SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Vond mezelf even grappig sorry
Well, life can be a riot
Neeeeeeeeeee!quote:
Je mag iedereen de moeder bannen, maar mij niet!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan wordt het wel heel erg stil hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
Je mag iedereen de moeder bannen, maar mij niet!![]()
![]()
Pak ik tenminste weer eens wat puntjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel erg stil hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat ludiekquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga voor deze keer geen mening over de TT vellen.Well, life can be a riot
Jouw tettenquote:
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
nieuw lijstje muzikanten maken lijkt me handig, ik had er eentje min of meer beetje vanuit quotes.
Of wie er wat over zei, doe daar niks mee, maar altijd handig in muzikanten wereld lijkt me.? wie weet ooit elkaar nodig
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik wil niet op lijstjes
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Me
.
Connecties zijn altijd handig in dit wereldje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef kree het volgende:
nieuw lijstje muzikanten maken lijkt me handig, ik had er eentje min of meer beetje vanuit quotes.
Of wie er wat over zei, doe daar niks mee, maar altijd handig in muzikanten wereld lijkt me.? wie weet ooit elkaar nodig
Maar weet niet of jouw circuit aansluit bij mijn circuit zeg maar
Well, life can be a riot
22 uurDon't follow me. I am lost too
.
De maatschappij. Dat ben jijquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook ik verander mee in de maatschappijWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
DJMOquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pak ik tenminste weer eens wat puntjes
:')![]()
KUT TT!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga voor deze keer geen mening over de TT vellen.![]()
Radio 538Don't follow me. I am lost too
.
Morgen 15 graden
.
Postbankquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Giro blauw past bij jou!Don't follow me. I am lost too
.
Wat doen we er aanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poepzenderquote:Well, life can be a riot
Scheelt een jasquote:Don't follow me. I am lost too
.
Leugens! Ik gebruik dan altijd minimaal 3x ! en soms meer als je het echt kut doetquote:
Lach met een schone bips![]()
nee klopt, maar hoeft niet onwijs ook? Meestal muzikanten maakt het niet zoveel juit wat voor stijl of wat voor bandje etc.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Grotetijd het volgende:
Connecties zijn altijd handig in dit wereldje.
Ze vinden vooral leuk muziek te maken en ik ook. Ik ben er niet kritisch over ook, doe net zo goed die hard rock band als bv een heel christelijk geheel of bv musicals. maar is meestal met muzikanten. denk stijl maakt ze neit zoveel uit, zolang er maar wat moois uitkomt.
Die mensen zoek ik dus. dus wil ff (voor mezelf trouwens) nieuw lijstje maken.
Wie kan ik erop zetten? (voor wie weet ooit)Do what you love, love what you do!![]()
quote:
.
Lekker bakken morgen op het balkonquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is de kracht van de postbank. RAWRquote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leugens! Ik gebruik dan altijd minimaal 3x ! en soms meer als je het echt kut doet![]()
![]()
Met wat zon wil dat wel..quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker bakken morgen op het balkonDon't follow me. I am lost too
.
Penny rekeningquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is de kracht van de postbank. RAWRLach met een schone bips![]()
Mij nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt, maar hoeft niet onwijs ook? Meestal muzikanten maakt het niet zoveel juit wat voor stijl of wat voor bandje etc.
Ze vinden vooral leuk muziek te maken en ik ook. Ik ben er niet kritisch over ook, doe net zo goed die hard rock band als bv een heel christelijk geheel of bv musicals. maar is meestal met muzikanten. denk stijl maakt ze neit zoveel uit, zolang er maar wat moois uitkomt.
Wie kan ik erop zetten? (voor wie weet ooit)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Afgelopen zondag ook gedaan. Het vroor wel, maar het was wel lekkerquote:Trotste mama van Ambar
Zilvervloot rekeningDon't follow me. I am lost too
.
Jepquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afgelopen zondag ook gedaan. Het vroor wel, maar het was wel lekker
.
Ik had ooit een spaarrekening toen ik klein was. Ik denk dat mijn ouders die hebben leeggeroofd
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ooit een spaarrekening toen ik klein was. Ik denk dat mijn ouders die hebben leeggeroofd![]()
![]()
Wisten we nog geen jaar..........quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms penny rekening, goh net zo oud als ik dusLach met een schone bips![]()
Oepsquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ooit een spaarrekening toen ik klein was. Ik denk dat mijn ouders die hebben leeggeroofd
.
Ja vind het zelf ook leuk om met verschillende mensen muziek te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee klopt, maar hoeft niet onwijs ook? Meestal muzikanten maakt het niet zoveel juit wat voor stijl of wat voor bandje etc.
Wie kan ik erop zetten? (voor wie weet ooit)
Enige waar ik niet tegen kan is als iemand echt een ego heeft.
Was een tijd terug op een jamsessie, begon er een andere kerel op gitaar tegen mij te zeggen "je moet deze voicings spelen om ruimte over te laten" en "je speelt draadloos, je kan beter een haakse jack pakken, heb ik nog wel voor je"![]()
Bij dat eerste had ik echt zoiets van eh? Waarom zeg jij tegen andere muzikanten hoe ze moeten spelen terwijl 't een jamsessie is? En bij dat tweede dacht ik ook, waarom maak jij je zo druk over wat iemand anders gebruikt?
Vorige maand met iemand 25 minuten lang alleen maar dezelfde I>V>VI>IV progressie herhaalt. Maar we hadden ontzettende lol en niemand die liep te zeiken over voicings en kabels. Doe ff normaal hoor op een jamsessie, ga gewoon spelen, heb plezier ongeacht je niveau, en ga niet proberen mensen hun spel te veranderen omdat het jou niet aanstaat hoe andere spelen, denk ik dan
Well, life can be a riot
Debitelquote:
Well, life can be a riot
Ik roofde mijn eigen spaarrekening leeg en moest daarna kostgeld betalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ooit een spaarrekening toen ik klein was. Ik denk dat mijn ouders die hebben leeggeroofdBen er niet slechter van geworden. En is beetje zelfde wel.
Goed ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Opzoeken en knieschijven brekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We waren jonger dan 12 en ook eigen geld zoals verjaardagsgeld ging wel eens op die rekening. Hebben ze vast de scheiding van bekostigd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik roofde mijn eigen spaarrekening leeg en moest daarna kostgeld betalenBen er niet slechter van geworden. En is beetje zelfde wel.
Trotste mama van Ambar
Same.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders zette elke maand vanaf mijn geboorte een x bedrag op mijn rekening en dat zou ik krijgen als ik 18 was.
Vervolgens ben ik 14, gaan m'n ouders uit elkaarGaat m'n vader er met dat geld vandoor. Nieuwe keuken, andere auto etc
Was wel ff matig. Het was ook niet zo absurd veel. Maar het had een leuke rijbewijs + auto geweest.
Well, life can be a riot
Maar eventjesquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toch goed besteed danquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren jonger dan 12 en ook eigen geld zoals verjaardagsgeld ging wel eens op die rekening. Hebben ze vast de scheiding van bekostigd.![]()
![]()
Ja ach voor een pakje condooms was het 10 jaar te laat. Dat was pas een goede investering geweestquote:Trotste mama van Ambar
Achteraf kijk je eenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ach voor een pakje condooms was het 10 jaar te laat. Dat was pas een goede investering geweestin de kont
![]()
Je bent mijn mattie dus die knieschijfjes breek ik wel, daarna laat ik je ook met rust hoor. Wat Moeraskat daarna met je doet sta ik buitenquote:
nee op de bankquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent ook op de raveyard?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zegquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent mijn mattie dus die knieschijfjes breek ik wel, daarna laat ik je ook met rust hoor. Wat Moeraskat daarna met je doet sta ik buiten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kreeg mijn niet te openen spaarvarken ook gewoon open met een schaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:11 schreef kree het volgende:
mooi man dit?
[ link | afbeelding ]
Ok kreeg hem vrij snel open met schroevendraaier, maar is stukje nostalgie.
Leuk trouwens. Als die Pennywafelspaarpotrekeninggleuf vol zit, heb je 210 gulden.Well, life can be a riot
Oh dat is wel liefquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent mijn mattie dus die knieschijfjes breek ik wel, daarna laat ik je ook met rust hoor. Wat Moeraskat daarna met je doet sta ik buiten![]()
![]()
Ja daag je laat me niet alleen achterquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent mijn mattie dus die knieschijfjes breek ik wel, daarna laat ik je ook met rust hoor. Wat Moeraskat daarna met je doet sta ik buitenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oeh goed ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon je rufthont erop af sturen
LYLT woont redelijk in de buurt
das te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb wel een paar redenenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
soooo why don't you kill meeeee![]()
![]()
![]()
don't touch the Jusquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, recht wie recht toe komt
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh goed idee
das te doenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Twijfel een beetjeHeb zin in m'n vlamtosti's ...
Well, life can be a riot
Je weet dat ik shit heb om mee te schieten? Al kan ik niet op dieren schieten die rufter komt de poort toch niet voorbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh goed idee
das te doen
ik snap jequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vind het zelf ook leuk om met verschillende mensen muziek te maken.
Enige waar ik niet tegen kan is als iemand echt een ego heeft.
Was een tijd terug op een jamsessie, begon er een andere kerel op gitaar tegen mij te zeggen "je moet deze voicings spelen om ruimte over te laten" en "je speelt draadloos, je kan beter een haakse jack pakken, heb ik nog wel voor je"![]()
Bij dat eerste had ik echt zoiets van eh? Waarom zeg jij tegen andere muzikanten hoe ze moeten spelen terwijl 't een jamsessie is? En bij dat tweede dacht ik ook, waarom maak jij je zo druk over wat iemand anders gebruikt?
Vorige maand met iemand 25 minuten lang alleen maar dezelfde I>V>VI>IV progressie herhaalt. Maar we hadden ontzettende lol en niemand die liep te zeiken over voicings en kabels. Doe ff normaal hoor op een jamsessie, ga gewoon spelen, heb plezier ongeacht je niveau, en ga niet proberen mensen hun spel te veranderen omdat het jou niet aanstaat hoe andere spelen, denk ik dan
Jij wil ze helemaal vergast hebben?quote:
Dan wederom: ga ik doen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
niet doen net voor bedtijd he.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
dat weet je.
ik help je maar even herinneren.![]()
![]()
M'n ex twijfelde over België. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
ik help hem welquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat ik shit heb om mee te schieten? Al kan ik niet op dieren schieten die rufter komt de poort toch niet voorbij
en ik heb ook dingen om mee te schieten
dit kaninchenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij wil ze helemaal vergast hebben?
Dan wederom: ga ik doen!
Still into youDon't follow me. I am lost too
.
I could be the one, or your new addiction
It's all in my head, but I want non-fiction
I don't want the world, but I'll take this city
Who can blame a girl? Call me hot, not prettyTrotste mama van Ambar
Als je morgenvroeg op de pot wil vlammen, doen!quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
In elke andere situatie, NEIN NEIN NEIN und nogmaals NEIN!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kon ze dansen op de maan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
M'n ex twijfelde over België. Komt wel dichtbij zoLach met een schone bips![]()
Ga voorlopig nog niet slapen. Maar snap je sentimentquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
niet doen net voor bedtijd he.
dat weet je.
ik help je maar even herinneren.
Well, life can be a riot
.
Lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Grotetijd het volgende:
Waar twijfel je overTrust nobody![]()
H-O-T-T-O-G-O
Snap and clap and touch your toes
Raise your hands, now body roll
Dance it out, you're hot to go
H-O-T-T-O-G-O
Snap and clap and touch your toes
Raise your hands, now body roll
H-O-T-T-O-G-O
H-O-T-T-O-G-O
You can take me hot to go
H-O-T-T-O-G-O
You can take me hot to goTrotste mama van Ambar
.
.
report betreffende deze post:--------quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik wil wel ff mijn lijstje muzikanten updaten?
Ik had min of meer iets, maar natuurlijk weer niet goed bijgehouden of niet goed bijgezet
maar had iets in notitie gezet als dit?
@:FreshFruit
@:Sally
@:devzero
@:kree
@:mario390
@:MizzezAmy
@:KillemWieft
@:hemarookworst
kan ook weer van heel iets anders zijn, maar wil hem nu weer ff updaten.
melding:
Geen behoefte aan deze mention, want ik HAD al een keer aangegeven GEEN muzikant te zijn....?!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ben met die oude date in Augustus naar België geweest. Dit is wel héél engquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
M'n ex twijfelde over België. Komt wel dichtbij zoWell, life can be a riot
Had 'm al aangesproken in een bericht dat 'ie dit misschien niet meer had moeten doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Sally het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Geen behoefte aan deze mention, want ik HAD al een keer aangegeven GEEN muzikant te zijn....?!
Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWell, life can be a riot
En ze worden meteen doof gekrijst, maar na een vergassing lijkt me dat niet echt een probleemquote:
haha ik heb vooral veel kostgeld betaald, waar ik trouwens niet eens op tegen was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same.
Mijn ouders zette elke maand vanaf mijn geboorte een x bedrag op mijn rekening en dat zou ik krijgen als ik 18 was.
Vervolgens ben ik 14, gaan m'n ouders uit elkaarGaat m'n vader er met dat geld vandoor. Nieuwe keuken, andere auto etc
Was wel ff matig. Het was ook niet zo absurd veel. Maar het had een leuke rijbewijs + auto geweest.
Maar onderhand veel gehoord van allerlei ouders die stuie betaalde voor kinderen enzo.
Ik heb geen reet gehad, moest het zelf dokken met bijbaantjes enzo. en kostgeld erbij betalen.
Ben ik niet mijn ouders ondankbaar want denk mss moet het zo zijn, werken ervoor. Maarja als het dan ff misgaat?
En helpt studie financiering wel soort mee. maar als het faalt, zoals bij mij, moet nog wel 18000 terug betalen daardoor nu. En dat is nog klein als ik wel eens andere verhalen hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Maar je spreekt als een nachtegaaltjequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Sally het volgende:
.
.
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Geen behoefte aan deze mention, want ik HAD al een keer aangegeven GEEN muzikant te zijn....?!
What's it take to get your number?
What's it take to bring you home?
Hurry up, it's time for supper
Order up, I'm hot to go
What's it take to get your number?
Hurry up, it's getting cold
Hurry up, it's time for supper
Order up, I'm hot to goTrotste mama van Ambar
Mention..Don't follow me. I am lost too
.
ehhh moet je me soms iets zeggen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ze worden meteen doof gekrijst, maar na een vergassing lijkt me dat niet echt een probleemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had het net nog over Belgiequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben met die oude date in Augustus naar België geweest. Dit is wel héél engOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
gehehe ik kreeg hem wel open, maarja in de gaten gehouden door ouders toen he, dus tsja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kreeg mijn niet te openen spaarvarken ook gewoon open met een schaar
Leuk trouwens. Als die Pennywafelspaarpotrekeninggleuf vol zit, heb je 210 gulden.
Lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
you spin my head right round![]()
![]()
Ik las het.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had 'm al aangesproken in een bericht dat 'ie dit misschien niet meer had moeten doen.
Maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar niet zo lang geleden postte @kree dit lijstje ook, en had ik al aangegeven dat ik géén muziek maak.
Ehm.
Lezen?
Begrijpend lezen?
Onthouden...?
Moeite mee geloof ik![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh moet je me soms iets zeggen?
Ik verstond het niet helemaal goed na doof gekrijst te zijn door mijn lieflijke muis
Of ik 't wel zou doen nuquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Waar twijfel je over
Ik ga voorlopig nog niet slapen, maar is wel al 10 uur
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: