane snel een kleur en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Dan drinkt snel uit zijn fles en lacht zenuwachtig. Ja en idd hier komt mijn psychologische kant naar boven. Veel in mijn opleiding mee te maken gehad.
en dat moet dan goed maken dat je heel serieus tegen iemand hebt gezegd dat je haar kop niet moet, haar attitude niet moet enz.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik wel opgenomen idd. Maar als DAT het is was het wat karig idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |