Vind het vooral een ergernis dat die bal rond is. Maak 'm vierkant.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik erger me ook dat er tegen een bal getrapt wordt bij een voetbalwedstrijd
Misschien moet je dan wat minder afgeven op de 'die hard-bolkers' in je antwoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou nee
Maar er naar gevraagd, en ben dan wel zo aardig om antwoord te geven. Maar wil ook he-le-maal die discussie niet weer starten.
Nee, ik durfde nooitquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Hee terug.
Ken ik jou? Ik geloof niet dat ik je al ken.
Kom je nog niet zo lang in DTS?
Vooruit dan maar.quote:
Leer er eens van dan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he. JezusEr word wat gevraagd, geef daar netjes antwoord op en er word meteeeeeeeeeeeeeeen moeilijk gedaan
Typisch.
Aardig zijn kun je leren
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik durfde nooit![]()
Maar nu wel.
Ik geef op he-le-maal niks af. Joh er zijn hier toch ook mensen die echt alleen maar komen om te bolken en niet om serieus te praten met elkaarr? Dat heeft niks te maken met afgeven op die-hard bolkers, dat is iets wat ik observeer en hoeft helemaal niks negatiefs te zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder afgeven op de 'die hard-bolkers' in je antwoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schotelbolk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffers
Niks van gemerkt tot dusverquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik verwelkom nieuwe bolk-slachtoffers
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik geef op he-le-maal niks af. Joh er zijn hier toch ook mensen die echt alleen maar komen om te bolken en niet om serieus te praten met elkaarr? Dat heeft niks te maken met afgeven op die-hard bolkers, dat is iets wat ik observeer en hoeft helemaal niks negatiefs te zijn
quote:
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.
Zeker waar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "pure" slowchats waar je terecht kan voor een bolkvrije discussie.
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoveel ‘bolk’ typt. Ga je dat dan irl overnemen als je met iemand praat?
Dat iemand wat tegen je zegt en je daar niet iets op terugzegt maar gewoon reageert met "bolkje" en naar 'm zwaaitquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebielquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar daar zitten niet de leuke mensen die hier zittenKEUZESTRESS.
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebiel
"Don't you get it? Elections are always between a giant douche and a turd sandwitch"quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En telkens is het weer kiezen tussen a giant douche and a turd sandwich.
Ik welquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook geen randdebiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |