SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen hoofdletter…
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Valt mee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh mijzelf al vaak over uitgelaten.quote:
Maar zoals nu, is er een goed gesprek gaande. Omdat er geen die-hard DTSers zijn. Maar als die wel aanwezig zijn is er gewoon geen normaal gesprek meer mogelijk want alles word overspoeld met smileys en "bolk" roepers. IrritatiepuntjeOndanks dat ik wel snap dat 't een spel is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja, laten we hier weer over beginnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh mijzelf al vaak over uitgelaten.
Maar zoals nu, is er een goed gesprek gaande. Omdat er geen die-hard DTSers zijn. Maar als die wel aanwezig zijn is er gewoon geen normaal gesprek meer mogelijk want alles word overspoeld met smileys en "bolk" roepers. IrritatiepuntjeOndanks dat ik wel snap dat 't een spel is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou neequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, laten we hier weer over beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er naar gevraagd, en ben dan wel zo aardig om antwoord te geven. Maar wil ook he-le-maal die discussie niet weer starten.Well, life can be a riot
Begrijpelijkhet is ook een spel.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolkquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zou er ook eens over kunnen ophouden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja man, want antwoord geven als iemand vraagt "waarom" is inderdaad een hangende langspeelplaat. Dat heet volgens mij vooral vriendelijkheid.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je lijkt wel een hangende langspeelplaat
Geef graag antwoord als mensen wat willen weten, als zoiets al vaker is besproken dan is dat maar zo.Well, life can be a riot
HETquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou er ook eens over kunnen ophouden.
WORD
MIJ
GE-VRAAGD.
Well, life can be a riot
Daar gaan we weer...
#bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bedankt voor de uitleg hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja man, want antwoord geven als iemand vraagt "waarom" is inderdaad een hangende langspeelplaat. Dat heet volgens mij vooral vriendelijkheid.
Geef graag antwoord als mensen wat willen weten, als zoiets al vaker is besproken dan is dat maar zo.![]()
Hier is maar een antwoord op mogelijk; BOLK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
JA SORRY DAT IK WAT VROEG!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik erger me ook dat er tegen een bal getrapt wordt bij een voetbalwedstrijdUw ADH vitamine Worst
DOE HET LAATquote:I'm surrounded by morons!
Echt he. Jezusquote:Er word wat gevraagd, geef daar netjes antwoord op en er word meteeeeeeeeeeeeeeen moeilijk gedaan
Typisch.
Aardig zijn kun je leren
Well, life can be a riot
Volgende keer. Oké?quote:
Hee terug.quote:
Ken ik jou? Ik geloof niet dat ik je al ken.
Kom je nog niet zo lang in DTS?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vind het vooral een ergernis dat die bal rond is. Maak 'm vierkant.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik erger me ook dat er tegen een bal getrapt wordt bij een voetbalwedstrijdWell, life can be a riot
Misschien moet je dan wat minder afgeven op de 'die hard-bolkers' in je antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou nee
Maar er naar gevraagd, en ben dan wel zo aardig om antwoord te geven. Maar wil ook he-le-maal die discussie niet weer starten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik durfde nooitquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hee terug.
Ken ik jou? Ik geloof niet dat ik je al ken.
Kom je nog niet zo lang in DTS?![]()
Maar nu wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vooruit dan maar.quote:I'm surrounded by morons!
Leer er eens van dan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he. JezusEr word wat gevraagd, geef daar netjes antwoord op en er word meteeeeeeeeeeeeeeen moeilijk gedaan
Typisch.
Aardig zijn kun je leren![]()
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik durfde nooit![]()
Maar nu wel.![]()
![]()
Ik geef op he-le-maal niks af. Joh er zijn hier toch ook mensen die echt alleen maar komen om te bolken en niet om serieus te praten met elkaarr? Dat heeft niks te maken met afgeven op die-hard bolkers, dat is iets wat ik observeer en hoeft helemaal niks negatiefs te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder afgeven op de 'die hard-bolkers' in je antwoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Schotelbolk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffersI'm surrounded by morons!
Niks van gemerkt tot dusverquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffers
Garpje
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik geef op he-le-maal niks af. Joh er zijn hier toch ook mensen die echt alleen maar komen om te bolken en niet om serieus te praten met elkaarr? Dat heeft niks te maken met afgeven op die-hard bolkers, dat is iets wat ik observeer en hoeft helemaal niks negatiefs te zijnI'm surrounded by morons!
quote:
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.
Zeker waar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.
Maar daar zitten niet de leuke mensen die hier zittenKEUZESTRESS.
Well, life can be a riot
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?![]()
Dat iemand wat tegen je zegt en je daar niet iets op terugzegt maar gewoon reageert met "bolkje" en naar 'm zwaaitquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?
Well, life can be a riot
Had ik vandaag en morgen ook maar vrij genomen zoals gisterUw ADH vitamine Worst
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebielquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar daar zitten niet de leuke mensen die hier zittenKEUZESTRESS.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebielWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
"Don't you get it? Elections are always between a giant douche and a turd sandwitch"quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.:')![]()
Ik welquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebiel![]()
![]()
![]()
Zelfkennis is ook belangrijk. Ik vind het liefquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je bent al wel eens eerder hier geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik durfde nooit![]()
Maar nu wel.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom vertel je ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent al wel eens eerder hier geweest
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik bolk bijna niet. Heb liever een boeiend discussie.:')![]()
Killy Willyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar ik was er niet lang.quote:want ja. Hè…
quote:
Ja, vertel eens?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
ik was er nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
![]()
Ja maar is toch andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:katten hebben het niet altijd makkelijk
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik bolk bijna niet. Heb liever een boeiend discussie.Sintgod
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders
KSC is een warm bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In België?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoorquote:![]()
En als er alleen maar kut gedaan kan worden door een aantal users laat ik mij er liever niet meer zien. Want dan gaat het mij teveel herinneren aan mijn schooltijd(grapje) waarin iedereen vervelend doet en niemand het lijkt te zien. En als jij dan een knauw teruggeeft ziet opeens iedereen het en ben jij de gebeten hond.
Well, life can be a riot
Wanneer je eigen manager achter je staat
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
TOen je aan t fokken was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
#metoo ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat![]()
Dit hoort in SEXquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staatWell, life can be a riot
Wel met zijn broek nog aan dan toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoor![]()
En als er alleen maar kut gedaan kan worden door een aantal users laat ik mij er liever niet meer zien. Want dan gaat het mij teveel herinneren aan mijn schooltijd(grapje) waarin iedereen vervelend doet en niemand het lijkt te zien. En als jij dan een knauw teruggeeft ziet opeens iedereen het en ben jij de gebeten hond.
True!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.Well, life can be a riot
Duurde ook wel lang voor je terug was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topicWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic![]()
![]()
Dat is eldersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]katten hebben het niet altijd makkelijk
Jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.Jammer dat dat op slot is gegooid!
![]()
![]()
Moest ff douchen héquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duurde ook wel lang voor je terug was.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Well, life can be a riot
Maar het is weg en blijft weg. Denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje opletten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topicI'm surrounded by morons!
Gaat soms snel en soms tergend langzaamquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!
Maar ik merk wel dat FOK! weer sneller is na gisteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja het ging inderdaad ineens ff los!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dtsZo vaak woorden wisselingen, en toch ook zo vaak op een lijn
Well, life can be a riot
Net als ROL.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat dat op slot is gegooid!
Zo hard gelachen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent vergeten om fotos te sturen...quote:I'm surrounded by morons!
Hoe voel je je man?quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: