Dat iemand wat tegen je zegt en je daar niet iets op terugzegt maar gewoon reageert met "bolkje" en naar 'm zwaaitquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebielquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar daar zitten niet de leuke mensen die hier zittenKEUZESTRESS.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebiel
"Don't you get it? Elections are always between a giant douche and a turd sandwitch"quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
Ik welquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebiel
Zelfkennis is ook belangrijk. Ik vind het liefquote:
je bent al wel eens eerder hier geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik durfde nooit![]()
Maar nu wel.
Waarom vertel je ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent al wel eens eerder hier geweest
Killy Willyquote:
Maar ik was er niet lang.quote:
quote:
Ja, vertel eens?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
ik was er nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
Ja maar is toch andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik bolk bijna niet. Heb liever een boeiend discussie.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders
KSC is een warm bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
In België?quote:
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoorquote:
TOen je aan t fokken was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
#metoo ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit hoort in SEXquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel met zijn broek nog aan dan toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoor![]()
En als er alleen maar kut gedaan kan worden door een aantal users laat ik mij er liever niet meer zien. Want dan gaat het mij teveel herinneren aan mijn schooltijd(grapje) waarin iedereen vervelend doet en niemand het lijkt te zien. En als jij dan een knauw teruggeeft ziet opeens iedereen het en ben jij de gebeten hond.
True!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |