Zelfkennis is ook belangrijk. Ik vind het liefquote:
je bent al wel eens eerder hier geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik durfde nooit![]()
Maar nu wel.
Waarom vertel je ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent al wel eens eerder hier geweest
Killy Willyquote:
Maar ik was er niet lang.quote:
quote:
Ja, vertel eens?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
ik was er nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik was er niet lang.want ja. Hè…
Ja maar is toch andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier zitten zitten ook in SC’s. Heb ik gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik bolk bijna niet. Heb liever een boeiend discussie.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders
KSC is een warm bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
In België?quote:
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoorquote:
TOen je aan t fokken was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
#metoo ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
Dit hoort in SEXquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
Wel met zijn broek nog aan dan toch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je eigen manager achter je staat
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuuuuuuu. Hier niet hoor![]()
En als er alleen maar kut gedaan kan worden door een aantal users laat ik mij er liever niet meer zien. Want dan gaat het mij teveel herinneren aan mijn schooltijd(grapje) waarin iedereen vervelend doet en niemand het lijkt te zien. En als jij dan een knauw teruggeeft ziet opeens iedereen het en ben jij de gebeten hond.
True!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Duurde ook wel lang voor je terug was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Dat is eldersquote:
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Moeras uitklimmen, even douchen, haar drogen en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]katten hebben het niet altijd makkelijk
Jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die beter naar ZUU kunnen. Die heb je overal.
Moest ff douchen héquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duurde ook wel lang voor je terug was.
quote:
Maar het is weg en blijft weg. Denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou een goed onderdeel zijn voor FOK!
Beetje opletten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Lovely het volgende:
Ben ik even weg, is er al weer een nieuw topic
Gaat soms snel en soms tergend langzaamquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja same here, en het nieuwe topic was ook al weer 36 posts verder!
Ja het ging inderdaad ineens ff los!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Samequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze opmerkingen
Daarom hou ik van dts
Net als ROL.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]Jammer dat dat op slot is gegooid!
Je bent vergeten om fotos te sturen...quote:
Hoe voel je je man?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |